Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voila, je verwoordt waar ik al lang loop over na te denken. Ik vond dat ie enorme velgen nodig had, wist nie echt waarom. Maar dat komt inderdaad door zijn gedrongenheid, of door zijn "rugzak".
Jammer van de prestaties die de bak maar levert Met zo een ferrarilooks mocht hij wel wat meer presteren.
Achja, ze mogen hem altijd komen afzetten welke versie ook.
Dit zijn 18'' velgen,waarmee hij reeds behoorlijk stevig rijd.Ik denk met 19'' ,dat je dan een behoorlijk bumby ride begint te krijgen.Hoewel ik die TechArts ook prachtig vind,maar ze zijn verschrikkelijk duur.
Plancke had ook een 159SW staan met BBS LM op gewoonweg prachtig,ik zou deze wel eens onder de Brera willen zien.
De diesel is echt heerlijk om in te rijden,zeer soepel,op trekkracht te rijden.Maar de 5-cilinder zet je steeds aan om eens goed door te trekken,tof om die turbodrukmeter constant weg en weer te zien vliegen!!
Vandaag zijn we de Brera 2.4 JTD gaan testen bij Plancke. De goesting word groot.Prachtige 5- cilinderroffel net als bij de Quattro´s vroeger. Ik heb wel niet veel foto´s kunnen nemen,er stonden nog foto´s van Monaco op .Ze hebben ons wel een fantastisch voorstel gedaan,´k ga er eens goed van wakkerliggen denk ik. In het rood vind ik hem niet zo mooi.
Als ik een goede prijs krijg voor de 147,dan zijn er misschien mogelijkheden.
Bieden via PM !!!!!
Ik moet ook nog verder onderhandelen bij Plancke.
Langs de ene kant is de goesting groot,langs de andere kant denk ik,ge rijd nu met een prachtig dieselbommeke rond van nog geen jaar!! Twijfel,twijfel...
Wanneer komt de 2.4 JTDm 20v ? En al enig idee over z'n prijs ?
De kleur komt niet goed over omdat het een shop is en je dus ook het effect vd metaalkleur mist.(ook in wit,oranje..allemaal kleuren die je zelfs niet kan krijgen)
Het is de 2.4 JTD die ik getest heb,dus hij is er al.
Vanafprijs is 37150 met het Skyviewdak.
De kleur komt niet goed over omdat het een shop is en je dus ook het effect vd metaalkleur mist.(ook in wit,oranje..allemaal kleuren die je zelfs niet kan krijgen)
Het is de 2.4 JTD die ik getest heb,dus hij is er al.
Vanafprijs is 37150 met het Skyviewdak.
€ 37.150, en da's dus met dezelfde uitrusting als de 3.2 ? (beetje gelijk zoals bij de 159)
Alleen friggin' stom dat ik dus niet in die auto pas. Ik zit met m'n kop constant tegen 't dak in de Skyview-versie.
Ik heb hetzelfde probleem.Maar de wagen die ik getest heb had de handbediende zetels.Die kunnen door het ontbreken vd elektrmotoren blijkbaar een stuk meer naar beneden.Hierdoor had ik plaats genoeg.Het stuur kan ook ontzettend ver in het intereur getrokken worden vond ik.
alu inleg (en dus wel dat geribbeld fake alu inleg, niet knap) : 150 EUR
Alfatex (wat ik toch niet wil, en leder is dezelfde optieprijs voor beide versies), dus : 0 EUR
matjes : 75 EUR
cruise control : 200 EUR
radio/CD met MP3 : 200 EUR
multifunctioneel stuurwiel : 150 EUR
De 3.2 heeft in gewone versie ook de grotere velgen zoals de Skyview, en dat is ook zo bij de 159 (3.2 + 2.4 = gelijke uitrusting) dus dat zal bij de Brera 2.4 JTD ook wel zo zijn, right ?
Dus, uiteindelijk kost het dak je nog 975 EUR. En 't kan ni open, en ik heb er minder plaats door.
Comment