Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenha, nog meer specs gevonden
740i -> 3.0 TT met 326 pk
730d -> 3.0 T met 245 pk (0-100 kmh = 7.2 sec en topspeed = 244 kmh):
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenKomt er een V12? En zo ja, wat voor eentje? Biturbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenDe achterste lichtblokken hadden niet hoger mogen zijn als deze lijn en sluiten nu niet mooi aan, ook niet met de lichten op het kofferdeksel. In die zin vind ik het geheel onharmonisch. Die pinkers hadden ze dus op een andere manier moeten oplossen.
Dat maakt de auto minder mooi. Spijtig.
anders krijg je wel erg grote vlakken.
Edit: bij mij heeft 'ie een paar uur gewenning gevraagd, maar nu, ik vind hem wel ok. (zelfs mooi) incl. die eerst rare stijlelementen. nu ervoor zorgen dat ik er niet even snel op uitgekeken raakVive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
"You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus
Comment
-
Het (meer conventionele) interieur verbaasd in goede zin: knap werk.
Het uiterlijk is een evolutie van het voorgaande model, de radicale lijnen lijken weggegomd.
De nieren lijken me op het eerste zicht te groot en de achterlichten doen ietwat vreemd aan.
De rest lijkt direct kloppen, wat voor een BMW eerder een vreemde vaststelling is.
Ik plaats de styling van zowel interieur als exterieur boven de S-klasse.
Qua interieur overtroeft hij zelfs de A8. Het exterieur daarentegen... dat weet ik nog niet.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHmmm, de niertjes zijn wel erg groot....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDamn... 't is toch 'n knap machien. Enkel die nieren mochten wat kleiner, maar bon, 't is nu zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenHet interieur is een hele verbetering ten opzichte van de vorige. Dat interieur was zo inspiratieloos, koel, duf, saai, ...
Hier hebben ze tenminste oog voor detail in verwerkt, leuke kleuraccenten, en potverdikke een groot scherm met een Idrive die wel logisch opgebouwd lijkt te zijn (zie foto met menustructuur)
Comment
-
Hopelijk komt er weer een sportpakket met hoogglans shadowline en nog andere grote wielen. Als de 730d al tot 100 gaat in 7,2 seconden dan zal de 735d dat in om en bij de 6,5 seconde doen. Zo'n 735d met sportpakket zal voor mij de gedroomde kilometervreter zijn...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
Comment