Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
    [ATTACH]56778[/ATTACH]

[ATTACH]56779[/ATTACH]

[ATTACH]56780[/ATTACH]
    Zeer knappe velg, maar de auto heeft wel een verlaging nodig als je ze neemt...

Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
    [ATTACH]56781[/ATTACH]

[ATTACH]56782[/ATTACH]

[ATTACH]56783[/ATTACH]
    Perfecte 7, proficiat.
    Last edited by ; 15/11/2008, 17:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      - Sophistograu met velgen 19" styling 251, Sattelbraun hell leder en sierlijsten hout Esche Maser hoogglanzend
      - Saffierzwart met velgen 19" styling 252, Sattelbraun hell leder en sierlijsten ? (wagen was verkocht, waardoor er niet kon ingezeten worden)
      - Saffierzwart met velgen 20" styling 253, hooggglans shadowline, geblindeerde ruiten achteraan, zwart leder met sierlijsten Esche Maser Antraciet, zwarte plafondbekleding.
      Voor mij een saffierzwarte met oyster interieur en zwart hout als inleg, velgen styling 253 voor in de zomer en 251 voor in de winter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Ik was de enige die foto's nam en waarschijnlijk ook de enige die in de drie auto's gezeten heeft.

Prijs is inderdaad overdreven, ik denk dat BMW denkt van, we kunnen er zo veel voor vragen als we willen, mensen kopen het toch...
        Nee, 's avonds was er volges mij een professionele fotografe er ook foto's van aan het nemen. Maar idd, weinig enthousiasme voor de rest.

Die prijs zou voor mij eerder betekenen een klasse lager te gaan met een dikkere motor. (evt bij een ander merk)

Comment

Voor mij een saffierzwarte met oyster interieur en zwart hout als inleg, velgen styling 253 voor in de zomer en 251 voor in de winter.
          waren er daarom oesters à volonté?

Comment

[ATTACH]56775[/ATTACH]

[ATTACH]56776[/ATTACH]

[ATTACH]56777[/ATTACH]
            knap!

nice rims

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
              Die prijs zou voor mij eerder betekenen een klasse lager te gaan met een dikkere motor. (evt bij een ander merk)

Dat is dus ook mijn gedacht. Een mooi uitgerustte 730d kost bruto al snel €100.000. Na korting blijft het nog dik €90.000.

Ik verwacht dat de volgende 5 nog knapper gaat zijn dan deze 7. Als 535d met vergelijkbare uitrusting verwacht ik toch dat je €20.000 goedkoper gaat gesteld zijn.

Ik ga dus wachten...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

[ATTACH]56775[/ATTACH]

[ATTACH]56776[/ATTACH]

[ATTACH]56777[/ATTACH]

Een van de weinige auto's die ik mooi vind in het zwart. Doe mij deze maar exact zoals hij hier staat. Ongelooflijk mooi en sportief.
                Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

[ATTACH]56781[/ATTACH]

[ATTACH]56782[/ATTACH]

[ATTACH]56783[/ATTACH]

wow, zo is em prachtig !!!!

Comment

[ATTACH]56775[/ATTACH]

[ATTACH]56776[/ATTACH]

[ATTACH]56777[/ATTACH]
                    Die zanten!

Comment

Perfecte 7, proficiat.
                      Even voor alle duidelijkheid, dat is niet de onze é
                      Dit was de wagen waar we mee hebben test-gereden, en zijn er even mee tot thuis gereden
                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Leuk feestje was het daar in Zolder. Hier wat pics!

Comment

• Comment

Even voor alle duidelijkheid, dat is niet de onze é
                            Dit was de wagen waar we mee hebben test-gereden, en zijn er even mee tot thuis gereden
                            Hij voldoet anders wel perfect aan jouw beschrijving van degene die jullie besteld hebben... Of niet?

Comment

• Prachtige foto's, BMW Power!!

Zou ik foto 1, 3 en 5 in High Res kunnen krijgen aub?

Blijkbaar hebben de meeste concessies hun best gedaan qua locatie en catering voor de voorstelling van de nieuwe 7...

Comment

Prachtige foto's, BMW Power!!

Zou ik foto 1, 3 en 5 in High Res kunnen krijgen aub?
                                Momentje, komt voor mekaar

Comment

• doen de concessies vandaag ook nog open ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    doen de concessies vandaag ook nog open ?
                                    In de tijd dat je hier een antwoord krijgt kan je beter zelf eens een kijkje gaan nemen.

Comment

In de tijd dat je hier een antwoord krijgt kan je beter zelf eens een kijkje gaan nemen.
                                      Ik was eigenlijk ook aan het wachten op een antwoord. Maar ik heb ondertussen ook al gestuurd naar mijn verkoper bij Beliën.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        Ik snap sommige mensen hier niet, die achterkant is toch afschuwelijk.

Geef het nu toch gewoon eens toe, dat kun je niet mooi vinden. Die lichtblokken zijn fout, als je van die achterlichten, het stuk dat uitsteekt nu het bovenste gedeelte afsnijdt dan is deze achterkant 10x zo mooi maar nu is het gewoon een misbaksel.

Ik zou zeker voor een S-klasse gaan.
                                        Idem hier, het is mijn ding gewoon niet.
                                        Ik vind em niet lelijk maar kan em ook moeilijk mooi vinden.
                                        Moest ik in die klasse shoppen liet ik de 7 links liggen.

Comment

[ATTACH]56778[/ATTACH]

[ATTACH]56779[/ATTACH]

[ATTACH]56780[/ATTACH]
                                          Wat is ik me al een tijdje afvraag:
                                          Is het mogelijk adaptieve rijsystemen zoals Dynamic Drive te combineren met een verlaging? Of kan je em voldoende laag leggen door met de rijhoogte van het systeem te spelen? Want een verlaging heeft hij in ieder geval wel nodig met bv. deze velgen.

Comment

Working...
                                          X