Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    bweik, da had ik van u toch nie verwacht.. Een M7, dat past gewoon niet. Zo een grote en zware bak. Em mag da nog zo sportief aanvoelen als ie wil, hij blijft zwaar.
    De huidige M5 is zwaarder dan de '7 van 2 generaties geleden. En de huidige M3 is zwaarder dan de M5 van 2 generaties geleden. Dan zouden die auto's volgens jouw stelling ook niet mogen bestaan.

Als een '7 echt goed zou rijden (b.v. zoals een A8, miljaar dat rijdt schitterend, zeker even lichtvoetig en secuur als een BMW '5), waarom zou daar geen M7 van mogen bestaan? Er bestaat wel een S8, en een S AMG. En zij maar zeker dat er een markt voor is.

Ik zie daar geen graten in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
      verdomme...te laat geedit!!
      Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
      extraversie is nooit een zekerheid voor schoonheid
      Dat is zeer zeker zo. Helemaal akkoord.

Comment

• Ik was nooit zo voor Rolls Royce's, totdat ik hem voor het eerst zag staan op het autosalon. Liefde op het eerste zicht...

Comment

• Een leuk verslag met veel foto's, van hoe de nieuwe 7-Serie tot stand gekomen is:

[www.7post.com]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Als een '7 echt goed zou rijden (b.v. zoals een A8, miljaar dat rijdt schitterend, zeker even lichtvoetig en secuur als een BMW '5), waarom zou daar geen M7 van mogen bestaan? Er bestaat wel een S8, en een S AMG. En zij maar zeker dat er een markt voor is.

Ik zie daar geen graten in.
            Ik zie daar ook geen graten in. Als de bezitter zelf graag aan het stuur zit en eens de sport-stand wil induwen om zijn 7 eens de sporen te geven en er eens goed wil voor gaan zitten. Waarom zou dat niet kunnen ?

Een M7 hoeft er daarvoor niet extravagant uit te zien. Subtiele uiterlijke wijzigingen en een parel van een motor erin...

Comment

• Mooiste voorbeeld is de S 63 AMG -> de S is nog 'n tik 'burgerlijker' dan een '7, en toch heeft die recht op zo'n beestachtig brute motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Mooiste voorbeeld is de S 63 AMG -> de S is nog 'n tik 'burgerlijker' dan een '7, en toch heeft die recht op zo'n beestachtig brute motor.
                M auto's zijn heel hardcore, vandaar doe je dat best niet met een 7serie.

Amg's zijn gewoon overprijsde Mercedessen met beestige motoren en wat overbodige tuperware.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  M auto's zijn heel hardcore.
                  Onze M3 cabrio is hardcore enkel als je dat wil. Met de juiste (lees: comfortabele) instellingen is onze M3 zelfs comfortabeler dan de 335i die wij gehad hebben.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Onze M3 cabrio is hardcore enkel als je dat wil. Met de juiste (lees: comfortabele) instellingen is onze M3 zelfs comfortabeler dan de 335i die wij gehad hebben.
                    Ondertussen verkocht?

Comment

• Nog steeds niet. Met de hoge energieprijzen is zo'n zware benzine minder geliefd natuurlijk. Als 'm volgende zomer niet verkocht is dan ga ik 'm houden als circuitwagen...
                      OO 00 OO

Comment

Nog steeds niet. Met de hoge energieprijzen is zo'n zware benzine minder geliefd natuurlijk. Als 'm volgende zomer niet verkocht is dan ga ik 'm houden als circuitwagen...
                        Dat meende niet!

Heerlijk!

Je ziet dat zitten met al die zware taxen?

Trouwens als ik vanavond de Lotto win kom ik er morgen om. Thuis rond de middag?

Comment

Nog steeds niet. Met de hoge energieprijzen is zo'n zware benzine minder geliefd natuurlijk. Als 'm volgende zomer niet verkocht is dan ga ik 'm houden als circuitwagen...
                          Da's toch echt te zot voor woorden da je die nie kwijtgeraakt! Alleszins succes met de verkoop, heb je een linkje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                            Da's toch echt te zot voor woorden da je die nie kwijtgeraakt! Alleszins succes met de verkoop, heb je een linkje?
                            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28420

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=19319

Comment

• Comment

• Ik ben vandaag om de speciale gelimiteerde catalogus gegaan.

Die is

Comment

Gewoon geen woorden voor, zo mooi, en die velgen!

Comment

• De elektronische 'gadgets' voor de nieuwe 7...

+ YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                    OO 00 OO

Comment

De elektronische 'gadgets' voor de nieuwe 7...

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Wat steken ze toch allemaal in die auto's tegenwoordig. Ziet er wel goed uit allemaal. Vooral die persoonsherkenning bij night vision vind ik geslaagd.

Maar misschien allemaal een beetje overdreven. Autorijden wordt saaier als je alles voorgeschoteld krijgt. Je gaat automatisch minder letten op alles wat er rond je gebeurt, integendeel, je gaat constant naar je scherm en headup display kijken volgens mij.

Maar goed, het heeft allemaal zijn nut misschien wel. Ik wil wel eens weten hoe de rest hier erover denkt.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

hoeveel verbruikt de 335i bij "gewone rijstijl". Natuurlijk af en toe keer goed doortrekken eh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten

Mooie "Armani" editie

Comment

Working...
                                          X