Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Brera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa

'k Weet wel nog langs geen kanten in welke kleur ik 'n Brera zou nemen. 'k Zou er wel graag eentje hebben waarbij de Sportecs in deze antracietkleur (standaardkleur) bij passen.

Die velgen bedoel ik,wat kosten die?Ev.met banden.

Comment

• Zie hoger.

Comment

Zie hoger.
        500€ voor 1velg!!!Met of zonder band,indien zonder,goe zot!!!!

Comment

• Da's niet zo denderend veel hoor, voor degelijk materiaal in 19". Als je denkt dat je goeie, degelijke velgen in 19" kan kopen mét A-merk banden erop voor pakweg € 1.500 ... dan zit je wel effe verkeerd.

- edit -

Zonder, dus.

Comment

Da's niet zo denderend veel hoor, voor degelijk materiaal in 19". Als je denkt dat je goeie, degelijke velgen in 19" kan kopen mét A-merk banden erop voor pakweg € 1.500 ... dan zit je wel effe verkeerd.

- edit -

Zonder, dus.
            voor een ferrari-velg mag je gauw rond de 4000 à 5000€ rekenen alsk me niet vergis ...

Comment

• Je moet ook niet alles geloven wat ze je zeggen.

Misschién dat de officiële maximuprijs (MSRP) van een magnesium-legering BBS/Ferrari Challenge Stradale velg daarrond schommelt, maar niet élke Ferrari-velg kost zoveel. De gewone 360 b.v. rijdt met (weliswaar lichte maar toch) gewone alu gegoten BBS-velgen rond. Als die per stuk 1.000 EUR kosten zal 't veel zijn, vermoed ik. Sommige zijn gesmeed, en die zullen misschien voorbij de 1.000 EUR gaan.

Om je een idee te geven : de driedelige suuuuupersterke BBS-velgen voor GT-races (met magnesium velghart) kosten geen 2.000 EUR per stuk in 18", so...

- edit -

In jouw voorbeeld zouden de 4 velgen met banden alléén al zo'n klein miljoen BEF gaan kosten. Da's ongeveer 15% van de nieuwprijs van een F430. Lijkt me een beetje overdreven, eerlijk gezegd.
              Last edited by ; 26/04/2006, 02:10.

Comment

Je moet ook niet alles geloven wat ze je zeggen.

Misschién dat de officiële maximuprijs (MSRP) van een magnesium-legering BBS/Ferrari Challenge Stradale velg daarrond schommelt, maar niet élke Ferrari-velg kost zoveel. De gewone 360 b.v. rijdt met (weliswaar lichte maar toch) gewone alu gegoten BBS-velgen rond. Als die per stuk 1.000 EUR kosten zal 't veel zijn, vermoed ik. Sommige zijn gesmeed, en die zullen misschien voorbij de 1.000 EUR gaan.

Om je een idee te geven : de driedelige suuuuupersterke BBS-velgen voor GT-races (met magnesium velghart) kosten geen 2.000 EUR per stuk in 18", so...
                ah, dat valt dan nog binnen de perken ...

mezelf even een bordje toewijzen

Comment

Da's niet zo denderend veel hoor, voor degelijk materiaal in 19". Als je denkt dat je goeie, degelijke velgen in 19" kan kopen mét A-merk banden erop voor pakweg € 1.500 ... dan zit je wel effe verkeerd.

- edit -

Zonder, dus.
                  Doe mij maar deze,ik wil niet meer zo´n hard rijcomfort als met mijn eerste 147,waar ge u moest voorbereiden op een drempel of een put id weg.
                  Ik zou al heel tevreden zijn met deze.
                  Moesten die van op mijn 147 passen ware hert ook niet slecht,of dezelfde in 18".
                  Eerst maar eens zorgen dat ik een Brera voor mijn deur krijg.Niemand frisco´s nodig
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik vind die Alfa 18" die je toont ook knap, maar op 't nippertje voor de Brera. Op de 159 is 'ie perfect, maar ze kost 1.200 EUR extra, terwijl de 2.4 wel standaard de 17" heeft. Zeker in Alfa-termen zijn dat superzotte prijzen. Voor 1.200 EUR vind je een mooie set quasi nieuwe BBS CH met nog meer dan de helft goeie banden, als je wat zoekt. En dan heb je die 17" nog om winterbandjes op te leggen, so ... ik vind 't zot geld.

