Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Ik heb het gevoel dat hoe nieuwer BMW's worden, hoe trager ze gaan aanvoelen.

Een E39 525iA voelde voor mij sneller aan dan een E93 325iA, de duw in de rug was minder...

Nu, een 730d zal wel wat honderden kilo's zwaarder zijn dan je 530d zeker?
    De grote 'boosdoener' is zestrapsautomaat bij de nieuwe BMW's. Vroeger moest de motor een groter toerentalinterval afleggen bij het acceleren. Bij de nieuwe daarentegen kan de motor in een beperkter gebied blijven werken (beter rendement) dankzij de extra versnelling, maar dat vlakt het gevoel wel uit...
    Ik merk dit verschil ook enorm tussen onze oude E39 525dA en de huidige E60 525dA. Ik hou mijn hart al vast voor de achttrapsautomaat die binnenkort zijn debuut maakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
      De grote 'boosdoener' is zestrapsautomaat bij de nieuwe BMW's. Vroeger moest de motor een groter toerentalinterval afleggen bij het acceleren. Bij de nieuwe daarentegen kan de motor in een beperkter gebied blijven werken (beter rendement) dankzij de extra versnelling, maar dat vlakt het gevoel wel uit...
      Ik merk dit verschil ook enorm tussen onze oude E39 525dA en de huidige E60 525dA. Ik hou mijn hart al vast voor de achttrapsautomaat die binnenkort zijn debuut maakt...
      Zeker waar de E39 525dA voelde een pak vinniger, duwde een pak meer dan de E60 525dA (de 2,5 dan wel)..
      Bij de benzines weet ik het niet. Maar goed, sommigen apprecieren de meer romige werking. Ze zijn ongeveer even snel, maar het gevoel is een pak gematigder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
        En toch vind ik enkel 2 pijpen links beetje 'belachelijk' bij zo'n slee
        Vroeger hadden ze dat allemaal !

BMW '7 E23 en E32, Audi A8 en S8, vroegere Benzen S-klasse, ...

Comment

• Ik vind het net enorm knap! En je kan tenminste weer zien wat er onder de kap zit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
            Bedankt voor de uitleg! It all makes sense...

Comment

• Daarnet naar de Bmwgarage geweest ! ,
              er waren 3 nieuwe 7's binnen gekomen
              2 zwarten met shadowline en geblindeerde ruiten, en nog zo'n donkergrijze ! !
              Gewoonweg Prachtige auto ! en die achterkant, meesterlijk !

als 'k straks nog wat tijd heb zal ik wat foto's posten
              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Aahja, en de onze stond al op het transport, en zou normaal gezien dan nog voor de voorstelling bij de dealer moeten staan...
                Maar 't kon zijn dat bmw belgie de auto's nit naar de dealer gaat laten gaan voor de voorstelling, omdat er dan misschien al rond rijden voor dat ie voorgesteld wordt bij de dealers ;(
                Dus hopelijk hebben we hem dan direct na het weekend van de voorstelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                  Daarnet naar de Bmwgarage geweest ! ,
                  er waren 3 nieuwe 7's binnen gekomen
                  2 zwarten met shadowline en geblindeerde ruiten, en nog zo'n donkergrijze ! !
                  Gewoonweg Prachtige auto ! en die achterkant, meesterlijk !

als 'k straks nog wat tijd heb zal ik wat foto's posten
                  Bij Beliën? Fak, zalig! Die donkergrijze...
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Bij Beliën? Fak, zalig! Die donkergrijze...
                    idd, bij Beliën...
                    Van die donkergrijze heb ik nu net géén foto's gemaakt .. sorry

Comment

• bmw 7 ! 011 x.jpg

bmw 7 ! 014x.jpg

bmw 7 ! 019x.jpg

Sorry, ma 't was al donker, dus geen goei foto's ...

Comment

• [ATTACH]56482[/ATTACH]

[ATTACH]56483[/ATTACH]

[ATTACH]56484[/ATTACH]

Comment

• [ATTACH]56485[/ATTACH]
                          Naast de vorige 7...

[ATTACH]56486[/ATTACH]
                          21"

Comment

• Nieuwe 7 vraagt echt wel om een donkere koetswerkkleur.

Comment

• Die achterlichten zijn echt wel fantastisch

Comment

• Shadowline op zo'n auto, terwijl chroom een keer of twintig sjieker oogt.
                                Last edited by ; 06/11/2008, 19:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                  Shadowline op zo'n auto, terwijl chroom een keer of twintig sjieker oogt.
                                  Nope!

Full black gwn, incl de nieren

Comment

• wennen

Geen lelijke auto maar ik moet wennen aan zijn opgetrokken neus.

Comment

• Merci voor de foto's è G-power. Wat een beestige auto, die eerste zwarte. Alleen van het hout ben ik geen fan. Bij oyster is zwart veel mooier.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• deze morgen een uitnodiging in mijn bus om de 7 te gaan ontdekken met een glaasje en een hapje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                          deze morgen een uitnodiging in mijn bus om de 7 te gaan ontdekken met een glaasje en een hapje
                                          Ge kunt die toch niet in 't rood krijgen? Of met een 3,2-liter VR6 4-Motion DSG?

Comment

Working...
                                          X