Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Interesseert mij niet. BMW mag niet altijd beschouwd worden als de leerling die altijd op de voorste rij mag zitten. BMW heeft afgekeken van Lexus! Foei!

Ik vind em best dik, maar het is gewoon te veel LS. En ik vind de LS niet mooi. Deze is een verduitste LS...
    Ik zie toch weinig of geen gelijkenissen met de achterzijde van de Lexus. De lichten van de BMW zijn mooi gewelfd terwijl die van de Lexus recht en fantasieloos zijn.

Waar zijn jullie eigenlijk die enome gelijkenissen?

Hou er rekening mee dat Lexus vanaf de eerste dag al de Duiste merken aan 't copiëren is. Deze 7 is een correcte evolutie van de vorige 7 aangepast aan hun huidige stijlkenmerken. Ik vind het daarom niet onlogisch dat zo'n Lexus, die voordien al probeerde te gelijken op de Duitsers, nu nog steeds op de Duitsers gelijkt.
    Last edited by BMWMB; 05/10/2008, 13:19.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
      wat blijft deze toch een mooiere kont hebben, kvint hem sportiever, eleganter dan de nieuwe
      Second that!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Ik zie toch weinig of geen gelijkenissen met de achterzijde van de Lexus. De lichten van de BMW zijn mooi gewelfd terwijl die van de Lexus recht en fantasieloos zijn.

Waar zijn jullie eigenlijk die enome gelijkenissen?

Hou er rekening mee dat Lexus vanaf de eerste dag al de Duiste merken aan 't copiëren is. Deze 7 is een correcte evolutie van de vorige 7 aangepast aan hun huidige stijlkenmerken. Ik vind het daarom niet onlogisch dat zo'n Lexus, die voordien al probeerde te gelijken op de Duitsers, nu nog steeds op de Duitsers gelijkt.
        Dit gaat weer een hate it/ love it kwestie worden. Jij bijvoorbeeld ziet de 7 graag en gaat de mooiere kanten van de 7 bekijken, maar relativeert nog altijd. Mensen die deze auto niet zo graag zien, gaan de negatievere kanten bekijken en vergelijkingen maken (die er zijn of niet). De vergelijking met de LS is puur subjectief. Maar ik sluit mij erbij aan... De lijn doet mij eraan denken. Ook de achterbank, de voorstelling ervan is hetzelfde als bij de LS.

Desalniettemin moet ik toegeven dat ik de nieuwe 7 absoluut niet lelijk vind. Al vond ik de facelift best knap met een leuke kleurencombo of zwart/zwart met 20". Maar dat is de maatschappij, alles evolueert. Een auto evolueert puur om nieuwe technieken, elektronica die groeit, ze stoppen de auto ermee vol. De 7 moet er statig en toch wel een beetje hightech uitzien, en daaraan voldeed de vorige 7 niet meer aan... Bij een 7-serie draait het ook allemaal niet om het mooi zijn. Het "mag" niet het mooiste model bij BMW zijn. De 7 serie staat representatief voor welke technieken er toegepast gaat worden op alle BMW's naar de toekomst toe. Dat heb je nu eenmaal bij Duitse merken... Die streven naar perfecte techniek.

Ergens wel jammer, als ik dan zie wat ze bij Maserati kunnen maken van een "limousine".
        Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

• wat was dat een mooie bak

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Dat is die link die ik hier eens heb vermeld. Ik kreeg de foto's niet geplakt...
                            Die eerste foto
                            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Meh, 't fenomeen van de veel te zware kont blijft de 7 reeks nog steeds parten spelen. Van alle wagens in deze klasse past de titel "duikboot" het beste bij deze.
                              Ook het interieur kan beter. Maar dat is niet enkel bij deze 7 het geval. De hele interieur-lijn bij alle BMW's is m'n ding niet. Het is wel een grote verbetering ivm de vorige 7.

Zeker geen misse wagen, en imposant is hij ook, maar echt mooi mooi? Naah.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                                Dit gaat weer een hate it/ love it kwestie worden. Jij bijvoorbeeld ziet de 7 graag en gaat de mooiere kanten van de 7 bekijken, maar relativeert nog altijd. Mensen die deze auto niet zo graag zien, gaan de negatievere kanten bekijken en vergelijkingen maken (die er zijn of niet). De vergelijking met de LS is puur subjectief. Maar ik sluit mij erbij aan... De lijn doet mij eraan denken. Ook de achterbank, de voorstelling ervan is hetzelfde als bij de LS.

Desalniettemin moet ik toegeven dat ik de nieuwe 7 absoluut niet lelijk vind. Al vond ik de facelift best knap met een leuke kleurencombo of zwart/zwart met 20". Maar dat is de maatschappij, alles evolueert. Een auto evolueert puur om nieuwe technieken, elektronica die groeit, ze stoppen de auto ermee vol. De 7 moet er statig en toch wel een beetje hightech uitzien, en daaraan voldeed de vorige 7 niet meer aan... Bij een 7-serie draait het ook allemaal niet om het mooi zijn. Het "mag" niet het mooiste model bij BMW zijn. De 7 serie staat representatief voor welke technieken er toegepast gaat worden op alle BMW's naar de toekomst toe. Dat heb je nu eenmaal bij Duitse merken... Die streven naar perfecte techniek.

Ergens wel jammer, als ik dan zie wat ze bij Maserati kunnen maken van een "limousine".
                                Bij het ontwerpen van de LS hebben ze bij Lexus eens goed gekeken naar de 5, maar dat is mijn mening. De 7 lijkt inderdaad dan weer op de LS, maar zolang ze niet lelijk zijn is er geen probleem, toch? Ik vind wel dat de LS nu een stuk meer het "oude-grote-toyota" gehalte heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Kieken : die laatste twee foto's zijn helemaal geen BMW 7 F01. Dat is het vorige model
                                  Last edited by ; 05/10/2008, 16:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
                                    Kieken : die laatste twee foto's zijn helemaal geen BMW 7 F01. Dat is het vorige model
                                    Bezie het maar als vergelijking, blaaskaak
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Bezie het maar als vergelijking, blaaskaak
                                      De LS is statischer en indrukwekkender dan de nieuwe 7. De LS toont ook meer eenvoud in design.

Comment

• Toch mooi zo in zijaanzicht mét grote velgen toch

http://www.7-forum.com/bild.php?bild...eltp-2491.html
                                        Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Waarom zitten er horizontale (weliswaar zwarte) lamellen in die nieren?
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X