Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ge kunt die toch niet in 't rood krijgen? Of met een 3,2-liter VR6 4-Motion DSG?

jawel, via individual

de motorruimte is groot genoeg om een hele Golf V R32 in te krijgen

Comment

• ik moet eerlijkheidshalve wel zeggen dak de nieuwe S knapper vind en als ik toch in deze klasse zou kopen zelfs de A8 moet laten voorgaan

Comment

• Daarnet eentje gezien, bij Lemmens en Lecouter.
        Ne zwarte, platen hingen er al aan, ready to drive

Hij was imposant. De nieren vallen in het echt veel beter mee

Comment

• Deze week testgereden met de 730d tov de concurrerende modellen:

MB S320cdi 4-matic: hele aangename wagen, wel met een lawaai in het dashboard, niet echt aangenaam in deze prijsklasse. Heel comfortabel, voldoende snel, stil, maar ik miste wat rijgevoel. Dit was wel duidelijk mijn nummer 2

Jaguar XJ 2.7d: ook hele comfy auto, minder dynamisch ook. De knopjes afkomstig uit de Ford groep stoorden net als de gebruikte materialen hier en daar. Een auto die zich het best voelt bij een rustige rijstijl.

Lexus LS460: deze wagen kon mij het minst overtuigen. Heel comfortabel, maar een beetje teveel bootgevoel. Ook de typische Toyota afwerking met het rode plastiek hout was niet mijn dada.

VW Phaeton 4.2 V8 4 Motion: bijna niemand was te spreken over deze wagen, maar ik moet toegeven dat ik hem wel kon appreciëren. Ok, hij oogt wat als een grote Passat, maar dat zegt natuurlijk niet of het een goede of slechte wagen is. Hij is ook wel niet de meest dynamische qua rijgevoel, maar kvond het een best aangename auto. Ideaal om in tweedehands te kopen, de prijzen vallen met lawinesnelheden.

Audi A8 4.2 FSI: Audi's laten mij meestal koud. Ze rijden niet slecht of zo, maar kvind ze meestal te karakterloos. Zo ook met de A8, goeie auto, veel kan je er niet van miszeggen, buiten dat hij al begint te verouderen.

BMW 730d: hoewel ik bij de avant-première in Deurne niet enthousiast was over de wagen, moest ik nu mijn mening herzien. Als je hem daar ziet staan oogt hij best imposant-elegant. Een rare term, I know, maar zo vind ik het wel. Hij oogt verfijnder dan de E65, het is nog steeds geen E38, maar hij straalt toch elegantie uit. Het interieur is ook een enorme stap vooruit gegaan en komt terug echt BMW over. Ook heel comfortabel, de standaardzetels zitten heel goed, comfortzetels zou ik nie echt prioritair aanzien. Wat rijden betreft moet ik wel zeggen dat hij voor mij nummer 1 was: de combinatie van comfort, stilte en rijdynamiek is hier top. Met Integral Active Steering voelt hij zelf compacter aan dan hij is. Nee, alles is natuurlijk subjectief, maar voor mij is de F01 wel de referentie. Met hun filosofie gericht op service (onderhoud en herstelling voor 5 jaar / 100 000 km inbegrepen in de aankoopprijs (buiten banden)) denk ik zelf dat het misschien nog eens een kans is om de S-klasse van zijn troon te stoten. Hopelijk legt de economische crisis niets in de weg.

Mijn conclusie:

1. BMW 730d
          2. Mercedes-Benz S320 cdi 4-matic
          3. Audi A8 4.2 FSI
          4. VW Phaeton 4.2 V8 4-motion - Jaguar XJ 2.7d
          5. Lexus LS 460

Comment

• Net eentje zien rijden met Belgische platen (aby-120) vond er eigelijk niet véél aan .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten

[ATTACH]56484[/ATTACH]
              Zoon van Witters D.?
              Last edited by Fahrenheit; 09/11/2008, 00:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Net eentje zien rijden met Belgische platen (aby-120) vond er eigelijk niet véél aan .
                En dat voor een BMW-liefhebber?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fahrenheit Bekijk Berichten
                  Zoon van Witters D.?
                  ja , u kent mijn vader dan ?
                  Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    En dat voor een BMW-liefhebber?
                    Daarnet terug eentje gezien en nog steeds niet echt m'n goesting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                      Daarnet terug eentje gezien en nog steeds niet echt m'n goesting.
                      Amai, gij komt er wel veel tegen precies, terwijl de lancering voorzien is voor de 15de.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                        Amai, gij komt er wel veel tegen precies, terwijl de lancering voorzien is voor de 15de.
                        Daarnet in Schilde met Z platen en gisteren in Stabroek met gewone platen.

Comment

• Edit: Foto's zijn genomen door Denniske.
                          Last edited by ; 10/11/2008, 15:57.

Comment

• De achterkant kan ik meer en meer appreciëren maar de voorkant blijft gewenning vragen.

Comment

• de zichtbare uitlaten zijn zoooooo

Comment

• I like this car

Comment

• Verdorie, net in Zolder geweest deze week, en niks gezien

Comment

• Donderdag 13 november uitgenodigd voor de presentatie van de nieuwe BMW 7 in de Antwerp Engineering Company in Antwerpen. Zijn er nog mensen die gaan? Ik ga uiteraard voor de BMW 7, de sfeer lijkt mij minder interresant: Whisky, Porto, Jazz muziek, oesterbar en sigaren tasting is niks voor mij!

Comment

• Ik heb hem vandaag gespot. Een demowagen van Jorssen.

Wat een prachtketel zeg. Deze bak is groot maar tegelijk imo de meest dynamisch uitziende 7 ooit. De vierkant is inderdaad wennen, maar ik vind hem toch erg knap.

Imo is de achterkant het meeste wennen.

De velgen op onderstaande zijn ook subliem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                        Ik heb hem vandaag gespot. Een demowagen van Jorssen.

Wat een prachtketel zeg. Deze bak is groot maar tegelijk imo de meest dynamisch uitziende 7 ooit. De vierkant is inderdaad wennen, maar ik vind hem toch erg knap.

Imo is de achterkant het meeste wennen.

De velgen op onderstaande zijn ook subliem.

Wat doe jij bij de hoeren?

Comment

• Prachtexemplaar...

Ik ga hem overmorgen bekijken, kan niet wachten...

Comment

Working...
                                          X