Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Weet wel nog langs geen kanten in welke kleur ik 'n Brera zou nemen. 'k Zou er wel graag eentje hebben waarbij de Sportecs in deze antracietkleur (standaardkleur) bij passen.
Die velgen bedoel ik,wat kosten die?Ev.met banden.
Doe mij maar deze,ik wil niet meer zo´n hard rijcomfort als met mijn eerste 147,waar ge u moest voorbereiden op een drempel of een put id weg.
Ik zou al heel tevreden zijn met deze.
Moesten die van op mijn 147 passen ware hert ook niet slecht,of dezelfde in 18".
Eerst maar eens zorgen dat ik een Brera voor mijn deur krijg.Niemand frisco´s nodig
Ik vind die Alfa 18" die je toont ook knap, maar op 't nippertje voor de Brera. Op de 159 is 'ie perfect, maar ze kost 1.200 EUR extra, terwijl de 2.4 wel standaard de 17" heeft. Zeker in Alfa-termen zijn dat superzotte prijzen. Voor 1.200 EUR vind je een mooie set quasi nieuwe BBS CH met nog meer dan de helft goeie banden, als je wat zoekt. En dan heb je die 17" nog om winterbandjes op te leggen, so ... ik vind 't zot geld.
quote=gTa]Ik vind die Alfa 18" die je toont ook knap, maar op 't nippertje voor de Brera. Op de 159 is 'ie perfect, maar ze kost 1.200 EUR extra, terwijl de 2.4 wel standaard de 17" heeft. Zeker in Alfa-termen zijn dat superzotte prijzen. Voor 1.200 EUR vind je een mooie set quasi nieuwe BBS CH met nog meer dan de helft goeie banden, als je wat zoekt. En dan heb je die 17" nog om winterbandjes op te leggen, so ... ik vind 't zot geld. [/quote]
Ik heb ook al die Duitse CC geprobeerd,die kleuren daar kunt ge dus echt niet op af gaan.Voor het interieur zou ik ook gewoon zwart leder kiezen,nauurleder kun je zelfs niet kiezen.
Zelfs de kleuren in de folder hebben een andere naam,dan wat de verkoper moet vermoemen wanneer je er een besteld.IK geloof dat Tourind Grijs Metallic in de folder als Grey Francorchamps op een bestelbon moet vermeld worden.Onbegrijpelijk!!
Ik heb ook al die Duitse CC geprobeerd,die kleuren daar kunt ge dus echt niet op af gaan.Voor het interieur zou ik ook gewoon zwart leder kiezen,nauurleder kun je zelfs niet kiezen.
Zelfs de kleuren in de folder hebben een andere naam,dan wat de verkoper moet vermoemen wanneer je er een besteld.IK geloof dat Tourind Grijs Metallic in de folder als Grey Francorchamps op een bestelbon moet vermeld worden.Onbegrijpelijk!!
allez...
Wat is dat nu allemaal... Hoe kan je nu nog deftig weten wat je aant kopen bent? Triestig!
vraag eens wat de opleg is voor sportzetels bij het progession pack.
daar spreken ze over lederen zetels, maar de sportzetels staan enkel los vermeld met leder. 2keer voor leder betalen lijkt me wat zotjes
ik heb vanmorgen ook met de Brera 2.4 M-jet een grote toer mogen rijden (bij een Alfa dealer stage doen, t heeft z'n voordelen :-), en k moet het zeggen, t beviel prima. De wagen laat zich goed rijden, hernemingen gaan lekker vlot, en het dieselgekletter klinkt zowaar zeer aangenaam. Van piepjes en kraakjes was er geen sprake. Na 170km rijden, zowel autostrade en gewone wegen, een gemiddeld verbruik opgetekend van 8.6 liter. De wagen in kwestie had wel nog maar 1400 km. De standaard radio is wel wat magertjes te noemen. De skyview is overigens prachtig, maar de hoofdruimte wordt erdoor toch wel flink beperkt, en ik ben al niet zo denderend groot (1m7.
Kort samengevat, een lekkere kar, die zich hopelijk wat meer zal laten verkopen nu die ook in diesel leverbaar is, en wat voor een diesel!
Comment