Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hopelijk vinden ze het rap, en kunnen ze het rap oplossen
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Transportblokken tussen de veren vergeten uit te halen? Verklaart ineens waarom die kar zo hoog op zen poten staat
      haha, dat hebben we bij onze 2 vorige bmw's aan de hand gehad!
      En dus hadden we er deze keer maar op gehamerd dat ze die maar niet moesten laten zitten, dat zou nu toch wel het toppunt zijn
      En als ze zo een transsportblok laten zitten voel je dat goed aan het comfort van de auto, bvb bij het nemen van vluchtheuvels! en dat is het zeker niet
      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
        Ze hadden bij de buren een testwagen, zeker niet mis met deze velgen...

Deze velgen zouden nog knapper zijn als ze gewoon in 't zilver zijn. Dit 'gunmetal' is te 'bruut' voor deze stijlvolle 7...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Bwoah, "te" vind ik niet. Staat zo eentje in de showroom in Roeselare. Ook op dat donkergrijs, maar dan nog met Chrome-Line. Suuuuperlekker.

Al zou ik ook gewone zilveren nemen.

Comment

• Comment

• €98.000 voor een 730d, komaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                €98.000 voor een 730d, komaan
                En dan nog ni aangekleed naar men goesting hé

Trouwens ik vind die gunmetal velgen ubervet!

Comment

Wat, komaan? Er rijden wel meer zo'n karren rond, hoor. S 320 CDI, 730d, A8 3.0 TDI. Elk kiest toch wat hij wil? Er zijn er die BMW '1 dieseltjes kopen van 50.000 EUR. Er zijn er die VW Golfkes kopen van 40.000 EUR. So?

Comment

• Blijft toch jammer van die voorkant, die nieren zijn te groot.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Wat, komaan? Er rijden wel meer zo'n karren rond, hoor. S 320 CDI, 730d, A8 3.0 TDI. Elk kiest toch wat hij wil? Er zijn er die BMW '1 dieseltjes kopen van 50.000 EUR. Er zijn er die VW Golfkes kopen van 40.000 EUR. So?
                    Krijg je daar geen aardige korting op, voor € 20.000 opties kunnen ze toch een geste doen.

Ik ken er ook ene die een S 320CDI heeft van ruim € 100.000, hij vindt het absurd dat anderen dat aan een sportwagen geven met weinig plaats binnenin.

Achja

Comment

• Zo is 't maar net, elk z'n goesting.

Ja, op zo'n kar krijg je doorgaans wel een mooie korting. Anderzijds, 'ie is nu nog nieuw, hè, en de productie draait nog niet aan 100% dus ze zijn nu alvast niet zo happig om stante pede hun showroomkar te verkopen.

Iets wat ik ooit hier op 't forum las : iemand die een A8 W12 kocht (of was het een S8, weet 't niet meer), en die kreeg bovenop de normale korting nog het B&O sound systeem erbovenop verniet. Niet slecht, als ge weet dat dat meer dan 5.000 EUR kost (dacht ik). Anderzijds, als ge b.v. doof zijt of niet graag naar muziek luistert zijt ge er ook ni veel mee.

Comment

tis veel geld ja , maar moest ik zo een auto van dat caliber kunnen gebruiken EN ik kan het mij permitteren zou ik niet twijfelen hoor , de nieuwe 7 is bloedmooi in mijn ogen

voor die prijs zou ik nu wel liever een mooie 5 kopen en een eendje voor mijn vrouwke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Blijft toch jammer van die voorkant, die nieren zijn te groot.
                          Ze zijn inderdaad echt groot, heb het een tijd bekeken en ze ogen raar. Veel hangt er vanaf wat ze gaan doen op de komende 5. Krijgt die ook overmaatse nieren zal men er sneller aan wennen denk ik. Maar het maakt dat het plaatje niet helemaal klopt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk Berichten
                            Ze hadden bij de buren een testwagen, zeker niet mis met deze velgen...

'k begin steeds meer zin te krijgen in de 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten

'k begin steeds meer zin te krijgen in de 7
                              De A4 inruilen voor zo een 7?

Zot

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Knap!

Comment

• Knapste wagen in z'n reeks !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                      Eerste foto waar ik de kont knap vind .

Comment

• Gisteren twee zwarte '7 naast elkaar zien staan, de E65 en de F01 (de oude en de nieuwe, dus). Valt meteen op hoe verouderd die vorige is van design, en hoe weinig dynamisch 'ie oogt. Echt een "lompe bak" in vergelijking met de veel dynamischer ogende, evenwichtiger gestylede nieuwe.

Effe pics uploaden.

Comment

Working...
                                        X