Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Brera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    krijg dit in je achteruitkijkspiegel

En eindelijk eens wat déftige velgen .. 't is al direct heel wat anders

Prachtig ... super zelfs vind ik.

Comment

• Jep, met die Sportecs is 'ie schitterend. Met de Alfa 18" velgjes erop is 't nog nét aanvaardbaar qua looks, goed voor een setje winterbanden, maar de kar heeft minstens 19" nodig om die enorme massa die 'ie heeft, visueel te counteren. 19" lijkt niet eens groot zo op foto (zeker als je effe wegdenkt hoe massief die auto is), alles lijkt in proportie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        Jep, met die Sportecs is 'ie schitterend. Met de Alfa 18" velgjes erop is 't nog nét aanvaardbaar qua looks, goed voor een setje winterbanden, maar de kar heeft minstens 19" nodig om die enorme massa die 'ie heeft, visueel te counteren. 19" lijkt niet eens groot zo op foto (zeker als je effe wegdenkt hoe massief die auto is), alles lijkt in proportie.
        Voila, je verwoordt waar ik al lang loop over na te denken. Ik vond dat ie enorme velgen nodig had, wist nie echt waarom. Maar dat komt inderdaad door zijn gedrongenheid, of door zijn "rugzak".

Jammer van de prestaties die de bak maar levert Met zo een ferrarilooks mocht hij wel wat meer presteren.

Achja, ze mogen hem altijd komen afzetten welke versie ook.

Comment

• Yep, eigenlijk smeekt 'ie om een V8 van 4 liter of meer, of om een turbo op z'n V6.

Comment

• Ik ben ook geen Brerafan van het eerste uur maar deze kleur-velgencombo vind ik juist wél geslaagd!

Comment

• Ik vind 'm ook knap in 't rood, zeker de Spider.

Alleen vind ik de velgen persoonlijk niet zo knap, en een slag te klein en vooral te smal.

Comment

• Dit zijn 18'' velgen,waarmee hij reeds behoorlijk stevig rijd.Ik denk met 19'' ,dat je dan een behoorlijk bumby ride begint te krijgen.Hoewel ik die TechArts ook prachtig vind,maar ze zijn verschrikkelijk duur.
                Plancke had ook een 159SW staan met BBS LM op gewoonweg prachtig,ik zou deze wel eens onder de Brera willen zien.
                De diesel is echt heerlijk om in te rijden,zeer soepel,op trekkracht te rijden.Maar de 5-cilinder zet je steeds aan om eens goed door te trekken,tof om die turbodrukmeter constant weg en weer te zien vliegen!!
                Last edited by ; 24/04/2006, 07:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                  Vandaag zijn we de Brera 2.4 JTD gaan testen bij Plancke.
                  De goesting word groot.Prachtige 5- cilinderroffel net als bij de Quattro´s vroeger.
                  Ik heb wel niet veel foto´s kunnen nemen,er stonden nog foto´s van Monaco op .Ze hebben ons wel een fantastisch voorstel gedaan,´k ga er eens goed van wakkerliggen denk ik.
                  In het rood vind ik hem niet zo mooi.
                  Icefarmer binnenkort in een Brera?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver
                    Icefarmer binnenkort in een Brera?

Als ik een goede prijs krijg voor de 147,dan zijn er misschien mogelijkheden.
                    Bieden via PM !!!!!
                    Ik moet ook nog verder onderhandelen bij Plancke.
                    Langs de ene kant is de goesting groot,langs de andere kant denk ik,ge rijd nu met een prachtig dieselbommeke rond van nog geen jaar!! Twijfel,twijfel...

Comment

Ik vind 'm ook knap in 't rood, zeker de Spider.

Alleen vind ik de velgen persoonlijk niet zo knap, en een slag te klein en vooral te smal.

Moest het zover komen zou dit zowat de kleur en velgcombinatie worden denk ik.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Velgen : aye ! (ook op de 159)
                        Kleur : oeye ! (ziet er op de foto erg flets uit)

Comment

• Deze middag toen ik naar Italcars ff ging waren ze een shoot aan het houden met een blauwe brera.

Ik dacht een 3.2, want toen de verkoper het kot een beetje opentrok op de parking maakte hij toch een zware indruk op me Hij klinkt toch V6 .

Damn lekkerheid , hoewel het niet echt een sportkar kan genoemd worden.

Comment

Moest het zover komen zou dit zowat de kleur en velgcombinatie worden denk ik.
                            Brr inderdaad een flitse niet metallic kleur zo lijkt de foto toch te tonen.

Comment

• Wanneer komt de 2.4 JTDm 20v ? En al enig idee over z'n prijs ?

Comment

Vandaag zijn we de Brera 2.4 JTD gaan testen bij Plancke.
                                Euhm, disregard my previous remark.

Bevrorenwaterlandbouwer : enig idee van z'n prijs ?

Comment

Wanneer komt de 2.4 JTDm 20v ? En al enig idee over z'n prijs ?

De kleur komt niet goed over omdat het een shop is en je dus ook het effect vd metaalkleur mist.(ook in wit,oranje..allemaal kleuren die je zelfs niet kan krijgen)
                                  Het is de 2.4 JTD die ik getest heb,dus hij is er al.
                                  Vanafprijs is 37150 met het Skyviewdak.

Comment

De kleur komt niet goed over omdat het een shop is en je dus ook het effect vd metaalkleur mist.(ook in wit,oranje..allemaal kleuren die je zelfs niet kan krijgen)
                                    Het is de 2.4 JTD die ik getest heb,dus hij is er al.
                                    Vanafprijs is 37150 met het Skyviewdak.
                                    Das toch al een behoorlijke pak voor een 2+2

Comment

• € 37.150, en da's dus met dezelfde uitrusting als de 3.2 ? (beetje gelijk zoals bij de 159)

Alleen friggin' stom dat ik dus niet in die auto pas. Ik zit met m'n kop constant tegen 't dak in de Skyview-versie.

Comment

€ 37.150, en da's dus met dezelfde uitrusting als de 3.2 ? (beetje gelijk zoals bij de 159)

Alleen friggin' stom dat ik dus niet in die auto pas. Ik zit met m'n kop constant tegen 't dak in de Skyview-versie.

Ik heb hetzelfde probleem.Maar de wagen die ik getest heb had de handbediende zetels.Die kunnen door het ontbreken vd elektrmotoren blijkbaar een stuk meer naar beneden.Hierdoor had ik plaats genoeg.Het stuur kan ook ontzettend ver in het intereur getrokken worden vond ik.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Skyview is op de 3.2 V6 exact 1.750 EUR duurder dan de gewone, als ik goed kan tellen.

En je krijgt dus op 'n gewone niét :
                                          • alu inleg (en dus wel dat geribbeld fake alu inleg, niet knap) : 150 EUR
                                          • Alfatex (wat ik toch niet wil, en leder is dezelfde optieprijs voor beide versies), dus : 0 EUR
                                          • matjes : 75 EUR
                                          • cruise control : 200 EUR
                                          • radio/CD met MP3 : 200 EUR
                                          • multifunctioneel stuurwiel : 150 EUR
                                          De 3.2 heeft in gewone versie ook de grotere velgen zoals de Skyview, en dat is ook zo bij de 159 (3.2 + 2.4 = gelijke uitrusting) dus dat zal bij de Brera 2.4 JTD ook wel zo zijn, right ?

Dus, uiteindelijk kost het dak je nog 975 EUR. En 't kan ni open, en ik heb er minder plaats door.

Ik denk niet dat ik 't dan zou nemen.

Comment

Working...
                                          X