Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In de cataloog staan wel knappe pics. Vooral het interieur.
    Sattelbraun/schwarz met zwart hout. Ik vind het knap De buitenkleur is dat donkergrijs gelijk de meeste foto's van die 730d.

Ik ben ook gewend geraakt aan de auto. Maar ik wacht toch nog op de A8, kijken wat Audi hier tegenover wil zetten.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Best bizzar, de voorkant ben ik wel wat gewent nu en ik begin hem te waarderen, maar langs de andere kant, aangezien het me aangegroeid is, zal het ook ontgroeien.
      Iets wat niet zo is bij een auto die echt mooi is.

De achterkant is nog steed spuuglelijk btw.

Comment

• Weet iemand trouwens wat het idee is achter dat pookje, stuurschakeling is toch zoveel mooier bij zo'n auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
          Weet iemand trouwens wat het idee is achter dat pookje, stuurschakeling is toch zoveel mooier bij zo'n auto?
          Sportiviteit benadrukken van het merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
            Sportiviteit benadrukken van het merk.
            Ja, maar de 7 hoort niet sportief te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
              Ja, maar de 7 hoort niet sportief te zijn
              Iedere BMW hoort sportief te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JB3 Bekijk Berichten
                exactly!

Comment

• Deze foto's vond ik op bimmerpost.com
                  mooie kleur precies

Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                      Deze foto's vond ik op bimmerpost.com
                      mooie kleur precies
                      carbon zwart, mijn gedacht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                        carbon zwart, mijn gedacht
                        Was ook mijn eerste gedacht
                        ma k heb thuis het boekje liggen vn de nieuwe 7 en die kleur staat er niet in...
                        maja mss is die kleur in andere landen wel te verkrijgen?
                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• carbon zwart, dat niet op een BMW is te verkrijgen... ik ken ni zoveel van BMW maar tzou me verwonderen...
                          samen met tiefgrun lijkt me da dé bmw-kleur bij uitstek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JB3 Bekijk Berichten
                            En iedere limo comfortabel.

Trouwens Rolls Royce is niet sportief (Ja, je moet dat met een korrel zout nemen, want sommige mensen hier zijn snel op hun teentjes getrapt)

Comment

• Rolls is ook geen BMW, hé. BMW wil echt elk model in zijn segment bij de sportievere modellen van dat segment positioneren. Da's met Rolls geenszins de bedoeling.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Rolls is ook geen BMW, hé. BMW wil echt elk model in zijn segment bij de sportievere modellen van dat segment positioneren. Da's met Rolls geenszins de bedoeling.
                                maar toch...vreemd genoeg slaagt BMW om rolls royce zo dat typische "cockness" gehalte mee te geven waar ik vroeger meestal enkel en alleen de wagens van het merk met de blauwe propellor mee associeerde...

maar laten we er niet verder op ingaan, want ik zal heel alleen staan met deze hoogst subjectieve mening...

Comment

• Nee, ik vind dat ook, 't is een extraverte auto (en ik ken meer dan voldoende mensen die iets dat zeer uitgesproken is van looks of stijl, niet willen omdat dat te cocky is naar hun mening). Alleen, ik zie daar geen graten in (bij die Rolls) omdat 'ie zo verdomde mooi is (allez, ik vind da ... 'k moet hier opletten met 't neerpennen van m'n mening, op 't gevaar af verweten te worden m'n mening als een standaard te willen laten gelden ). En ook bij BMW vind ik dat niet meteen een nadeel, het past in het geheel en ik houd er wel van. Wat ik bij BMW dan b.v. wel een jammer feit vind, is dat het merk nog altijd zo wordt geassocieerd met wegpiraterij, egocentrische rijstijl e.d. 't Is bij BMW misschien wel (procentueel gezien) iets meer zo dan bij menig andere merken, maar dat komt door de gebruikers, en niet door de auto. Dus moet je in die richting denken, en niet andersom in de zin van "ah, dat rijdt BMW dus dat is ...".

Enfin, 'k ga de camionette terug brengen! Iveco 2,3-liter met rammelende asbak en ergens iets dat zwaar versleten is in de aandrijflijn (zware schok/knal als ik ontkoppel) : puur rijplezier.

Comment

• extraversie is nooit een zekerheid voor schoonheid

maar maakt mij niet uit! zolang ze maar niet in mijn weg rijden!

edit!! belangrijk genuanceerd
                                    Last edited by ; 06/08/2008, 23:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Allez, der is er ene besteld. Vermoedelijke levering mei 2009 (productieslot nog onzeker + 6 maand Halbjahreswagen). Een tweede zit er waarschijnlijk ook aan te komen. Hopelijk lukt 't me om zeker eentje van daar naar hier te brengen, altijd fun.

Van het nieuwe vlaggenschip komt er weldegelijk een "sportieve versie", maar meer heb ik niet kunnen losfutselen. Te lezen echter hoe die nieuwe '7 rijdt, zou het wel 'es kunnen dat BMW M alsnog toestaat dat er van deze reeks eentje komt met de sterkste letter in z'n naam. Stel je voor, een M7. Hopelijk!
                                      bweik, da had ik van u toch nie verwacht.. Een M7, dat past gewoon niet. Zo een grote en zware bak. Em mag da nog zo sportief aanvoelen als ie wil, hij blijft zwaar.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                        extraversie is nooit een teken van schoonheid
                                        Omdat het niks met elkaar te maken heeft, is dat correct, die stelling. Maar een mooi karakter dat wordt uitgestraald, is weldegelijk mooi. Een mooi design dat niet ingetogen is en dus zichzelf in de kijker zet, is ook mooi. Extravertie is immers evenmin een synoniem van decadentie, lelijkheid of wat dan ook. Of anders gesteld: ingetogenheid is niet de enige deugd, op dat vlak.

Een oude Jag XJ of XJS b.v. is zéér extravert van looks, en nochtans ben jij daar gek van.

Comment

• verdomme...te laat geedit!!

Comment

Working...
                                          X