Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Passat CC

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• die wielkastverbreders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
      Amaai, voor mij is een coupe zo iets met 2 deuren en zeker zo geen bak met 4 deuren. Omdat zijn daklijn een beetje meer afloopt of lager is, wordt hij nog geen coupé. Dat is marketingpraat.

Ze wilden iets maken dat chiquer stond dan een passat (te ordinair), maar ondertussen beperken ze wel drastisch hun clienteel.

In mijn 323 Ci kon ik zelfs met 3 personen achteraan zitten en dat was een coupé. (nen echte)
      En wat zeg jij dan tegen een CLS van Mercedes bv. ?
      De CC slaat wel degelijk op iets he,
      en tis nu niet dat een coupe-cabriolet is

Anywayz, deze is echt wel een knappe verschijning. 19juni eens live gaan bekijken si

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

Anywayz, deze is echt wel een knappe verschijning. 19juni eens live gaan bekijken si
        sedan, jij niet

cc is marketingpraat

ken verschillende modellen

hatchback (2 of 4 deurs met grote kofferklep)

idd, lelijk is hij zeker niet
        sedan (4-deurs met koffer)
        break
        cabrio
        coupé

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            *TOINK*

Prachtige wagen toch wel

Ik vind deze kleur eigelijk beter passen dan zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
              sedan, jij niet

cc is marketingpraat

ken verschillende modellen

hatchback (2 of 4 deurs met grote kofferklep)

idd, lelijk is hij zeker niet
              sedan (4-deurs met koffer)
              break
              cabrio
              coupé
              Alle benamingen van alle modellen is marketingpraat by the way. Eén ding is zeker, VW heeft zijn modellenrange verder gediversifieerd. Het design is niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                *TOINK*

Prachtige wagen toch wel

Ik vind deze kleur eigelijk beter passen dan zwart.
                Jep, inderdaad.
                Staat precies goed met een licht, zilverachtig kleurtje.

Comment

• Dit is samen met de Touareg een Volkswagen die ik wel zou overwegen van aan te kopen moest het haalbaar zijn. Echt knap.
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• De schoonste kleur die te krijgen is, is toch wel dat Sand Brown. Heb er dinsdag zo eentje zien binnenrijden in garage Coox/Meijers in Overpelt. Een prachtige kleur die heeeeel chique aandoet en die weinig mensen onberoerd zal laten. Als je niet te ver woont, zeker eens gaan kijken deze avond. Ik kan jammer genoeg niet doordat ik te laat moet werken.

De binnenbekleding is leder/leder met wit in het midden en zwart aan de buitenkant. Buiten een ander stuur (wel mooier) en een andere airco unit, weinig verschillen met mijn 'gewone' passat (qua interieur alleen natuurlijk).

Een prachtige wagen die ik direct had besteld indien ik niet de ruimte nodig had die ik nu van doen heb (kinderen, windsurfen, modelbouwvliegen, etc...).

Hij is een stuk langer dan de normale passat en toont (vooral in dat Sand Brown) heel wat mooier, statiger, unieker dan dat misbaksel van M.... die ik nooit mooi heb gevonden en op de dag van vandaag nog steeds niet...
                    2008 VW Passat Variant Highline 2.0 TDI Common Rail (100kw) DSG

RNS 510 GPS Touchscreen - How to add POI's !!

Comment

• Ik kan hem hier nu voor mij bewonderen in de showroom en ik moet zeggen hij is af...

Wat een kar!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        heerlijk

Comment

• Is het vanavond niet die CC Night?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                            Is het vanavond niet die CC Night?
                            fak ja!
                            goed dat je het zegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten

Ik d8 ergens gelezen te hebben dat CC staat voor Comfort Coupé. Anyway, ik vind het een hele mooie wagen als ik de foto's hier zo eens bekijk. Mss vanavond eens naar de Passat CC Night gaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                Is het vanavond niet die CC Night?
                                Jup, ie start om 19.00h, maar ik zie niet wanneer ie eindigt, of gaat dat héél de nacht zijn?

Comment

• Ik heb deze week een hele vloot testwagens zien passeren, ik vind em echt knap.
                                  Voor mij ééntje in het zwart met een 18 duims velg erop.
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Waarom konden ze dat interieur nu niet opwaarderen! Typisch Volkswagen... Daarom zou ik er nooit de meerprijs voor overhebben. Toch niet nieuw alleszins...

Comment

• WTF man, het interieur is zo zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                        Waarom konden ze dat interieur nu niet opwaarderen! Typisch Volkswagen... Daarom zou ik er nooit de meerprijs voor overhebben. Toch niet nieuw alleszins...
                                        Is er iets mis met het interieur dan? En de meerprijs is relatief gezien eigenlijk behoorlijk "klein". Het passat interieur is trouwens behoorlijk knap vind ik, zeker de versies waarvan hier al foto's gepost zijn: alu of hout, bicolor leder, hertekend stuurtje voor de CC, hertekende airco-unit voor de CC...

edit:

Ander stuur, andere deurpanelen, andere airco-unit, bicolor, pianolak.
                                        Last edited by glennvc; 19/06/2008, 18:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                          Waarom konden ze dat interieur nu niet opwaarderen! Typisch Volkswagen... Daarom zou ik er nooit de meerprijs voor overhebben. Toch niet nieuw alleszins...
                                          Wat!? De Passat heeft zowat het mooiste interieur van heel zijn klasse (Laguna, Mazda6, Mondeo, ...) én van de klasse erboven waar deze CC misschien ook een graantje tracht van mee te pikken (A6, 5 series, E klasse, ...). Puur persoonlijk natuurlijk , maar het verklaard wel waarom ik je post niet begrijp.

Comment

Working...
                                          X