Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenRij eens 140 met je 335 en rij eens 140 met een Z06...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHou eens rekening met gelijke randvoorwaarden (in dit geval : gearing) en zoek niet 'es steeds extreme voorbeelden op die eigenlijk veeleer de uitzondering zijn die de regel bevestigen dan dat ze jouw stellingen 'n algemene geldigheid verlenen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Kan jij me een voorbeeld geven van een serieproductie-auto met atmosferische benzinemotor met een specifiek koppel van 135 Nm per liter of méér?Tis net dat niet, maar t scheelt niet veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenBMW's 6-in-lijn kan je ook moeilijk een algemeen voorbeeld noemen eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenBMW's 6-in-lijn kan je ook moeilijk een algemeen voorbeeld noemen ehWaar slaat dat nou op, in de discussie "zuinigheid 6 vs 8 cilinders"? Probeer 'es wat nuttige, ontopic opmerkingen te maken. :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenzet een M3 E92 handbak eens tegen een 335i E92 handbak
cabrio DKG is echt wel veel zwaarder
Een M3 coupé is lichter en zal wel wat zuiniger zijn. Als je dan een verhouding maakt tussen verbruik/prestaties, dan zullen de 335i en de M3 aan mekaar gewaagd zijn.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWaar slaat dat nou op, in de discussie "zuinigheid 6 vs 8 cilinders"? Probeer 'es wat nuttige, ontopic opmerkingen te maken. :p
(Die 35 motor had toch "the engine of the year" award gewonnen niet?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEigenlijk gaat de discussie ook over het (on)nut van downsizen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEigenlijk gaat de discussie ook over het (on)nut van downsizen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk ken nochtans een autootje dat 240 nM uit zijn 2 liter naftje haalt en in serie geproduceerd wordtTis net dat niet, maar t scheelt niet veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenJa? Welke?
Nevermind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDacht ik al.Ik kan me vergissen, maar bij mijn weten zijn er zo goed als geen grootserie atmosferische benzines met meer dan 110 Nm / liter.
edit: nvm, kmoet beter lezen, da ding heeft nen turbo
Comment
Comment