Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
    ow dat moet wel heel dicht in de beurt zijn. Staat 760i er achteraan opgeschreven? (zo niet heb ik hem nog niet gezien )
    Dit is em, hiervoor had de man een 7 van de generatie voor deze, een 750li.
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Ik heb gestuurd naar onze verkoper bij BMW Beliën voor die boeken van de 7-serie. Hij ging ze klaarleggen voor mij en ik mag ze in de loop van volgende week gaan uithalen.
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
        Ik heb gestuurd naar onze verkoper bij BMW Beliën voor die boeken van de 7-serie. Hij ging ze klaarleggen voor mij en ik mag ze in de loop van volgende week gaan uithalen.
        BMW Beliën, Neerpelt tch é?
        Wie is daar je verkoper?
        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
          BMW Beliën, Neerpelt tch é?
          Wie is daar je verkoper?
          Jup, daar ben jij ook klant zeker? Wouter is onze verkoper. Dimitri heb ik vroeger gehad voor mij om een paar prijzen te maken, en is een goede verkoper, maar over Wouter heb ik ook geen slecht woord.
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
            Jup, daar ben jij ook klant zeker? Wouter is onze verkoper. Dimitri heb ik vroeger gehad voor mij om een paar prijzen te maken, en is een goede verkoper, maar over Wouter heb ik ook geen slecht woord.
            Onze verkoper daar is Mark, heel toffe gast, en een zeer goede verkoper
            Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Al goed bekrast precies vanvoor?

Tbh, ik weet het nog altijd niet van uiterlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                          Al goed bekrast precies vanvoor?

Tbh, ik weet het nog altijd niet van uiterlijk...
                          Ik vind hem echt ongeloofelijk knap. Zeker op foto en meestal is real live nog een stuk knapper...

Comment

• Wat een verademing. Weg plompheid!

Comment

• Idd, heerlijk zwevend salon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                Al goed bekrast precies vanvoor?
                                Dat lijken me meer plooien in de zwarte plakbanden

Comment

• Allez, der is er ene besteld. Vermoedelijke levering mei 2009 (productieslot nog onzeker + 6 maand Halbjahreswagen). Een tweede zit er waarschijnlijk ook aan te komen. Hopelijk lukt 't me om zeker eentje van daar naar hier te brengen, altijd fun.

Van het nieuwe vlaggenschip komt er weldegelijk een "sportieve versie", maar meer heb ik niet kunnen losfutselen. Te lezen echter hoe die nieuwe '7 rijdt, zou het wel 'es kunnen dat BMW M alsnog toestaat dat er van deze reeks eentje komt met de sterkste letter in z'n naam. Stel je voor, een M7. Hopelijk!

Comment

• ga jij een 7 kopen? of wa moet ik anders uit de eerste alinea opmaken?

Comment

• Ik een '7? I wish. Want 'k vind 'm prachtig. Maar dat trekt mijnen bruinen niet, hoor. En ik heb nog maar net mijn Sabineken!

Neenee, ik importeer al langer dan vandaag HJW uit D. Al is dat de laatste jaren stillekes geworden, gezien de nivellering van de prijzen, 't tijdsgebrek, en de gestegen awareness van de koper.

Comment

• ahzoe ksnappem, buiten de afkorting HJW

edit: kweet het al da duits woord van in u vorige reply

Comment

• wow!
                                          ie is echt wel knap

en verdomd elegant vindk
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X