Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Alpina laat van zich horen...

Lekker!

Kleinere grill?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
      Onze 1ste auto daar, en service prima!
      Kwas met mijn pa naar de 7 gaan zien
      En Glenn komt eraan ; Kan ik u helpe mnr *** ?
      Nene, kben maar eens aant zien.. is zien wa we nog kunne kope,haha*
      Ja 't is de moment hé!

Zalige verkopers daar
      Bwa, verkopers zijn bijzaak, die hebben toch geen invloed op onze keuze... Maar de service is er inderdaad wel goed en persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
        Kleinere grill?
        Tekenfoutje vermoed ik.

Comment

Tekenfoutje vermoed ik.
          met zo een grill had hij er moeten zijn!!! veel beter.

Comment

Alpina laat van zich horen...

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
            Lekker!

Kleinere grill?
            Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
            Tekenfoutje vermoed ik.
            Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            Zeurpieten. Op de tekening van Alpina is de grill zeker niet kleiner als irl. Het lijkt zo omdat er geen nummerplaathouder op de tekening staat en omdat er nog een spoilerlipje onderaan de voorbumper hangt.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
              'k Heb nog niet zo lang geleden eens een fotoshopje gemaakt met iets kleinere niertjes...

Ik moet wel zeggen dat ik nu wel gewend ben aan de grote nieren.

Comment

• kleinere grill vind ik weer mietjerig staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Zeurpieten. Op de tekening van Alpina is de grill zeker niet kleiner als irl. Het lijkt zo omdat er geen nummerplaathouder op de tekening staat en omdat er nog een spoilerlipje onderaan de voorbumper hangt.
                  Het zal iig niet veel schelen, het is een tekening dus het kan nooit 100% juist zijn...

Comment

• Mja, ik vind sowieso wel dat de nieren in het echt veel minder groot overkomen dan op de foto's.

Comment

OEI... dat is lelijk!

Comment

• Het kan natuurlijk ook zijn omdat die Alpina op de tekening de grill heeft van een biemer met nachtzichtcamera.
                        Voor zij die het verschil niet weten: de standaardgrill heeft 13 lippen, de deze 9.

groetjes Foexie

Comment

Het kan natuurlijk ook zijn omdat die Alpina op de tekening de grill heeft van een biemer met nachtzichtcamera.
                          Voor zij die het verschil niet weten: de standaardgrill heeft 13 lippen, de deze 9.

groetjes Foexie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Hoopt op een 6 liter V12 Bi-turbo met 550 pk +
                            da zou zotjes zijn

Comment

• ik ben al heeelemaal gewend aan deze nieuwe 7serie.

op autojunk vond ik volgend filmpje... die opties, de ruimte, zen uiterlijk, die auto heeft het!
                              vooral de zijdelingse cameraatjes zijn handig links en rechts vooraan als je een smal steegje uitkomt!

De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

Comment

• Mijn vader komt me zo halen met de nieuwe 7, hopelijk wordt er snel een bestelbon getekend.

Foto's volgen later .

Comment

• Ondertussen al vaak genoeg een zwart exemplaar gezien om te kunnen oordelen ==> werkelijk een pak knapper dan op foto!

Die lange motorkap, slanke lijn, en dan de achterkant die wat doet denken aan de E32

Niet dat ik dat een geweldig mooie BMW vind, maar 't is een leuke verwijzing.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                  Bestelt
                                  1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                    Mijn vader komt me zo halen met de nieuwe 7, hopelijk wordt er snel een bestelbon getekend.

Foto's volgen later .
                                    En hoe was het?
                                    'k vind het een magnifieke auto
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Hier vertrekt er half deze maand een aangetekend schrijven naar BMW Belgium,
                                      De trillingen in het stuur waar ik het het laatst over had zijn nog steeds aanwezig en ze krijgen het niet opgelost. Hoe slegter het wegdek, hoe meer trillingen, je voelt egt alles in het stuur. indien de auto nog koud is valt het nog mee, maar naarmate hij warmer wordt worden de trillingen erger. Bij zeer aggresieve rijstijl, als de auto zich helemaal moet geven is het zelfs héel erg. Mijn pa ergert zich er dood aan, en heeft een brief opgesteld voor BMW waarin hij heel duidelijk maakt dat hij niet tevreden is over dit! Indien dit niet opgelost geraakt zal de 7'reeks hier geen 3 maanden meer blijven staan... , bmw moet maar afkomen met een voorstel!
                                      Jammer allemaal, want voor de rest is het een prachtige auto! Het interieur is ook gewoonweg fenomenaal, dat mag ook gezegt worden
                                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Zegt veel over jullie dealer, dat 'ie zo'n zaken niet ter harte neemt. Je moet een oen zijn (als dealer) om je niet in te spannen voor klanten met zo'n terechte grieven...

Comment

• dan heeft je dealer een aparte balie voor 7-klanten

of is dat niet doorgevoerd ?

Comment

Working...
                                          X