Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 20" en 21" staan hem beiden goed vind ik,maar zoals BMWMB zegt zou hij inderdaad (toch op die foto met de 21") een (lichte) verlaging kunnen gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
      Alsof de nieuwe qua exterieur zo het "summum" is... Sorry gTa, maar ik vind deze veeg uit de pan t.o.v. de oude (FL) een beetje TE.
      Mag je. Smaken & kleuren. Ik vind de oude ook zeker niet mis, en sommige zijn zelfs knap te noemen. Maar tegen 't design van de nieuwe kan 'ie naar mijn mening/smaak niet op. Elk het zijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        22" is echt te groot voor de nieuwe 7. Met zo'n grote velg is de klasse volledig weg...

Ik vind zelfs 21" aan de grote kant.

Een verlaging zou het totaalbeeld wel verbeteren.

Knap!!

Jij zou 'm zo nemen, zeker?

Toegestaan. Suuuperknap.

Comment

• Ik heb hem gisteren voor het eerst in Bornem gezien toen ik met een X6-35d heb test gereden(de X6 was trouwens een geweldige knappe wagen/machine )

Als BMW liefhebber kan ik niet echt warm lopen voor de nieuwe 7 Serie. Ik vind hem te braaf qua uiterlijk, en de voorkant is zoals op foto niet mijn ding. Indien er een M pack zou komen waardoor deze onderbumper met lelijk geplaatste mistlampen en cromé strip zou verdwijnen zou deze wagen naar mijn inziens stukken mooier en sportiever gaan uitzien. Niettegenstaande deze wagen/limo heel hightech is en fantastisch goed zal rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

toen ik met een X6-35d heb test gereden

wat weten wij hier niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Knap!!

Jij zou 'm zo nemen, zeker?

Toegestaan. Suuuperknap.
              Moest ik nu eentje kunnen bestellen, dan zou 'm zo inderdaad veel kans maken.
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                wat weten wij hier niet ?

Awel, dat ik met een X6 35d gereden heb. (neenee helemaal niks in het vooruitzicht, gewoon voor de fun)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                  Awel, dat ik met een X6 35d gereden heb. (neenee helemaal niks in het vooruitzicht, gewoon voor de fun)

en veel goedkoper ook als de testritten enkel en alleen voor de fun zijn

Comment

• Ik heb er nu al een paar zien rijden.
                    Die niertjes zijn echt té groot en de kont moet nog wat wennen.

Comment

• In den deze heb ik de woensdag es ne keer gaan inzitten, ik vond ze int echt vele knapper dan op foto

Comment

Pics.
                        Aan de hand van deze foto's is het beste bewijs geleverd dat een "oude" bmw 7-eigenaar niet al teveel goesting heeft om een quasi dezelfde nieuwe 7 te kopen. Ok, we weten allemaal dat er veel nieuwigheden zijn maar toch...
                        Alvast ken ik een bmw-7-eigenaar die van in de jaren 70 nieuw model-7's kocht. Nu maakt hij een uitzondering.
                        Btw: via BMW-interne persoon weet ik dat de verkoop-lancering een flop is. Niet abnormaal natuurlijk gezien de economische situatie.
                        Last edited by ANTONIO; 12/12/2008, 16:56.
                        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          In den deze heb ik de woensdag es ne keer gaan inzitten, ik vond ze int echt vele knapper dan op foto

Een benzine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                            Een benzine?
                            Yup, een 750i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                              Yup, een 750i
                              750i

Comment

750i
                                zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                  Aan de hand van deze foto's is het beste bewijs geleverd dat een "oude" bmw 7-eigenaar niet al teveel goesting heeft om een quasi dezelfde nieuwe 7 te kopen.
                                  Ah ja, hoezo? Jij kan op basis van een foto de gevoelens van de eigenaar van een auto die op de foto staat, opvangen? Wow, waarom deed je niet mee aan dat programma over mensen met (zgz) paranormale gaven?

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                  Alvast ken ik een bmw-7-eigenaar die van in de jaren 70 nieuw model-7's kocht. Nu maakt hij een uitzondering.
                                  Alvast ken ik een tiental mensen die zaten te wachten op weer een sportieve '7 met dynamische looks, en een goeie helft ervan heeft z'n nieuwe al besteld. Twee daarvan heb ik zelf besteld in Duitsland (HJW), de ene haal ik in april naar België, de andere in 't begin van de zomer. Dat konden we bij de lancering van de E65ev niet zeggen: toen haalde zowat iedereen z'n neus op, kwamen de bestellingen (ondanks zeer gunstig economisch klimaat) maar zeer moeilijk op gang, en de halbjahreswagenmarkt werd al snel overspoeld door van die karren, wat de prijzen enorm drukte en 't interessant maakte om er een centje mee te verdienen. Dat gaat met deze hier niet lukken.

Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                  Btw: via BMW-interne persoon weet ik dat de verkoop-lancering een flop is. Niet abnormaal natuurlijk gezien de economische situatie.
                                  De economische situatie is uiteraard desastreus voor de verkoop van (zeker zo'n) nieuwe wagens. De eigenaren van 2 grote BMW-dealerships zitten in m'n directe kennissenkring (zijn goeie vrienden van m'n ouders), en die klagen alvast geenszins: de ene verkocht er in de eerste twee weekends zomaar eventjes 11 en ook daarna kon 'ie voldoende bestellingen noteren, zodat z'n quotum al is uitput tot en met de eerste helft van 2009 (al verwacht ik een toename van 't aantal leverbare stuks na ca. 4-5 maand productie, is meestal zo), en 't is niet dat BMW zich laat vangen aan de Audi-praktijken inzake levering, maar in 't begin van het productieleven van een nieuw model is 't altijd maar magertjes. De andere hoorde ik nog niet, als ik er 'es kom laat ik alvast niet na om 't na te vragen.
                                  Hij vertelde me (en ik ondervond hetzelfde na de testrit) dat veel '7 eigenaren vooral overstag gaan na de testrit : deze auto voelt aan als een BMW, rijdt van bij de eerste meter op een manier die de E65ev niet meteen kon . M'n pa heeft in de voorbije 8 jaar 3 van die karren gehad (aankoop in D, verkoop in B) en ik weet - denk ik - toch wel waarover ik spreek. Jij ook? Maar 't is wel zo, dat zegt 'ie zelf ook: vaak hoor je "mjah, zeer graag, maar gezien de eco.situatie...". Vroeger werd in zo'n geval al snel 'es met een boekhoudkundig trucje de goesting gevolgd, en kwam er snel een nieuwe, da's nu naar 't schijnt helemaal niet meer zo en er zou een zeer duidelijke "niet te snel van stapel lopen"-ingesteldheid te voelen zijn.
                                  Last edited by ; 13/12/2008, 06:07.

Comment

750i
                                    Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                                    zot

Spierenmat voelt nattigheid, en vreest niet meer de snelste kar in huis te zullen hebben.

Comment

Spierenmat voelt nattigheid, en vreest niet meer de snelste kar in huis te zullen hebben.
                                      ik zal de snelste kar niet hebben niet de snelste bmw en niet de snelste berline

Comment

• Alpina laat van zich horen...

Comment

• WAUW
                                          -

Comment

Working...
                                          X