Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81
    Damn... 't is toch 'n knap machien. Enkel die nieren mochten wat kleiner, maar bon, 't is nu zo.
    Last edited by ; 23/09/2010, 18:00.

    Comment


    • #82
      De voorkant is wat té braaf naar mijn zin.
      De rest valt best te pruimen.

      Comment


      • #83
        *SLIK*

        Toch wel een gemiste kans vind ik, op gebied van design vind ik het een stap achteruit tov de facelift E66. De Bangle creatie is massa's knapper dan deze.

        In profiel klopt het plaatje, vooraan zijn de nieren te groot en de achterlichten zijn ook niet zo geslaagd, uiteraard imo.

        Doe mij dus nog maar steeds de, in sommige hun ogen, 'simpele' A8.

        Comment


        • #84
          Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Ik vind de A8 nog altijd de knapste van dat segment. Zo slank, rank ... weliswaar zeer koel ... maar toch sportief. Eigenlijk de enige échte auto in dat segment die de legacy van de BMW E38 '7 goed verder zet.

          Njah, smaken & kleuren hé.
          U'r my new friend, mister
          Volvo V60 D3 R-design

          Comment


          • #85
            De gehele voorpartij is eigenlijk een tik te hoog, daarom dat ze die nieren ook zo groot maken om het wat 'op te vullen'.

            De snoet vind ik het minste voorlopig.. beetje te braaf en lief ogend.. heeft niet de agressiviteit van de E38..

            Comment


            • #86
              Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              De snoet vind ik het minste voorlopig.. beetje te braaf en lief ogend.. heeft niet de agressiviteit van de E38..
              Het is een vooruitgang tov de E65, die zijn snoet leek op een straalbezopen mongool met droopy eyes, vooral de prefacelift dan.

              In het algemeen een Koreaanse look, maar dat is niet alleen de trend bij BMW tegenwoordig
              Snuit vind ik relatief knap, interieur is niets vernieuwend, kont trekt op niet veel.

              Achter een maand es zien hoe mijn mening veranderd is

              Comment


              • #87
                hm

                alweer lelijker dan zijn voorganger

                Comment


                • #88
                  To keep weight in check, the new 7 Series gets plenty of aluminum, which is used for the hood, roof, doors and fenders. Still, at 4,288 pounds, the 750i bound for North America is 77 pounds heavier than before. The body itself is claimed to be significantly stiffer than before with extensive use of high-strength steel within the inner structure.
                  De 750i en 750Li (140 mm langer) krijgen zoals verwacht de 4.4i TT uit de X6 xDrive50i met 400 pk.

                  2de generatie van iDrive maakt ook zijn intrede, zou gemakkelijker zijn in gebruik..

                  Everything at a glance: instrument cluster in Black Panel technology.
                  The new 7’s instrument cluster combines classic elements and new solutions
                  into a complete, harmonious presentation of driving information. For the first
                  time in a BMW, the entire cluster is a high-resolution Black Panel display, in which
                  four classic circular instruments are most prominent; other driving-relevant
                  displays and readouts – including GPS Navigation, vehicle-monitoring functions,
                  upcoming service requirements and other information – also appear here in their
                  various (and function-related) graphic forms.
                  In “dormant” state, this display is a mostly blank black form defined by its
                  chrome-toned periphery and including only pointer needles, scale markings and
                  the tachometer’s red warning zone within it. The circular instruments’ numerals,
                  as well as, the integrated displays for current fuel economy and range on
                  remaining fuel, are entirely electronic and not visible until a door is opened.
                  So it is that the advantages of mechanical and electronic displays are ideally
                  combined – with eye-catching visual and graphic effects. As the user enters the
                  vehicle, the circular instruments’ “chrome rings,” until now open at the bottom,
                  close and become brighter. Once the ignition is activated (upon pressing the
                  Start/Stop button), the numerals plus all other displays and warnings illuminate.
                  As the engine starts, functions that have been previously activated by the driver
                  are then revealed as well.
                  The instrument cluster interacts in new ways with the iDrive control display and
                  the optional Head-up Display. According to selected function, users can call up
                  phone numbers or radio stations via the steering-wheel controls. The cluster also
                  augments the iDrive GPS Navigation display with a further enhanced directional
                  arrow display, which can now direct the driver to change lanes and help the
                  driver find the correct street at a complicated or obscured intersection. If the
                  Head-up Display is activated, the relevant directions appear primarily there;
                  otherwise, they appear in the instrument cluster.
                  Current climate-control settings are indicated in a second Black Panel display in
                  the center stack, along with all system controls. Users need not go into iDrive
                  for any climate settings.
                  Over de tellertjes..

