vipdriver, zegt de citroen garage in dendermonde u iets?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Een paar maanden geleden heb ik hier eens foto's gepost van een prachtige zilveren BMW 7. Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...
Deze eigenaar heeft z'n wagen niet laten verlagen. Zoals 'm hier staat heeft de wagen dat ook niet nodig.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDeze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...
Deze eigenaar heeft z'n wagen niet laten verlagen. Zoals 'm hier staat heeft de wagen dat ook niet nodig.
Staat idd nog mooi zo standaard, maar 2 cm lager mag ook wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvipdriver, zegt de citroen garage in dendermonde u iets?
ik weet het zijnja waarom??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen paar maanden geleden heb ik hier eens foto's gepost van een prachtige zilveren BMW 7. Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...
Echt knap die chrome delen nu in het zwart! Lekker agressieve snuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen paar maanden geleden heb ik hier eens foto's gepost van een prachtige zilveren BMW 7. Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenZeer knap met zwarte velgen en alle chromé weg.
Maar ik blijf de standaard bumpers veel mooier vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk BerichtenGaaf filmpje!
Wellicht zou ik de BMW kiezen omdat:
- ik BMW fan ben en mij meestal "thuis" voel in BMW
- Het interieur mij meer aanspreekt
- Individual er echt iets knap van kan maken
Echter, de Mercedes is langs de buitenkant zoveel mooier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenSeg Phil, u wit gevaarte was vandaag weer veel kabaal aan het makenToch eens laten nakijken...
Comment
-
BMWMB, pas die 21" styling 312 in anthraciet maat, veel knapper dan zilver
Zoals die op uwen thread op 7Post:
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk BerichtenKomaan david, doen! Maar dan zal je wel de donkergrijze velgen moeten nemen
Deze velgen zijn trouwens nog donkerder gelakt dan dat 'Ferric grey' en dat vind ik veel te donker.Last edited by BMWMB; 20/11/2009, 15:28.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenBij een lichte kleur is zo'n donkere velg erg knap. Bij een saffierzwarte zie ik liever een zilvergrijze velg.
Deze velgen zijn trouwens nog donkerder gelakt dan dat 'Ferric grey' en dat vind ik veel te donker.
Je hebt een schitterende keuze gemaakt
Comment
Comment