Damn... 't is toch 'n knap machien. Enkel die nieren mochten wat kleiner, maar bon, 't is nu zo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
*SLIK*
Toch wel een gemiste kans vind ik, op gebied van design vind ik het een stap achteruit tov de facelift E66. De Bangle creatie is massa's knapper dan deze.
In profiel klopt het plaatje, vooraan zijn de nieren te groot en de achterlichten zijn ook niet zo geslaagd, uiteraard imo.
Doe mij dus nog maar steeds de, in sommige hun ogen, 'simpele' A8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind de A8 nog altijd de knapste van dat segment.Zo slank, rank ... weliswaar zeer koel ... maar toch sportief. Eigenlijk de enige échte auto in dat segment die de legacy van de BMW E38 '7 goed verder zet.
Njah, smaken & kleuren hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDe snoet vind ik het minste voorlopig.. beetje te braaf en lief ogend.. heeft niet de agressiviteit van de E38..
In het algemeen een Koreaanse look, maar dat is niet alleen de trend bij BMW tegenwoordig
Snuit vind ik relatief knap, interieur is niets vernieuwend, kont trekt op niet veel.
Achter een maand es zien hoe mijn mening veranderd is
Comment
-
To keep weight in check, the new 7 Series gets plenty of aluminum, which is used for the hood, roof, doors and fenders. Still, at 4,288 pounds, the 750i bound for North America is 77 pounds heavier than before. The body itself is claimed to be significantly stiffer than before with extensive use of high-strength steel within the inner structure.
2de generatie van iDrive maakt ook zijn intrede, zou gemakkelijker zijn in gebruik..
Everything at a glance: instrument cluster in Black Panel technology.
The new 7’s instrument cluster combines classic elements and new solutions
into a complete, harmonious presentation of driving information. For the first
time in a BMW, the entire cluster is a high-resolution Black Panel display, in which
four classic circular instruments are most prominent; other driving-relevant
displays and readouts – including GPS Navigation, vehicle-monitoring functions,
upcoming service requirements and other information – also appear here in their
various (and function-related) graphic forms.
In “dormant” state, this display is a mostly blank black form defined by its
chrome-toned periphery and including only pointer needles, scale markings and
the tachometer’s red warning zone within it. The circular instruments’ numerals,
as well as, the integrated displays for current fuel economy and range on
remaining fuel, are entirely electronic and not visible until a door is opened.
So it is that the advantages of mechanical and electronic displays are ideally
combined – with eye-catching visual and graphic effects. As the user enters the
vehicle, the circular instruments’ “chrome rings,” until now open at the bottom,
close and become brighter. Once the ignition is activated (upon pressing the
Start/Stop button), the numerals plus all other displays and warnings illuminate.
As the engine starts, functions that have been previously activated by the driver
are then revealed as well.
The instrument cluster interacts in new ways with the iDrive control display and
the optional Head-up Display. According to selected function, users can call up
phone numbers or radio stations via the steering-wheel controls. The cluster also
augments the iDrive GPS Navigation display with a further enhanced directional
arrow display, which can now direct the driver to change lanes and help the
driver find the correct street at a complicated or obscured intersection. If the
Head-up Display is activated, the relevant directions appear primarily there;
otherwise, they appear in the instrument cluster.
Current climate-control settings are indicated in a second Black Panel display in
the center stack, along with all system controls. Users need not go into iDrive
for any climate settings.
Comment
-
Ik durf stellen dat ik fan ban van op het eerste zicht. De auto is een stuk volwassener en tijdlozer geworden ten opzichte van de huidige/vorige 7-reeks.
Enkele punten waar ik vind dat de designers een foutje gemaakt hebben:
- De nieren. Ze zijn te groot en staan te rechtop
- De achterste lichtblokken passen imho totaal niet op deze wagen.
Om te illustreren: je hebt de lijn die over de gehele linker en rechterkant van de wagen loopt, hier rechts in beeld te zien (de lijn die door de tankklep loopt. De achterste lichtblokken hadden niet hoger mogen zijn als deze lijn en sluiten nu niet mooi aan, ook niet met de lichten op het kofferdeksel. In die zin vind ik het geheel onharmonisch. Die pinkers hadden ze dus op een andere manier moeten oplossen.
Dat maakt de auto minder mooi. Spijtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenDe voorkant is wat té braaf naar mijn zin.
De rest valt best te pruimen.. Niks speciaals.
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenHet is een vooruitgang tov de E65, die zijn snoet leek op een straalbezopen mongool met droopy eyes, vooral de prefacelift dan.
In het algemeen een Koreaanse look, maar dat is niet alleen de trend bij BMW tegenwoordig
Snuit vind ik relatief knap, interieur is niets vernieuwend, kont trekt op niet veel.
Achter een maand es zien hoe mijn mening veranderd is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDeze morgen dacht ik er ook zo over. Intussen zijn we avond en vind ik hem geniaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIs dit nieuw of facelift?
Comment
-
Het interieur is een hele verbetering ten opzichte van de vorige. Dat interieur was zo inspiratieloos, koel, duf, saai, ...
Hier hebben ze tenminste oog voor detail in verwerkt, leuke kleuraccenten, en potverdikke een groot scherm met een Idrive die wel logisch opgebouwd lijkt te zijn (zie foto met menustructuur)
Comment
-
Nog een weetje:
750i EU-spec: 0-100 kmh = 5.2 seconden
Precise, responsive 6-speed automatic transmission.
BMW pioneered the 6-speed automatic transmission with the previous 7 Series;
the new 7 evolves this concept with quicker, smoother shifting, improved
torque-converter efficiency and the new-type E-Shift driver interface.
Altogether, the evolutionary changes result in a more responsive, more efficient
and sportier transmission.
For example, when the driver “kicks down” the accelerator, the transmission can
downshift by as many as four gears – just as quickly as if it were shifting down
only one gear. And the torque converter’s mechanical lockup – an efficiencyimproving
arrangement – is now engaged more of the time reducing slippage and
improving throttle response, especially in the lower gears.
The new E-Shift driver interface described earlier in more detail controls the
transmission, not by mechanically connecting the lever and transmission, but
rather by electrical and electronic means. It provides Normal, Sport and Manual
modes, the last executed by the driver “tipping” the lever forward for
downshifts, rearward for upshifts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk BerichtenIs dit nieuw of facelift?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenCheck die nieren kerel, dit is gewoon een verautorisering van Guy Verhofstadt.
Behalve dat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenEven wennen...
Ik wacht wel met mijn definitieve oordeel tot er foto's van komen in een mooiere aankleding en tot ik hem eens irl kan zien...
Het enige dat mij momenteel nog wat stoort zijn de te grote nieren en het feit dat de auto te hoog op zijn poten staat.
Comment
Comment