Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Amaai, voor mij is een coupe zo iets met 2 deuren en zeker zo geen bak met 4 deuren. Omdat zijn daklijn een beetje meer afloopt of lager is, wordt hij nog geen coupé. Dat is marketingpraat.
Ze wilden iets maken dat chiquer stond dan een passat (te ordinair), maar ondertussen beperken ze wel drastisch hun clienteel.
In mijn 323 Ci kon ik zelfs met 3 personen achteraan zitten en dat was een coupé. (nen echte)
En wat zeg jij dan tegen een CLS van Mercedes bv. ?
De CC slaat wel degelijk op iets he,
en tis nu niet dat een coupe-cabriolet is
Anywayz, deze is echt wel een knappe verschijning. 19juni eens live gaan bekijken si
idd, lelijk is hij zeker niet
sedan (4-deurs met koffer)
break
cabrio
coupé
Alle benamingen van alle modellen is marketingpraat by the way. Eén ding is zeker, VW heeft zijn modellenrange verder gediversifieerd. Het design is niet mis.
De schoonste kleur die te krijgen is, is toch wel dat Sand Brown. Heb er dinsdag zo eentje zien binnenrijden in garage Coox/Meijers in Overpelt. Een prachtige kleur die heeeeel chique aandoet en die weinig mensen onberoerd zal laten. Als je niet te ver woont, zeker eens gaan kijken deze avond. Ik kan jammer genoeg niet doordat ik te laat moet werken.
De binnenbekleding is leder/leder met wit in het midden en zwart aan de buitenkant. Buiten een ander stuur (wel mooier) en een andere airco unit, weinig verschillen met mijn 'gewone' passat (qua interieur alleen natuurlijk).
Een prachtige wagen die ik direct had besteld indien ik niet de ruimte nodig had die ik nu van doen heb (kinderen, windsurfen, modelbouwvliegen, etc...).
Hij is een stuk langer dan de normale passat en toont (vooral in dat Sand Brown) heel wat mooier, statiger, unieker dan dat misbaksel van M.... die ik nooit mooi heb gevonden en op de dag van vandaag nog steeds niet...
En wat zeg jij dan tegen een CLS van Mercedes bv. ?
De CC slaat wel degelijk op iets he,
en tis nu niet dat een coupe-cabriolet is
Anywayz, deze is echt wel een knappe verschijning. 19juni eens live gaan bekijken si
Ik d8 ergens gelezen te hebben dat CC staat voor Comfort Coupé. Anyway, ik vind het een hele mooie wagen als ik de foto's hier zo eens bekijk. Mss vanavond eens naar de Passat CC Night gaan!
Waarom konden ze dat interieur nu niet opwaarderen! Typisch Volkswagen... Daarom zou ik er nooit de meerprijs voor overhebben. Toch niet nieuw alleszins...
Waarom konden ze dat interieur nu niet opwaarderen! Typisch Volkswagen... Daarom zou ik er nooit de meerprijs voor overhebben. Toch niet nieuw alleszins...
Is er iets mis met het interieur dan? En de meerprijs is relatief gezien eigenlijk behoorlijk "klein". Het passat interieur is trouwens behoorlijk knap vind ik, zeker de versies waarvan hier al foto's gepost zijn: alu of hout, bicolor leder, hertekend stuurtje voor de CC, hertekende airco-unit voor de CC...
edit:
Ander stuur, andere deurpanelen, andere airco-unit, bicolor, pianolak.
Wat!? De Passat heeft zowat het mooiste interieur van heel zijn klasse (Laguna, Mazda6, Mondeo, ...) én van de klasse erboven waar deze CC misschien ook een graantje tracht van mee te pikken (A6, 5 series, E klasse, ...). Puur persoonlijk natuurlijk , maar het verklaard wel waarom ik je post niet begrijp.
Comment