Oorspronkelijk geplaatst door Roox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenToevallig bij Beliën in Neerpelt geweest?
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVandaag mijn eerste in het wild al gespot, had het eerst niet door tot ik die enorme Guy Verhofstad voorkant zag
Niet echt geslaagd wat mij betreft...Ja, een beetje jammer, maar hij is nu eenmaal zo. In de juiste kleur met de juiste velg valt de neus niet op
Guy Verhofstad voorkant
Comment
-
Awel, ik dacht er ook aan.
Waar is de tijd dat je, als je lang wachtte, uiteindelijk ook wel 'es een diesel kon krijgen in een luxeslee, maar er bij de voorstelling altijd dikke benzines werden getoond.
Allemaal 730d zo blijkt.Begrijp 't wel, veel verkocht model en zo, maar toch...
Comment
-
Ik snap sommige mensen hier niet, die achterkant is toch afschuwelijk.
Geef het nu toch gewoon eens toe, dat kun je niet mooi vinden. Die lichtblokken zijn fout, als je van die achterlichten, het stuk dat uitsteekt nu het bovenste gedeelte afsnijdt dan is deze achterkant 10x zo mooi maar nu is het gewoon een misbaksel.
Ik zou zeker voor een S-klasse gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenBen juist terug van de bmw garage. Dikke nekken, die denken dat het ne catwalk is ipv voorstelling van ne auto, maar dat even ter zijde...
De hostessen zagen er goed uit, de catering was in orde en ja het gaat ook om een 7-serie van 100.000 eur als je wat toeters en bellen wilt.
Persoonlijk vind ik de wagen de minste in het gamma (ook de vorige) maar dat zal aan mijn leeftijd liggen
Mvg,
Odessa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenJa hè, echt dikke nekken allemaal.
Mvg,
Odessa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZoals reeds eerder gezegd daarstraks naar de voorstelling op uitnodiging van onze dealer geweest...
't Was wel gezellig en een minder stijve bedoeling dan ik had verwacht, je kreeg bij het binnenkomen direct een cocktail in je handen geduwd met een peper erin en je kon o.a. sushi, BBQ, kaasschotel, allerlei dranken, etc. à volonté laten bedienen.Helaas zijn we niet lang gebleven en stond er geen 7-Reeks met de prachtige 20" velgen.
Over de 7-Reeks zelf: auto heeft minstens 19" nodig om mooi te zijn, interieur is prachtig maar eigenlijk krapper dan ik had verwacht, maar natuurlijk ook niet klein te noemen, de deurklinken en de integratie van de led's is ronduit prachtig, en tot slot ziet de nieuwe 7 er imo ook compacter uit dan hij op papier is. Het systeem dat de deuren automatisch naar binnentrekt wanneer je ze niet hard genoeg dichtslaat is eigenlijk een must want bij de enige F01 die er stond zonder die optie heb ik telkens twee keer de deur moeten dichtslaan.
.
Over de auto; er was precies weinig belangstelling voor, ik heb er maar 2 mensen zien instappen. Vondt de prijs voor een 730d van 100.000 euro (alle 3) wel wat overdreven, vooral te danken aan de opties waarschijnlijk, maar dat is geen excuus imo, in de autobild van deze week staat immers een test van een 740i met wat opties voor 86.000 euro. voor de rest ja.. dikke bak waar ik geen nee tegen zou zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenDie lichtblokken zijn fout, als je van die achterlichten, het stuk dat uitsteekt nu het bovenste gedeelte afsnijdt dan is deze achterkant 10x zo mooi maar nu is het gewoon een misbaksel.
€86.000 voor een 740i zijn de Duitse prijzen volgens mij, no way dat je hier een 740i gaat hebben voor die prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenJa. Was jij gisteren ook daar? Ik was tegen kwart voor 9 daar, en tegen 10u naar huis.
Heb ook wat foto's gemaakt vandaag en zal er svvs wel wat posten
Egt geweldige auto ! en'k vind de achterkant bloedmooi!
Toen we wegreden met de auto viel direct op dat ie eigenlijk egt wel heel groot aanvoelt,
als je erin zit voel je je egt alsof je met een geweldig schip onderweg bent, maar zo rijd hij totaal niet ! De dynamic drive voel je egt wel heel goed in de bochten, bvb het oprijden of afrijden van de autostrade, je auto blijft gewoon vlak liggen.
En dan de comfortstand van de auto is zalig, en als je hem dan in sport + zet, vertrokken we zelfs met fluitende banden aan het rode licht...Geweldige car !
Op onze auto zouden normaal de 20" komen liggen, maar met het zien van die 21" 5spaakvelg hebben we direct beslist om die velgen te nemen
De onze staat al in genk en komt maandag naar de Dealer, Woensdag de papieren endan zouden we hem kunnen gaan halen !
Maar één heel vervelend probleemDindsdag moet papa geöpereerd worden aan zijn rug, dubbele hernia
Dus zullen we de wagen niet kunnen gaan halen, en zal het nog wel zeker een week duren eer dat we hem hebben
Maar ik kijk er al enorm hard naar uit...Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAwel, ik dacht er ook aan.
Waar is de tijd dat je, als je lang wachtte, uiteindelijk ook wel 'es een diesel kon krijgen in een luxeslee, maar er bij de voorstelling altijd dikke benzines werden getoond.
Allemaal 730d zo blijkt.Begrijp 't wel, veel verkocht model en zo, maar toch...
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk snap sommige mensen hier niet, die achterkant is toch afschuwelijk.
