Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Passat CC
Collapse
X
-
Heeft de CC geen LEDs achteraan?Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNog wat pics

Ook een stap terug imho.
Aja, max 3 posts per reply
.
Comment
-
Hoe zet je 3 posts in een reply?Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenHeeft de CC geen LEDs achteraan?
Ook een stap terug imho.
Aja, max 3 posts per reply
.
Comment
-
Multiquote.Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHoe zet je 3 posts in een reply?
Comment
-
Agree, de voorkant van de CC is duidelijk mooier dan die van de CLS, voor de zijkant staan ze gelijk, de achterkant, daar wint de CLS voor mij. Achterkant van het interieur moet niet onderdoen op foto voor dat van de CLS.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind hem mooier dan de CLS. Vooral frontaal.
En dat eigenlijk allemaal voor 2/3 van de prijs...
Comment
-
Da's economisch niet verantwoordOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten3.2 liter naft hé Tomski
Comment
-
neenee, eerst nog wa van het kinderloze leven genieten en veel oefenenOorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenGewoon kopen Tomski ! En dan ermee thuiskomen en Tomskim roepen.
"En nu kinderen schat, leg u maar al in positie !"
Comment
-
Ik heb 'm redelijk uitgebreid testgezeten in Genève, superveel plaats en genoeg hoofdruimte achteraan voor mijn 1m82. Impressionante kofferruimte, verschrikkelijk diep, wel een hoge drempel om te laden..Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichteniemand al ingezeten
hoe zit het met de ruimte achterin? en beenruimte?
me likey
Comment

Comment