Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Ofwel zo met zwart leder en alu sierlijsten. Ook zeer knap...
    Heb jij die nu nog altijd niet besteld?

Tegen dat je beslist hebt is het nieuwe model al uit

Comment

• Waarom Niet voor de mooie 21" velgen gaan icm het m-pack? En ik zou het rode interieur overwegen!

Comment

• @ BMWMB:

Wat kan jij een mens zijn hart waterachtig maken, toch...? Straks heb ik mijn pootje geplaatst onder een bestelbon voor een 730d i.p.v een 530d...

Concreet en ik ga open kaart spelen naar jouw, ik zou een optie kunnen nemen op een 730d maar ik doe het niet omdat ik de mening toegedaan ben dat er belangrijker dingen in het leven zijn dan mij louter te focussen op een leuke BMW. Daarom neem ik genoegen met een 530d sedan (F10 - modeljaar 2010), snap je.

I.v.m de kleur: ik blijf bij " zilver metallic " omdat dit een prima kleur is tegen het vuil. Wat natuurlijk niet wil zeggen, dat ik te lui ben om mijn BMW te poetsen. Integendeel zelfs. Bovendien presenteert een auto ook meer in hogervernoemde kleur. Dit in combinatie met een donker leder interieur en je zit goed. Donkere carrosseriekleuren vind ik ook mooi maar met één nadeel dat je slaaf bent van het poetsen. Uiteraard, smaken verschillen.

Tussen haakjes, dat " M-Pakket " en dito velgen vind ik echt puik. Samengevat, de BMW 7-reeks is en blijft een superieure auto. Hoe je dit ook draait of keert, toch...?

Comment

Inderdaad, en dat gecombineerd met zilvergrijs aan de buitenzijde en het M-sportpakket.

Pure heerlijkheid...
          Als je dan toch voor 't M Pack gaat, doe 't dan meteen goed en neem dan dat donkerrood lederen interieur in combinatie met de alu sierlijsten. Lekker sportief ... 'k moest eraan wennen in een '7 maar 'k vind 't superknap.

Comment

• @ davy:

Ben jij eigenaar van een BMW cabrio...? (ref. uw profielfoto)

@ gTa:

Ook BMW rijder...? Ik deel wel uw smaak wat betreft een " Bordeaux Leder Interieur ". Heerlijk man...

Comment

• Als je naar m'n avatar kijkt, zegt je dat niks?

Ik rijd een "duck". Op de openbare weg, en op circuit. Op zo'n manier dat 'ie hard afziet, maar ik vind dat een auto uit de Bayerische Motoren Werke daar tegen moet kunnen. Fantastisch apparaat, gezien de motor, en zeer efficiënt (ik val altijd uit de toon op circuit, met m'n dieseltje, tot er gereden wordt, dan pas ik perfect voorin 't peloton ... behalve vergeleken met écht snel spul dus, uiteraard).

Comment

• @ gTa

Bedankt voor uw toelichting. Ik ben tevens op verkenning geweest i.v.m dat " Wintersportforum ". Boeiend...ik kom daar later nog op terug...

Comment

• Iemand foto's van de achterbank van een 7? Zowel van de beenruimte als van de achterbank zelf. Alvast bedankt.

Comment

• Flitspalen op idrive

Hey, weet er iemand van jullie hoe ik de flitspalen kan tevoorschijn halen bij ons navigatiesysteem in een F01 730D? Bij de vroegere systemen weet ik dat je een kopie moest maken van je originele navigatie-cd en dan zo de flitspalen er kon bijvoegen. Bij de nieuwe I-drive met harde schijf heb ik geen idee hoe ik dit moet doen. Heb al meerdere fora afgezocht zonder succes . Alvast bedankt.

Comment

• Een witte 740d met M-sportpakket...

Bijgevoegde Bestanden
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een witte 7 zonder M-sportpakket en met 21" velgen styling 312 in 'Ferricgrey'

Deze is veel mooier dan die met het M-sportpakket van hierboven.

Bijgevoegde Bestanden
                        OO 00 OO

Comment

• @ BMWMB:

Ik vind hem zowel met M als zonder sportpakket leuk maar wat een kleur...wit ...ieder zijn smaak uiteraard maar nee hoor...mij niet gezien. Alvast bedankt voor de foto's.

Tussen haakjes, jij hebt toch geen 730d in het wit besteld, mag ik hopen...

Comment

• Dat wit is idd mottig, maar dan vind ik hem zonder M pack toch nog mooier dan met. Zeker met die lekkere velgen onder de gewone. Misschien dat het voor een zwarte anders is maar hier zou ik zeker voor die zonder M pack gaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Bond007 Bekijk Berichten
                            @ BMWMB:

Tussen haakjes, jij hebt toch geen 730d in het wit besteld, mag ik hopen...
                            Hij heeft een zwarte besteld maar gaat dit weldra omzetten naar een zilvere 5

Comment

• @ GeeZer:

Laat ons een stille hoop koesteren, toch...? Anders krijg ik een hartaanval...

Comment

• Een 7 is dus perfect te verlagen...

OO 00 OO

Comment

Een witte 740d met M-sportpakket...

Azo vies. Bah!

Comment

Een 7 is dus perfect te verlagen...

Vandaag nog eens in een F01 gezeten bij de dealer, eentje met light saddle brown interieur. Man man man...

Comment

• Het is alleszins beslist om geen M-sportpakket te nemen. Op die witte hierboven is het effenaf afschuwelijk.
                                      OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten

Vandaag nog eens in een F01 gezeten bij de dealer, eentje met light saddle brown interieur. Man man man...
                                        Dat light saddle brown ben ik al beu gezien. Wij hebben dat ongeveer hetzelfde gehad in onze 335i en mijn schoonbroer heeft dat ook in z'n X5. Oyster is veel knapper...
                                        OO 00 OO

Comment

Het is alleszins beslist om geen M-sportpakket te nemen. Op die witte hierboven is het effenaf afschuwelijk.
                                          Gelukkig maar...

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                          Dat light saddle brown ben ik al beu gezien. Wij hebben dat ongeveer hetzelfde gehad in onze 335i en mijn schoonbroer heeft dat ook in z'n X5. Oyster is veel knapper...
                                          Ik zou het waarschijnlijk ook niet nemen hoor. Oyster leder gaat knap zijn met het voor de rest zwarte interieur en exterieur.

Comment

Working...
                                          X