Geef het nu toch gewoon eens toe, dat kun je niet mooi vinden. Die lichtblokken zijn fout, als je van die achterlichten, het stuk dat uitsteekt nu het bovenste gedeelte afsnijdt dan is deze achterkant 10x zo mooi maar nu is het gewoon een misbaksel.
Ik zou zeker voor een S-klasse gaan.
Het is niet de mooiste auto van allemaal, daar heb je Aston's en Lambo's voor, maar als ik hem met de concurrentie en vooral met zijn voorganger vergelijk vind ik hem enorm geslaagd. BMW weet wel wat het doet hoor...
En zoals S8 zegt, met dat stuk tussen de achterlichten in koetswerkkleur zou het al beter zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichtenik was er ook van 8u30 ongv tot 10 en naar mijn mening was het veel stijvere bedoeling dan verwacht (toch in tegenstelling tot 3-serie voorstellingen, maar dat was wel te verwachten natuurlijk). De hapjes waren heerlijk en in de cocktails zat weinig alcohol, algoed maar want ik moest toch rijde.
Over de auto; er was precies weinig belangstelling voor, ik heb er maar 2 mensen zien instappen. Vondt de prijs voor een 730d van 100.000 euro (alle 3) wel wat overdreven, vooral te danken aan de opties waarschijnlijk, maar dat is geen excuus imo, in de autobild van deze week staat immers een test van een 740i met wat opties voor 86.000 euro. voor de rest ja.. dikke bak waar ik geen nee tegen zou zeggen.
Prijs is inderdaad overdreven, ik denk dat BMW denkt van, we kunnen er zo veel voor vragen als we willen, mensen kopen het toch...
Comment
-
Ik ben gisteren naar de voorstelling geweest bij BMW Beckers te Genk. Het was een geslaagde avond waar we weer toffe mensen hebben leren kennen en waar de nieuwe BMW 7 natuurlijk centraal stond.
Een deskundige van BMW Belgium heeft de BMW 7 voorgesteld en zowel de technische nieuwigheden als het vernieuwe design mooi in de verf gezet.
Er stonden 3 730d's (jawel).
- Sophistograu met velgen 19" styling 251, Sattelbraun hell leder en sierlijsten hout Esche Maser hoogglanzend
- Saffierzwart met velgen 19" styling 252, Sattelbraun hell leder en sierlijsten ? (wagen was verkocht, waardoor er niet kon ingezeten worden)
- Saffierzwart met velgen 20" styling 253, hooggglans shadowline, geblindeerde ruiten achteraan, zwart leder met sierlijsten Esche Maser Antraciet, zwarte plafondbekleding.
Deze laaste vond ik het knapste. Vooral het zwarte interieur vond ik magstraal mooi. Dat Sattelbraun ben ik ondertussen al beu gezien. Ik denk dat het Oyster leder me ook zal bevallen, maar het is ook wel veel delicater. Moest ik nu een 7 bestellen, het zou zeker het zwarte leder worden. Het dashboard is onwaarschijnlijk knap. Wat een verbetering tov de vorige 7.
De 20" velgen vond ik persoonlijk irl minder knap dan op foto. Dan zou ik zelfs nog eerder voor de 19" velgen styling 252 kiezen.
De catering was dik in orde. Bart Claes heeft alweer z'n uiterste best gedaan: Kaviaar, foie gras, kreeft,... Heerlijk.
Het was een geslaagde avond...Last edited by BMWMB; 15/11/2008, 15:23.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ben gisteren naar de voorstelling geweest bij BMW Beckers te Genk. Het was een geslaagde avond waar we weer toffe mensen hebben leren kennen en waar de nieuwe BMW 7 natuurlijk centraal stond.
Een deskundige van BMW Belgium heeft de BMW 7 voorgesteld en zowel de technische nieuwigheden als het vernieuwe design mooi in de verf gezet.
Er stonden 3 730d's (jawel).
- Sophistograu met velgen 19" styling 251, Sattelbraun hell leder en sierlijsten hout Esche Maser hoogglanzend
- Saffierzwart met velgen 19" styling 252, Sattelbraun hell leder en sierlijsten ? (wagen was verkocht, waardoor er niet kon ingezeten worden)
- Saffierzwart met velgen 20" styling 253, hooggglans shadowline, geblindeerde ruiten achteraan, zwart leder met sierlijsten Esche Maser Antraciet, zwarte plafondbekleding.
Deze laaste vond ik het knapste. Vooral het zwarte interieur vond ik magstraal mooi. Dat Sattelbraun ben ik ondertussen al beu gezien. Ik denk dat het Oyster leder me ook zal bevallen, maar het is ook wel veel delicater. Moest ik nu een 7 bestellen, het zou zeker het zwarte leder worden. Het dashboard is onwaarschijnlijk knap. Wat een verbetering tov de vorige 7.
De 20" velgen vond ik persoonlijk irl minder knap dan op foto. Dan zou ik zelfs nog eerder voor de 19" velgen styling 252 kiezen.
De catering was dik in orde. Bart Claes heeft alweer z'n uiterste best gedaan: Kaviaar, foie gras, kreeft,... Heerlijk.
Het was een geslaagde avond...
Comment
-
In tijden van crisis moet je er nog steeds blijven in geloven. Het is doordat de meeste mensen onzeker en weerhoudend zijn dat de economie gaat verslechteren. Hopelijk is het allemaal van korte duur.
Ik weet dat ze bij Beckers al 7 stuks verkocht hebben waarvan 2 benzines.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten[ATTACH]56775[/ATTACH]
[ATTACH]56776[/ATTACH]
[ATTACH]56777[/ATTACH]
hij ziet er zelfs zeer sportief uit hier op deze foto's ...
Comment
Comment