Comment

• quote=gTa]Ik vind die Alfa 18" die je toont ook knap, maar op 't nippertje voor de Brera. Op de 159 is 'ie perfect, maar ze kost 1.200 EUR extra, terwijl de 2.4 wel standaard de 17" heeft. Zeker in Alfa-termen zijn dat superzotte prijzen. Voor 1.200 EUR vind je een mooie set quasi nieuwe BBS CH met nog meer dan de helft goeie banden, als je wat zoekt. En dan heb je die 17" nog om winterbandjes op te leggen, so ... ik vind 't zot geld. [/quote]

IJSKRABBERS heb ik al!!!!!!

Comment

• *lol* Ik ook eentje, waarvoor hartelijk dank, 't is ne superhandige.

Comment

• Nog niet zo slecht eigenlijk!

Maar wat me nu pas opvalt... man! Kijk eens wat een immense spiegels derop staan!

Comment

• Ik heb ook al die Duitse CC geprobeerd,die kleuren daar kunt ge dus echt niet op af gaan.Voor het interieur zou ik ook gewoon zwart leder kiezen,nauurleder kun je zelfs niet kiezen.
                            Zelfs de kleuren in de folder hebben een andere naam,dan wat de verkoper moet vermoemen wanneer je er een besteld.IK geloof dat Tourind Grijs Metallic in de folder als Grey Francorchamps op een bestelbon moet vermeld worden.Onbegrijpelijk!!

´k Go der van goan dromm zé,en morgn der vorn goan werkn,anders goak noit an yen grokn
                            Last edited by ; 26/04/2006, 02:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                              Ik heb ook al die Duitse CC geprobeerd,die kleuren daar kunt ge dus echt niet op af gaan.Voor het interieur zou ik ook gewoon zwart leder kiezen,nauurleder kun je zelfs niet kiezen.
                              Zelfs de kleuren in de folder hebben een andere naam,dan wat de verkoper moet vermoemen wanneer je er een besteld.IK geloof dat Tourind Grijs Metallic in de folder als Grey Francorchamps op een bestelbon moet vermeld worden.Onbegrijpelijk!!
                              allez...

Wat is dat nu allemaal... Hoe kan je nu nog deftig weten wat je aant kopen bent? Triestig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                allez...

Wat is dat nu allemaal... Hoe kan je nu nog deftig weten wat je aant kopen bent? Triestig!

Waarom gemakkelijk als het ook moeilijk kan

Comment

• Allez, dees namiddag ga ik dat blobbig dieselding met oneven cilinderaantal ook 'es aan de tand voelen.

En meteen 'es goed raad vragen betreffende de 159 (zie topic aldaar) wat betreft die zetelbekledingen.

Comment

• vraag eens wat de opleg is voor sportzetels bij het progession pack.
                                    daar spreken ze over lederen zetels, maar de sportzetels staan enkel los vermeld met leder. 2keer voor leder betalen lijkt me wat zotjes

Comment

• Als je goed 't 159-topic had gelezen, dan wist je dat ik ook met die vraag zit. Maar dan voor de Distinctive, maar maakt niet uit.

'k Ga niet nalaten het te vragen.

Comment

• niet gelezen

edit
                                        khad het wel gelezen, maar wist niet dat je dat pack bedoelde met die nummertjes

Comment

• ik heb vanmorgen ook met de Brera 2.4 M-jet een grote toer mogen rijden (bij een Alfa dealer stage doen, t heeft z'n voordelen :-), en k moet het zeggen, t beviel prima. De wagen laat zich goed rijden, hernemingen gaan lekker vlot, en het dieselgekletter klinkt zowaar zeer aangenaam. Van piepjes en kraakjes was er geen sprake. Na 170km rijden, zowel autostrade en gewone wegen, een gemiddeld verbruik opgetekend van 8.6 liter. De wagen in kwestie had wel nog maar 1400 km. De standaard radio is wel wat magertjes te noemen. De skyview is overigens prachtig, maar de hoofdruimte wordt erdoor toch wel flink beperkt, en ik ben al niet zo denderend groot (1m7.
                                          Kort samengevat, een lekkere kar, die zich hopelijk wat meer zal laten verkopen nu die ook in diesel leverbaar is, en wat voor een diesel!

Comment

Working...
                                          X