Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van zodra iemand fotootjes heeft van 't integraal rood leder, posten graag ! Het zwart/grijze duotone is ongelofelijk duf, het donkerrood/beige/zwart is massaal lelijk, en het blauw/bruin is zo mogelijk nog lelijker.
yea right tot nu toe zie je vooral dezelfde combinaties,uiteindelijk kies ik ook liever nog een kleur dat altijd in blijft.Ik heb ook telkens in overweging gestaanvoor mijn Alfa´s voor rode zetels maar ik ben bang dat ik er rap op uitgekeken zou raken,ge moet er toch altijd een paar jaar op kijken,soms heb ik dan ook het idee dat het meer voor een cabardoece is.Nu,op mijn kleur van wagen vind ik het zoiezo lelijk
Wat zijn DE mogelijkheden met de Brera,het een is al wa beter dan het andere!
Kvind ze allemaal oerlelijk. Geef mij maar een lekkere volledig originele. Met de veelspaaks 18 duimertjes. Ik vind dat zo'n zalige kar. Die poep, die vier uitlaten...
We gaan er iets mee doen.Zo zie je dat smaken verschillen,ik vind de achterkant juist een vd beste punten,vooral van schuinachter gezien.Ik geef wel toe dat veel afhangt van de grote vd velgen en de juiste kleur,maar geld dit niet voor elke wagen
Comment