Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Hopelijk komt er weer een sportpakket met hoogglans shadowline en nog andere grote wielen. Als de 730d al tot 100 gaat in 7,2 seconden dan zal de 735d dat in om en bij de 6,5 seconde doen. Zo'n 735d met sportpakket zal voor mij de gedroomde kilometervreter zijn...
    In werkelijkheid zit die 730d wss rond de 7.9-8.0. Een 735d zal daar een dikke seconde afnijpen.

Comment

• Toen de huidige 7 serie uitkwam vond ik hem heel lekker, integenstelling tot vele anderen.

Deze vind ik een major turn off.
      Te hoge kont - die voor de rest wel nog okay is, veel te grote nieren die heel de voorkant verpesten, maar het interieur kan ik wel zeer smaken.

Eigenlijk is heel die kar te hoog. Op één foto leek de motorkap op die van een E39, maar dan een pak hoger.

weet er iemand wat die dingen zijn aan de zijkant vooraan?
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Op sommige vlakken beter maar die niertjes, die achterkant, die uitlaten, ...

Comment

• Zo mooi de X5 is, zo lelijk is deze 7.

Geforceerd design langs alle kanten, het klopt gewoon niet.
          Ik begrijp niet dat men zo iets durft voorstellen als toplimousine.

Lang leve de A8 en de Mercedes S ...

Comment

• Ik vind hem best wel geslaagd.

Maar het is voor mij verdorie wennen, omdat ik er constant de huidige 5 E60 in terugvind

Enige wat me stoort, zijn de veeel te grote nieren, voor de rest is dit een mooie auto.

Ach binnen enkel maanden vind ik hem weer razend knap !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
              Toch slim van BMW om er een paar twijfelachtige designkenmerken in te gooien. Want zo blijft ie langer fris en modern. Als een auto wordt voorgesteld waarop iedereen meteen verliefd wordt en er nergens opmerkingen over wordt gegeven, veroudert ie een pak sneller, imo. Na gewenning volgt vertrouwdheid en sowieso ook veroudering.

Bij deze 7, en ook vooral bij het vorige model, hebben mensen meer tijd nodig om aan het design te wennen. Als je uiteindelijk nooit aan een design went, blijft het vaak vernieuwend ogen. Kijk maar naar de vorige '7, de Renault Avantime-achterruit, enz.

Klinkt misschien vreemd, maar da's mijn theorie.
              Volledig mee akkoord.. Audi's zijn vaak in dat geval. Eerste oogopslag; waw, mooi zoals je het zelf ideaal zou tekenen, maar na een paar maand doodsaai.. en verouderd..

Het is nog wennen en achterlichten doen idd aan c5 denken, maar ik vind die c5 ook echt knap. Net als een LS. Enfin. De laatste spypics op circuit deden nog meer verhopen; een lage gestrekte slee a la E38... en dat is het niet geworden...

Comment

• Je moet er voor zijn kan niet wachten om hem in irl te zien
                Mr Drift

Comment

• Van opzij gezien, ziet de neus er nogal plat uit. En algemeen genomen, vind ik de wagen te weinig klasse uitstralen. Doet me in feite een beetje denken aan een grote Koreaanse of Chinese wagen. Hopelijk went het.
                  In feite: bij de vorige MB E-klasse had ik ook zoiets. En eerlijk gezegd: ik heb het nog steeds niet voor de achterlichten van die wagen. Hopelijk gaat het bij deze wagen niet dezelfde richting uit.
                  Anderzijds: ik zeg niet dat ik hem niet zou willen. Ik beoordeel enkel de looks. Hoewel de huidige S-klasse bij mij wel direct een schot in de roos was.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik vind dat de neus wel wat weg heeft van de Maserati Quattroporte...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wat ik wel jammer vind is dat BMW niet meer zijn eigen apparte niertjes gebruikt qua vorm bij elk type Serie. Zoals de préfacelift 1 Serie(nog enkel de M pack heeft ze mogen houden ), préfacelift 3 Serie(moet nog komen),....

De niertjes zijn wel groot, maar het past perfect bij zo'n kathedraal van een wagen!

Comment

• Wat een saaie wagen. Ik zeg niet "lelijk" want om lelijk te zijn moet je voor een uitgesproken design kiezen. Hier is het zo een beetje à al Audi, triestige zakelijkheid. De vorige 7 is veel mooier.

Wel opmerkelijk hoe uiteenlopend de reacties zijn, en hoe voorspelbaar ook de reacties van sommigen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay Bekijk Berichten
                          Wat een saaie wagen. Ik zeg niet "lelijk" want om lelijk te zijn moet je voor een uitgesproken design kiezen. Hier is het zo een beetje à al Audi, triestige zakelijkheid. De vorige 7 is veel mooier.

Wel opmerkelijk hoe uiteenlopend de reacties zijn, en hoe voorspelbaar ook de reacties van sommigen .
                          Dan heb je het zeker over GTA.
                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                            Neen, niet specifiek, want GTA is, herinner ik me uit een vorige discussie iets meer dan een jaar geleden, iemand die volledig neutral staat tegenover merken en de zaken altijd objectief bekijkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                              Nog altijd niet verwerkt dat ik de Q7 een log en lomp ogende auto vind? Live with it. Elk z'n mening, weet je wel? En 'k heb er voldoende mee gereden, én ik ben eerlijk genoeg (in tegenstelling tot wat je hier suggereert) om toe te geven dat 'ie zeer goed rijdt, het staat in schril contrast met z'n vrachtwagenlooks.

Comment

• Voorlopig ben ik nog niet overtuigd, in profiel vind ik hem zeer knap, de voorkant al wat minder, mede door de grote nieren, en de vorm vd voorlichten overtuigen mij niet.
                                Wat ze met die achterlichten hebben aangevangen?
                                Ben enkele maanden zijn we er aan gewend, en hebben we hem misschien al eens irl mogen aanschouwen, en zal ik een volledig ander zicht erop hebben
                                Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  En 'k heb er voldoende mee gereden, én ik ben eerlijk genoeg (in tegenstelling tot wat je hier suggereert) om toe te geven dat 'ie zeer goed rijdt,
                                  Dat doet mij deugt.
                                  AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Hopelijk komt er weer een sportpakket met hoogglans shadowline en nog andere grote wielen. Als de 730d al tot 100 gaat in 7,2 seconden dan zal de 735d dat in om en bij de 6,5 seconde doen. Zo'n 735d met sportpakket zal voor mij de gedroomde kilometervreter zijn...
                                    Je heb toch al een mooie Droom die kan km's vreten ... je M3 cabrio ...
                                    Last edited by TheStraffe; 04/07/2008, 11:07.

Comment

• 2 uitlaatpijpjes aan dezelfde zijde op de 730d! Niet echt geslaagd als je het mij vraagt, een 7 serie hoort symmetrisch te zijn (aan elke kant eentje oftewel geen zichtbare uitlaatpijpjes)

Comment

• Love it, behalve de gigantische nieren dan.

Comment

• Brrr, krijg de kriebels van die achterkant

Comment

Working...
                                          X