20" en 21" staan hem beiden goed vind ik,maar zoals BMWMB zegt zou hij inderdaad (toch op die foto met de 21") een (lichte) verlaging kunnen gebruiken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk BerichtenAlsof de nieuwe qua exterieur zo het "summum" is... Sorry gTa, maar ik vind deze veeg uit de pan t.o.v. de oude (FL) een beetje TE.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten22" is echt te groot voor de nieuwe 7. Met zo'n grote velg is de klasse volledig weg...
Ik vind zelfs 21" aan de grote kant.
Een verlaging zou het totaalbeeld wel verbeteren.
Knap!!
Jij zou 'm zo nemen, zeker?
Toegestaan.Suuuperknap.
Comment
-
Ik heb hem gisteren voor het eerst in Bornem gezien toen ik met een X6-35d heb test gereden(de X6 was trouwens een geweldige knappe wagen/machine)
Als BMW liefhebber kan ik niet echt warm lopen voor de nieuwe 7 Serie. Ik vind hem te braaf qua uiterlijk, en de voorkant is zoals op foto niet mijn ding. Indien er een M pack zou komen waardoor deze onderbumper met lelijk geplaatste mistlampen en cromé strip zou verdwijnen zou deze wagen naar mijn inziens stukken mooier en sportiever gaan uitzien. Niettegenstaande deze wagen/limo heel hightech is en fantastisch goed zal rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
toen ik met een X6-35d heb test gereden
wat weten wij hier niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Knap!!
Jij zou 'm zo nemen, zeker?
Toegestaan.Suuuperknap.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenwat weten wij hier niet ?
(neenee helemaal niks in het vooruitzicht, gewoon voor de fun)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenAwel, dat ik met een X6 35d gereden heb.(neenee helemaal niks in het vooruitzicht, gewoon voor de fun)
en veel goedkoper ook als de testritten enkel en alleen voor de fun zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPics.
Alvast ken ik een bmw-7-eigenaar die van in de jaren 70 nieuw model-7's kocht. Nu maakt hij een uitzondering.
Btw: via BMW-interne persoon weet ik dat de verkoop-lancering een flop is. Niet abnormaal natuurlijk gezien de economische situatie.
Last edited by ANTONIO; 12/12/2008, 16:56.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIn den deze heb ik de woensdag es ne keer gaan inzitten, ik vond ze int echt vele knapper dan op foto
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenAan de hand van deze foto's is het beste bewijs geleverd dat een "oude" bmw 7-eigenaar niet al teveel goesting heeft om een quasi dezelfde nieuwe 7 te kopen.Jij kan op basis van een foto de gevoelens van de eigenaar van een auto die op de foto staat, opvangen? Wow, waarom deed je niet mee aan dat programma over mensen met (zgz) paranormale gaven?
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenAlvast ken ik een bmw-7-eigenaar die van in de jaren 70 nieuw model-7's kocht. Nu maakt hij een uitzondering.
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenBtw: via BMW-interne persoon weet ik dat de verkoop-lancering een flop is. Niet abnormaal natuurlijk gezien de economische situatie.
Hij vertelde me (en ik ondervond hetzelfde na de testrit) dat veel '7 eigenaren vooral overstag gaan na de testrit : deze auto voelt aan als een BMW, rijdt van bij de eerste meter op een manier die de E65ev niet meteen kon . M'n pa heeft in de voorbije 8 jaar 3 van die karren gehad (aankoop in D, verkoop in B) en ik weet - denk ik - toch wel waarover ik spreek. Jij ook?Maar 't is wel zo, dat zegt 'ie zelf ook: vaak hoor je "mjah, zeer graag, maar gezien de eco.situatie...". Vroeger werd in zo'n geval al snel 'es met een boekhoudkundig trucje de goesting gevolgd, en kwam er snel een nieuwe, da's nu naar 't schijnt helemaal niet meer zo en er zou een zeer duidelijke "niet te snel van stapel lopen"-ingesteldheid te voelen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten750iOorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichtenzot
Spierenmat voelt nattigheid, en vreest niet meer de snelste kar in huis te zullen hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Spierenmat voelt nattigheid, en vreest niet meer de snelste kar in huis te zullen hebben.niet de snelste bmw en niet de snelste berline
Comment
Comment