Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een pracht van een wagen. Ik ben net terug van Milaan en ik moet zegge ook de italianen zijn er dol op. Ik ben mijn tel kwijt geraakt hoeveel het er waren.
De voorkant is prachtig (net als van de 159 trouwens, maar ik kan niet hetzelfde zeggen van de achterkant (bumper te massief?).
Ik denk er net hetzelfde over ... zijn gat hangt teveel naar achter, 'k ben niet zo'n fan. De lijnen zijn te gekunsteld, en in vele testverslagen lees je hetzelfde.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Als ik de Brera een heel eind niet gezien heb, en ik zie 'm plots zoals op deze pagina, in het grijs met die gepoedercoate Sportecs, denk ik "wow" !
Tot ik er een minuut lang naar kijk, dan gaat het van "wow" naar "eigenlijk toch niet zo wow" tot zelfs "eigenlijk helemà à l niet wow "
Ik denk dat je snel uitgekeken raakt op het design ervan .. ik toch wel, in elk geval
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Vandaag zijn we de Brera 2.4 JTD gaan testen bij Plancke. De goesting word groot.Prachtige 5- cilinderroffel net als bij de Quattro´s vroeger. Ik heb wel niet veel foto´s kunnen nemen,er stonden nog foto´s van Monaco op .Ze hebben ons wel een fantastisch voorstel gedaan,´k ga er eens goed van wakkerliggen denk ik. In het rood vind ik hem niet zo mooi.
Comment