Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Dat rode interieur met antraciet

Knap!

kweet nie.
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Ik vind het alleszins heel geslaagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Rood met antraciet hout. Ook mooi...

Op deze foto zie je dat er precies wel niet veel beenruimte is achteraan...
        Vooral rechts wordt het toch wringen precies...
        In de vorige 7 (niet de lang versie uiteraard) vond ik het ook niet bijster royaal, maar dit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
          Jij bent raar gTa
          Ik pas me aan aan het publiek.

Dit is pas raar!
          Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
          Op deze foto vind ik 'm dan weer lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk Berichten
            Op deze foto zie je dat er precies wel niet veel beenruimte is achteraan...
            Vooral rechts wordt het toch wringen precies...
            In de vorige 7 (niet de lang versie uiteraard) vond ik het ook niet bijster royaal, maar dit...
            Ja, zo te zien wel héél weinig plaats, zeker in vergelijking met het formaat van deze auto..
            freude am fahren

Comment

Rood met antraciet hout. Ook mooi...

Welke kleur van leder is dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                Welke kleur van leder is dit?
                Kleurenblind?

Edit: je wil weten of dit dezelfde kleur is als in je 318d zeker?

Op de Nederlandse carconfigurator staat deze kleur iig niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Kleurenblind?

Edit: je wil weten of dit dezelfde kleur is als in je 318d zeker?

Op de Nederlandse carconfigurator staat deze kleur iig niet...
                  idd

Comment

• Gereden en video: BMW 750Li
                    10 oktober 2008 · Tekst Frank Jacobs
                    Eindelijk is de nieuwe BMW 7-serie helemaal klaar. Wij reden onze eerste kilometers met de 750Li.

In een tijd dat de ene bank na de andere verzekeraar omkukelt, presenteert BMW het ultieme vervoermiddel voor de topmannen van die inzakkende instituten. Enfin, ze hadden het natuurlijk zo niet gepland, maar het maakt de uitdaging wel des te groter voor de vijfde generatie voor deze ’showcase’ van alles wat BMW in huis heeft.
                    Wij nemen de 750Li mee door de bossen en heuvels van het Ertsgebergte, tegen de Tsjechische grens. De twinturbo V8 met 407 pk en 600 Nm debuteerde eerder dit jaar in de X6. Hij blijkt in de Siebener net zo goed, maar een stuk stiller te presteren. De nieuwe 7-serie is een zeer knappe combinatie van twee concepten; een luxueuze limousine, die tegelijkertijd levendig en sportief genoeg aanvoelt om voor een klasse slanker door te gaan. Met een blinddoek op heb je weinig fantasie nodig om jezelf wijs te maken dat je de toekomstige 5-serie in handen hebt.

Bekijk de video van de BMW 7-serie...
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Juist de nieuwe 7 serie gezien in bornem.
                      Man, wat een knappe wagen, ik haatte eerst die kont met die rode achterlichten, maar als je het in het echt ziet is het echt spr.
                      M.a.w. ik ben verkocht aan de nieuwe 7 reeks.

Kind regards

Comment

• Volgens onze verdeler wordt de nieuwe 7 publiekelijk voorgesteld in het weekend van 15 en 16 november.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Gisteren ook de nieuwe 7 gezien (op vrachtwagen richting dealer).
                          Ben er een tijdje naast blijven hangen en moet zeggen dat dit nog eens een zeer geslaagde 7 is.

Comment

• Ik heb er net ook eentje zien rijden. Zeer geslaagd als je het mij vraagt.

Comment

• Op de E19 eentje zien rijden, knap en indrukwekkend!

Comment

• Morgen moet ik in Bornem zijn bij een klant. Ik ga eens effe stoppen bij BMW. Miischien heb ik geluk...
                                OO 00 OO

Comment

Morgen moet ik in Bornem zijn bij een klant. Ik ga eens effe stoppen bij BMW. Miischien heb ik geluk...

je denkt dat ze de nieuwe 7 morgen gratis weggeven of wa ???

Comment

• Neen, ik hoop 'm daar te zien...
                                    OO 00 OO

Comment

Neen, ik hoop 'm daar te zien...

dacht ik wel hoor

Comment

• Mogelijke alpina B7 looks:

Zo zou ik hem ook durven samenstellen. Veel knapper en minder accent op de nieren.
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3
                                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Morgen moet ik in Bornem zijn bij een klant. Ik ga eens effe stoppen bij BMW. Miischien heb ik geluk...
                                          Er staan er drie buiten bij bmw. Zo'n zwarte me de 21 inchers als op de persfoto's. Heb ze dajuist nog zien staan

Comment

Working...
                                          X