                  Comment


                  • #89
                    Ik durf stellen dat ik fan ban van op het eerste zicht. De auto is een stuk volwassener en tijdlozer geworden ten opzichte van de huidige/vorige 7-reeks.

                    Enkele punten waar ik vind dat de designers een foutje gemaakt hebben:

                    - De nieren. Ze zijn te groot en staan te rechtop
                    - De achterste lichtblokken passen imho totaal niet op deze wagen.

                    Om te illustreren: je hebt de lijn die over de gehele linker en rechterkant van de wagen loopt, hier rechts in beeld te zien (de lijn die door de tankklep loopt. De achterste lichtblokken hadden niet hoger mogen zijn als deze lijn en sluiten nu niet mooi aan, ook niet met de lichten op het kofferdeksel. In die zin vind ik het geheel onharmonisch. Die pinkers hadden ze dus op een andere manier moeten oplossen.



                    Dat maakt de auto minder mooi. Spijtig.

                    Comment


                    • #90
                      Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      De voorkant is wat té braaf naar mijn zin.
                      De rest valt best te pruimen.
                      100% akkoord. De voorbumper is gewoon een kopy van de BMW 5 . Niks speciaals.
                      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.


                      Comment


                      • #91
                        Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Het is een vooruitgang tov de E65, die zijn snoet leek op een straalbezopen mongool met droopy eyes, vooral de prefacelift dan.

                        In het algemeen een Koreaanse look, maar dat is niet alleen de trend bij BMW tegenwoordig
                        Snuit vind ik relatief knap, interieur is niets vernieuwend, kont trekt op niet veel.

                        Achter een maand es zien hoe mijn mening veranderd is
                        Deze morgen dacht ik er ook zo over. Intussen zijn we avond en vind ik hem geniaal

                        Comment


                        • #92
                          Is dit nieuw of facelift?

                          Comment


                          • #93
                            Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            Deze morgen dacht ik er ook zo over. Intussen zijn we avond en vind ik hem geniaal
                            Check die nieren kerel, dit is gewoon een verautorisering van Guy Verhofstadt.

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                              Is dit nieuw of facelift?
                              Schitterende reactie

                              Comment


                              • #95
                                Het interieur is een hele verbetering ten opzichte van de vorige. Dat interieur was zo inspiratieloos, koel, duf, saai, ...

                                Hier hebben ze tenminste oog voor detail in verwerkt, leuke kleuraccenten, en potverdikke een groot scherm met een Idrive die wel logisch opgebouwd lijkt te zijn (zie foto met menustructuur)

                                Comment


                                • #96
                                  Nog een weetje:

                                  750i EU-spec: 0-100 kmh = 5.2 seconden


                                  Precise, responsive 6-speed automatic transmission.
                                  BMW pioneered the 6-speed automatic transmission with the previous 7 Series;
                                  the new 7 evolves this concept with quicker, smoother shifting, improved
                                  torque-converter efficiency and the new-type E-Shift driver interface.
                                  Altogether, the evolutionary changes result in a more responsive, more efficient
                                  and sportier transmission.
                                  For example, when the driver “kicks down” the accelerator, the transmission can
                                  downshift by as many as four gears – just as quickly as if it were shifting down
                                  only one gear. And the torque converter’s mechanical lockup – an efficiencyimproving
                                  arrangement – is now engaged more of the time reducing slippage and
                                  improving throttle response, especially in the lower gears.
                                  The new E-Shift driver interface described earlier in more detail controls the
                                  transmission, not by mechanically connecting the lever and transmission, but
                                  rather by electrical and electronic means. It provides Normal, Sport and Manual
                                  modes, the last executed by the driver “tipping” the lever forward for
                                  downshifts, rearward for upshifts.
                                  Gelukkig geen idiote 8-speed bak..

                                  Comment


                                  • #97
                                    Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                                    Is dit nieuw of facelift?
                                    Pearle Opticiens heeft voor iedereen de juiste zichtoplossing. Van trendy merken en monturen tot het voordelige huismerk. Bekijk al onze oplossingen online.

                                    Comment


                                    • #98
                                      Komt er een V12? En zo ja, wat voor eentje? Biturbo?

                                      Comment


                                      • #99
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                        Check die nieren kerel, dit is gewoon een verautorisering van Guy Verhofstadt.

                                        Behalve dat dan

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Even wennen...
                                          Ik heb de foto's eens deftig bekeken en het begint toch stilaan door te dringen dat het een zeer mooie wagen is.

                                          Ik wacht wel met mijn definitieve oordeel tot er foto's van komen in een mooiere aankleding en tot ik hem eens irl kan zien...

                                          Het enige dat mij momenteel nog wat stoort zijn de te grote nieren en het feit dat de auto te hoog op zijn poten staat.
                                          Last edited by ; 03/07/2008, 21:17.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X