Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenOnze 1ste auto daar, en service prima!
Kwas met mijn pa naar de 7 gaan zien
En Glenn komt eraan ; Kan ik u helpe mnr *** ?
Nene, kben maar eens aant zien.. is zien wa we nog kunne kope,haha*
Ja 't is de moment hé!
Zalige verkopers daar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTekenfoutje vermoed ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAlpina laat van zich horen...
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenLekker!
Kleinere grill?Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTekenfoutje vermoed ik.Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenmet zo een grill had hij er moeten zijn!!! veel beter.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenmet zo een grill had hij er moeten zijn!!! veel beter.
Ik moet wel zeggen dat ik nu wel gewend ben aan de grote nieren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZeurpieten. Op de tekening van Alpina is de grill zeker niet kleiner als irl. Het lijkt zo omdat er geen nummerplaathouder op de tekening staat en omdat er nog een spoilerlipje onderaan de voorbumper hangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenZeurpieten. Op de tekening van Alpina is de grill zeker niet kleiner als irl. Het lijkt zo omdat er geen nummerplaathouder op de tekening staat en omdat er nog een spoilerlipje onderaan de voorbumper hangt.
Comment
-
Voor zij die het verschil niet weten: de standaardgrill heeft 13 lippen, de deze 9.
groetjes Foexie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenHoopt op een 6 liter V12 Bi-turbo met 550 pk +
Comment
-
ik ben al heeelemaal gewend aan deze nieuwe 7serie.
op autojunk vond ik volgend filmpje... die opties, de ruimte, zen uiterlijk, die auto heeft het!
vooral de zijdelingse cameraatjes zijn handig links en rechts vooraan als je een smal steegje uitkomt!
Comment
-
Ondertussen al vaak genoeg een zwart exemplaar gezien om te kunnen oordelen ==> werkelijk een pak knapper dan op foto!
Die lange motorkap, slanke lijn, en dan de achterkant die wat doet denken aan de E32
Niet dat ik dat een geweldig mooie BMW vind, maar 't is een leuke verwijzing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenMijn vader komt me zo halen met de nieuwe 7, hopelijk wordt er snel een bestelbon getekend.
Foto's volgen later.
'k vind het een magnifieke auto2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Hier vertrekt er half deze maand een aangetekend schrijven naar BMW Belgium,
De trillingen in het stuur waar ik het het laatst over had zijn nog steeds aanwezig en ze krijgen het niet opgelost. Hoe slegter het wegdek, hoe meer trillingen, je voelt egt alles in het stuur. indien de auto nog koud is valt het nog mee, maar naarmate hij warmer wordt worden de trillingen erger. Bij zeer aggresieve rijstijl, als de auto zich helemaal moet geven is het zelfs héel erg. Mijn pa ergert zich er dood aan, en heeft een brief opgesteld voor BMW waarin hij heel duidelijk maakt dat hij niet tevreden is over dit! Indien dit niet opgelost geraakt zal de 7'reeks hier geen 3 maanden meer blijven staan... , bmw moet maar afkomen met een voorstel!
Jammer allemaal, want voor de rest is het een prachtige auto! Het interieur is ook gewoonweg fenomenaal, dat mag ook gezegt wordenOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
Comment