Same here, alleen vind ik die bol in de bumper vooraan pokkelelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Ofwel zonder M-sportpakket en met deze 21" velgen. Persoonlijk vind ik deze velgen 1 maat te groot... Wel zijn ze zeer knap, en zeker in 't 'ferricgrey'
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOfwel zonder M-sportpakket en met deze 21" velgen. Persoonlijk vind ik deze velgen 1 maat te groot... Wel zijn ze zeer knap, en zeker in 't 'ferricgrey'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOfwel zonder M-sportpakket en met deze 21" velgen. Persoonlijk vind ik deze velgen 1 maat te groot... Wel zijn ze zeer knap, en zeker in 't 'ferricgrey'
die velgen zijn wel bloedmooi zunne
damn zo knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenSame here, alleen vind ik die bol in de bumper vooraan pokkelelijk.OO 00 OO
Comment
-
Zonder M-packet is het front minder lomp.
Die velgen zijn gigantisch knap, 20" zou perfect zijn.
Comment
-
Comment
-
Hier nog een foto van die 21" velg styling 312. Hier zie je toch duidelijk dat de velg wat aan de grote kant is en er bijna geen band meer is. Vind ik dus echt niet mooi... Misschien als ik deze velg eens in 't echt kan zien dat ik overtuigd ben.
OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
OO 00 OO
Comment
Comment