Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Persoonlijk vindt ik hem wel geslaagd... op foto nu nog in het echt zien.

En kwestie die gelijkenissen .. Ieder merk heeft wel iets van een ander merk zeker.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
      Persoonlijk vindt ik hem wel geslaagd... op foto nu nog in het echt zien.

En kwestie die gelijkenissen .. Ieder merk heeft wel iets van een ander merk zeker.
      Het vorig model (facelift) is een mooie wagen. Nu hebben ze wat retouchen gedaan. BMW heeft niet veel risico genomen en misschien mag dat wel. Afwachten als we hem zien rijden.
      AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

WTF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Tgoh, voor mij blijft de E38 toch de mooiste 7-serie ooit, hoor.

Ik volg je.

Hij ziet er wat gedownsized uit. Ik vraag me af hoe het zit met de interieurmaterialen en kwaliteit als je kijkt naar dat stuur en dashboard?

De Mercedes S dan toch voor mij in deze klasse alsjeblieft. Tenzij Audi me een aanbod doet dat ik niet kan weerstaan
          Last edited by ; 03/07/2008, 14:17.

Comment

Nice

ik ben er weg van

Comment

Vind de huidige 7-reeks pakken stijlvoller en mooier.

Nuja,....(onderschrift)
              I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

I like it

Comment

Fuck, echt niet wat ik ervan had verwacht

Het had meer E38 meets CS moeten zijn ipv een BMW-versie van de Cit. C5 en de Jag XK ... + hij staat wat te hoog !

Zeker niet lelijk!
                  Maar ik had er meer van verwacht eigenlijk...

Comment

Waaaauw, weer op en top BMW

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS Bekijk Berichten
                      Fuck, echt niet wat ik ervan had verwacht

Het had meer E38 meets CS moeten zijn ipv een BMW-versie van de Cit. C5 en de Jag XK ... + hij staat wat te hoog !

Zeker niet lelijk!
                      Maar ik had er meer van verwacht eigenlijk...
                      Heb grotendeels 'n gelijke mening. Had 't ook anders verwacht, en véél meer lijkend op de CS. Maar die laatste krijgt een serieversie in de vorm van een "coupé-limousine" à la Benz CLS, maar dan 'n klasse hoger (om te concurreren tegen de Quattroporte, de Rapide en de Panamera).

Ik zie hier weinig tot geen Citroën C5 in, eerlijk gezegd. Wat niet erg zou zijn, want de C5 is een prachtige auto. En de Jag XJ, die is toch ook helemaal anders, wulpser (al blijft er niet veel van over...) en niet zo strak als deze Duitser?
                      Wat de XJ en deze '7 wel gemeen hebben, is dat ze zeer massief lijken, op foto eigenlijk vrij klein daardoor, maar in 't echt (waarschijnlijk) huge ogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Tgoh, voor mij blijft de E38 toch de mooiste 7-serie ooit, hoor.
                        Absoluut..

Maar deze is helemaal niet lelijk.. ik vind hem zelfs razend knap!

Exterieur is voor 90% goed, alleen die grote niertjes storen een beetje en die kont kon naar mijn mening toch wat strakker.. maar in profiel is hij grandioos mooi (zeker de lange versie)

Eindelijk terug een echte BMW, doet me denken aan de E38, lekker strakke lijnen zonder die speciale 'bogen'...

Interieur is waanzin. Tellertjes Dash .. schitterend!

Alleen vind ik de pook minder en het Google scherm mag ook weg van mij

Zonder hem IRL gezien te hebben -> 8.5/10

De reden waarom hij inderdaad een beetje trekt op de LS van Lexus is vrij simpel, Lexus kopieert al bijna 2 decennia enkel design elementen van de grote Duitsers (Hoffmeister, koffer, Phaeton snoet, spiegels, ..etc etc..) en met recht en rede blijkbaar.

Comment

Gelijkenissen met de C5 zie ik niet, wel met de CL van Mercedes(een beetje eigenlijk, niet het vernoemen waard )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                            met recht en rede
                            Gij hebt te dicht bij BMWMB geslapen vannacht!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Gij hebt te dicht bij BMWMB geslapen vannacht!!

whatever

komt hier nu een V12 twin-turbo in of niet?

Comment

Zou er ook een M pack of M7 van uitkomen?

Comment

vs.

Comment

'k Vind 'm eigenlijk niet zó verschillend met de huidige 7'er.

Wat ander lichtblokken, niertjes, hier en daar een andere pennentrek... maar de globale look van de huidige blijft toch wel wat behouden, ook al oogt die bij deze duidelijk wat slanker; die indruk krijg ik. Ook het interieur is duidelijk een evolutie van wat er in de huidige te vinden is. Niet dat dat erg is, want lelijk of ouderwets was/is 't vérre van !
                                    Maar om te zeggen dat ze terug naar de dynamische look van een E38 zijn gekeerd is imo wat overdreven.

De koffer hebben ze wss opzettelijk zo fors laten uitvallen in verhouding met de voorkant om gemakkelijker hun Hydrogen-oplossingen e.d. te kunnen uitbrengen ?
                                    De nette look van de E38 lag 'm net in het feit dat het kofferdeksel gewoon in het verlengde lag van de al vrij laag gepositioneerde motorkap. Dat kan je bij de nieuwe 7'er niet direct zeggen... , maar er zijn ongetwijfeld goeie redenen waarom ze niet naar zo'n lijnenspel kunnen terugkeren.

-edit-
                                    Dat laatste kan je bij de foto door William Blake gepost héél goed zien, btw.
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

De verwachtingen waren hooggespannen bij mij, maar ze zijn niet ingelost.
                                      Ik vind hem veel te plomp, ik had een sportievere snuit en achterkant verwacht (de nieren zijn te groot, en de achterlichten ook en dat doet nogal raar aan). Van opzij gezien kan ik hem wel een gezonde portie dynamiek toeschrijven. De zichtbare uitlaten zijn eigenlijk ook niet echt m'n ding.

Het interieur vind ik wel zeer knap, niet echt een revolutie maar wel een serieuze verbetering.

Comment

Knap

Geen facelift maar toch een logische mooie evolutie van de huidige.
                                        Spijtig dat je hem zoveel gaat zien met banale 17- of 18-duims velgen

Comment

Uitlaten van de V8 zijn rommel.

Comment

Working...
                                          X