Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vipdriver, zegt de citroen garage in dendermonde u iets?

Comment

• Een paar maanden geleden heb ik hier eens foto's gepost van een prachtige zilveren BMW 7. Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...

Deze eigenaar heeft z'n wagen niet laten verlagen. Zoals 'm hier staat heeft de wagen dat ook niet nodig.

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...

Deze eigenaar heeft z'n wagen niet laten verlagen. Zoals 'm hier staat heeft de wagen dat ook niet nodig.
        Komt denk ik doordat hij dat chroom zwart gemaakt heeft, misschien was het in koetswerkkleur mooier geweest.

Staat idd nog mooi zo standaard, maar 2 cm lager mag ook wel

Comment

• Ik vind deze nochtans behoorlijk vet !
          freude am fahren

Comment

• Die bumper heeft deze 7 er inderdaad niet knapper op gemaakt.

Comment

• Ik vind dat nochtans een héél dikke 7 !

Is dit een standaardkleur voor de velgen of zou hij die samen met zijn chromé lijsten van het M-pack hebben laten lakken ? Hmm..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                vipdriver, zegt de citroen garage in dendermonde u iets?

ik weet het zijnja waarom??

Comment

Een paar maanden geleden heb ik hier eens foto's gepost van een prachtige zilveren BMW 7. Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...

Echt knap die chrome delen nu in het zwart! Lekker agressieve snuit

Comment

• Ik vind dat ook wel erg lekker eigenlijk !!
                    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Een paar maanden geleden heb ik hier eens foto's gepost van een prachtige zilveren BMW 7. Deze eigenaar heeft nu z'n voorbumper laten vervangen door eentje van het M-sportpakket. Ik vind het alvast niet geslaagd...

Komaan david, doen! Maar dan zal je wel de donkergrijze velgen moeten nemen

Comment

• Zeer knap met zwarte velgen en alle chromé weg.

Maar ik blijf de standaard bumpers veel mooier vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                          Zeer knap met zwarte velgen en alle chromé weg.

Maar ik blijf de standaard bumpers veel mooier vinden.
                          Seg Phil, u wit gevaarte was vandaag weer veel kabaal aan het maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid Bekijk Berichten
                            Gaaf filmpje!

Wellicht zou ik de BMW kiezen omdat:
                            - ik BMW fan ben en mij meestal "thuis" voel in BMW
                            - Het interieur mij meer aanspreekt
                            - Individual er echt iets knap van kan maken

Echter, de Mercedes is langs de buitenkant zoveel mooier.
                            Knappe video!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                              Seg Phil, u wit gevaarte was vandaag weer veel kabaal aan het maken
                              Heb het gehoord van de Sasse. Toch eens laten nakijken...

Comment

• Geschift vette 7
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Dat is een héél dikke 7!

Comment

• BMWMB, pas die 21" styling 312 in anthraciet maat, veel knapper dan zilver

Zoals die op uwen thread op 7Post:
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
                                      Komaan david, doen! Maar dan zal je wel de donkergrijze velgen moeten nemen
                                      Bij een lichte kleur is zo'n donkere velg erg knap. Bij een saffierzwarte zie ik liever een zilvergrijze velg.

Deze velgen zijn trouwens nog donkerder gelakt dan dat 'Ferric grey' en dat vind ik veel te donker.
                                      Last edited by BMWMB; 20/11/2009, 15:28.
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Bij een lichte kleur is zo'n donkere velg erg knap. Bij een saffierzwarte zie ik liever een zilvergrijze velg.

Deze velgen zijn trouwens nog donkerder gelakt dan dat 'Ferric grey' en dat vind ik veel te donker.
                                        Ja dat is wel waar. Ik was je maar aan het plagen vanwege 'de eeuwige twijfelaar'
                                        Je hebt een schitterende keuze gemaakt

Comment

• David, ben je zeker dat de velgen donkerder zijn

Comment

Working...
                                          X