Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk vind vooral het verschil in prijs tussen de 5 en de 7 schrikwekkend.
Basisprijs zonder opties:
530d: 47.150euro
730d: 76.900euro
Een verschil van een kleine 30.000euro met dezelfde motor. Voor dat prijsverschil heb je nog eens een 120d Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk hoop (en vind dat ook) dat BMW op zijne nieuwe 7 Serie op zijn minst een M pack zou moeten uitbrengen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEr was een M Sport Pack op de E38, maar die had geen andere bumpers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
Een zwarte, met die 20", lichtkleurig interieur en met die donkere houtinleg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenHier storen de grote nieren me helemaal niet eigenlijk.
Een zwarte, met die 20", lichtkleurig interieur en met die donkere houtinleg.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenDe onze staat sinds gisteren bij de dealer
Vandaag zijn ook de papieren gearriveerd...
En maandag om 16.00u mogen we hem gaan halen ! !
Aftellen maar...freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenKan je dan ook es een paar fotootjes van jullie nieuwe aanwinst posten aub?Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Enja we zijn hem daarnet gaan halen
Geweldig auto, sapphirzwart, shadowline hoogglans, zwart interieur, 21" 5 spaaksvelg, headupdisplay, comfortzetels, ...
Al direct spijt van het niet nemen van de soft-close van de deuren en het automatisch sluiten van het kofferdeksel maarja...
En ook al wat probleempjes, linkse zonnegordijntje achteraan gaat niet ver genoeg naar boven en staat zowat 1 cm lager als het rechtse zonnegordijntje....
En ook wassemde daarnet alle ruiten aan tijdens het rijden terwijl airco op automatisch stond... mag niet é?
dus morgen al eens terug naar de garage....
Wel knap is het dashboard, we hebben geen lederen dashboard genomen, maar toch ziet het eruit als leder, ook gestikt nzo, knap
ook jammer is dat er vanachter op de hoedeplank geen houtinleg zit
In de 7's die wij reeds zagen was dat wel het geval..., maar wij hebben wel het standaardhout, daar zal het wel aan liggen, maar toch zeer jammer
Maar het blijft een car vol luxe én groot !
Woensdag ga ik proberen wat foto'tjs te trekkenOpel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Alvast proficiat met deze schitterende wagen...
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's van het dashboard om te zien hoe het eruit ziet zonder lederen bekleding en toch met gestikte naden...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Daarstraks bij Van Osh een spacegrau 730d gezien. Hoe banaal! Echt niet mooi
Comment
-
Heb er vandaag bij gezeten (was om te testen) en ben serieus onder de indruk. De power, de looks,.. alles gewoonOp foto leek de achterkant vrij raar, maar het was echt top. En vanbinnen natuurlijk nog beter. Het ging om de 730D met 245pk als ik het goed heb. Jammer dat het wat glad was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenLaatst een nieuwe 7 gezien --->>>>> Lelijk, die voorkant alleen al
en dan de achterkant x 2
Om gTa toch een beetje te paaien geef ik toe dat de wagen in zijn geheel wel te pruimen is alhoewel ik nog altijd vind dat de uiterlijke verschillen tov de vorige 7 veel te klein zijn.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Was afgelopen zaterdag bij de dealer had namelijk voor mijn vaders verjaardag een ritje in een bmw z4m coupe geregeld voor een weekend.
ik vroeg toen meteen hoeveel 7 series er waren verkocht en hij melde dat hij bij de tentoonstelling 5 had verkocht het verbaasde mij dat het allemaal benzines waren 3 Bmw 750i en 2 Bmw 740i geen enkele diesel dus.
Comment
Comment