Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenEn die 312's...
Comment
-
Styling 311 lijkt fel op styling 230 van onze 335i.
Ik kan wel niet zeggen of die 21'ers echt knap gaan zijn. Ik ga ze eerst op betere foto's of irl moeten kunnen aanschouwen.
Ik heb net eens geteld voor een 730d naar mijn goesting en ik kom goedkoper uit dan onze M3...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenStyling 311 lijkt fel op styling 230 van onze 335i.
Ik kan wel niet zeggen of die 21'ers echt knap gaan zijn. Ik ga ze eerst op betere foto's of irl moeten kunnen aanschouwen.
Ik heb net eens geteld voor een 730d naar mijn goesting en ik kom goedkoper uit dan onze M3...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOEM is knapper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenStyling 311 lijkt fel op styling 230 van onze 335i.
Ik heb net eens geteld voor een 730d naar mijn goesting en ik kom goedkoper uit dan onze M3...Zalig, shadow line, anthrazit hemel, 20" velgen, sportstuurtje, head up display, night vision... Moet toch een dikke auto worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNight vision is vét
Totaal nutteloos zolang het niet op de voorruit geprojecteerd wordt, maar o zo vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHUD, night vision, ... :s een bom geld gewoon voor niets!
Maar night vision zou ik wel nemen en heel zeker ook gebruiken!! Overlaatst heb ik bijna een hond aangereden 's avonds!! Niet gezien tot op 10m. Kwam van langs de weg en bleef gelukkig staan tot ik gepasseerd was. Als em door was gelopen had ik stukken en was da beest dood geweest
Comment
-
no way dat iemand, maar dan ook iemand dit GESLAAGD kan vinden.
Zelfs niet door gewenning, die achterkant is afschuwelijk en ziet er oh zo Aziatisch uit. En die grote nierenwat een lomp bakbeest, en de zijkant is ''onveranderd'' (
) gebleven en ziet er saai uit.
+ lelijke uitlaten
Comment
Comment