Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb gestuurd naar onze verkoper bij BMW Beliën voor die boeken van de 7-serie. Hij ging ze klaarleggen voor mij en ik mag ze in de loop van volgende week gaan uithalen.
Ik heb gestuurd naar onze verkoper bij BMW Beliën voor die boeken van de 7-serie. Hij ging ze klaarleggen voor mij en ik mag ze in de loop van volgende week gaan uithalen.
BMW Beliën, Neerpelt tch é?
Wie is daar je verkoper?
BMW Beliën, Neerpelt tch é?
Wie is daar je verkoper?
Jup, daar ben jij ook klant zeker? Wouter is onze verkoper. Dimitri heb ik vroeger gehad voor mij om een paar prijzen te maken, en is een goede verkoper, maar over Wouter heb ik ook geen slecht woord.
Jup, daar ben jij ook klant zeker? Wouter is onze verkoper. Dimitri heb ik vroeger gehad voor mij om een paar prijzen te maken, en is een goede verkoper, maar over Wouter heb ik ook geen slecht woord.
Onze verkoper daar is Mark, heel toffe gast, en een zeer goede verkoper
Allez, der is er ene besteld. Vermoedelijke levering mei 2009 (productieslot nog onzeker + 6 maand Halbjahreswagen). Een tweede zit er waarschijnlijk ook aan te komen. Hopelijk lukt 't me om zeker eentje van daar naar hier te brengen, altijd fun.
Van het nieuwe vlaggenschip komt er weldegelijk een "sportieve versie", maar meer heb ik niet kunnen losfutselen. Te lezen echter hoe die nieuwe '7 rijdt, zou het wel 'es kunnen dat BMW M alsnog toestaat dat er van deze reeks eentje komt met de sterkste letter in z'n naam. Stel je voor, een M7. Hopelijk!
Ik een '7? I wish. Want 'k vind 'm prachtig. Maar dat trekt mijnen bruinen niet, hoor. En ik heb nog maar net mijn Sabineken!
Neenee, ik importeer al langer dan vandaag HJW uit D. Al is dat de laatste jaren stillekes geworden, gezien de nivellering van de prijzen, 't tijdsgebrek, en de gestegen awareness van de koper.
Comment