Op looks toch liever de lompe bak nog altijd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Het is een feit dat de vorige 7 na de FL een zeer knappe wagen is geworden. Als ik ze op bovenstaande foto's naast mekaar zie staan zie je dat de nieuwe 7 een stuk dynamischer is geworden. Van een baanbrekende evolutie is er in mijn ogen echter geen sprake. Ik heb het dus over het exterieur.
Wat het interieur en dashboard betreft is het verschil wel baanbrekend. De cockpit van de nieuwe 7 is onwaarschijnlijk knap geworden. Daar kan op dit moment niemand in deze klasse aan tippen...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHet is een feit dat de vorige 7 na de FL een zeer knappe wagen is geworden. Als ik ze op bovenstaande foto's naast mekaar zie staan zie je dat de nieuwe 7 een stuk dynamischer is geworden. Van een baanbrekende evolutie is er in mijn ogen echter geen sprake. Ik heb het dus over het exterieur.
Wat het interieur en dashboard betreft is het verschil wel baanbrekend. De cockpit van de nieuwe 7 is onwaarschijnlijk knap geworden. Daar kan op dit moment niemand in deze klasse aan tippen...
Maar ik had toch liever stuurschakeling gehad. De knoppen van de Idrive liggen zo onnatuurlijk aan de verkeerde kant van de versnellingspook als je het mij vraagt.
Nu is het wel zo dat je daar tijdens het rijden in principe niet mee moet spelen, maar het zou handiger zijn als het zoals bij het vorige model met stuurschakeling was, of zoals bij de 6-serie iets meer geschrankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPics.
heb er gisteren ook staan naar kijken maar heb nog veel schonere bakskes gezien ze
Comment
-
-
Oogt veel moderner dan de nieuwe imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten22" is te groot
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenZe hadden bij de buren een testwagen, zeker niet mis met deze velgen...
Schitterend
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten... Valt meteen op hoe verouderd die vorige is van design, en hoe weinig dynamisch 'ie oogt. Echt een "lompe bak" in vergelijking met de veel dynamischer ogende, evenwichtiger gestylede nieuwe.
Comment
-
22" is echt te groot voor de nieuwe 7. Met zo'n grote velg is de klasse volledig weg...
Ik vind zelfs 21" aan de grote kant.
Een verlaging zou het totaalbeeld wel verbeteren.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHartge Classic
Vooraan: 9.5 x 22" offset 25 met banden 265 / 30 ZR 22
Achteraan: 10.5 x 22" offset 28 met banden 295 / 25 ZR 22
tis direkt een lelijke tuningbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentis direkt een lelijke tuningbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten22" is echt te groot voor de nieuwe 7. Met zo'n grote velg is de klasse volledig weg...
Ik vind zelfs 21" aan de grote kant.
Een verlaging zou het totaalbeeld wel verbeteren.
Comment
Comment