Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Brera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Bon, Brera- fifth gear Verdict by Vicky.

Hij ziet er BLOEDmooi uit, maar lost de rijeingeschappen, die verwacht worden niet volledig in...

Doch is het de prettigst rijdende Alfa ooit, met name door de goede bak, en het koppel van de Diesel.

Waar en hoe kun je die aflevering downloaden?
    Vicky is een toffe madam ,ooit eens mee gesproken in Jabbeke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
      Waar en hoe kun je die aflevering downloaden?
      Vicky is een toffe madam ,ooit eens mee gesproken in Jabbeke.
      Ik ga ze morgen uploaden, en je PM sturen. alsje niets krijgt, remember me!

Comment

Ik ga ze morgen uploaden, en je PM sturen. alsje niets krijgt, remember me!

Tof,bedankt voor de moeite.

Comment

• Vandaag m'n eerste Brera 'in the wild' gezien.

't Was eentje van Festraets trouwens, Stephane

Bon : hij stond geparkeerd tussen twee andere wagens en eigenlijk is die kar best wel groot. Impressionant. Er stonden wel maar kleine wieltjes onder. That's a no-go. Een monster als de Brera moet op grote voeten leven.
          Tevens was 't een saaie zilveren, een kleur die niet past bij 't frivole sportieve dat de Brera uitdraagt. Er waren door die lichte kleur, ook wel wat niet-goed-aansluitende koetswerkonderdelen te bespreuren...

Ik blijf 't voorlopig een lelijke kar vinden. En ik zou 't niet moeten hebben, al gaven ze mij eentje.

Maar 't is wel iets waarvoor ik op 't linkse baanvak snel opzij zou gaan. Al is 't maar voor z'n kwade snoet, en z'n kont die sneller lijkt te gaan dan de wereld eromheen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
            Vandaag m'n eerste Brera 'in the wild' gezien.

't Was eentje van Festraets trouwens, Stephane

Bon : hij stond geparkeerd tussen twee andere wagens en eigenlijk is die kar best wel groot. Impressionant. Er stonden wel maar kleine wieltjes onder. That's a no-go. Een monster als de Brera moet op grote voeten leven.
            Tevens was 't een saaie zilveren, een kleur die niet past bij 't frivole sportieve dat de Brera uitdraagt. Er waren door die lichte kleur, ook wel wat niet-goed-aansluitende koetswerkonderdelen te bespreuren...

Ik blijf 't voorlopig een lelijke kar vinden. En ik zou 't niet moeten hebben, al gaven ze mij eentje.

Maar 't is wel iets waarvoor ik op 't linkse baanvak snel opzij zou gaan. Al is 't maar voor z'n kwade snoet, en z'n kont die sneller lijkt te gaan dan de wereld eromheen
            Gisteren in Nijvel of all places ook voor de eerste keer eentje in het wild gespot ( Alfa meetings tellen niet
            mee ) . Ze had een prachtig blauw kleurtje en zag er toch superbruut en breed uit Nu nog bij de Weight Watchers inschrijven en het komt in orde

Kristal
            Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Kenner

Kristal
              Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750
                Kenner

Kristal
                Ben er ook niet zo een fan van.

Uiterlijk is alles wat een mens verlangen kan subliem zonder meer.

Maar hij straalt gewoon al uit dat hij geen supersportkar is. Een héél krachtige motor zal het beestje nodig hebben om echt nog alfa-waardig te zijn, op sportief vlak toch. Hij moet inderdaad naar de weight watchers. Raar dat een sportief merk als alfa, hier niet mee bezig was.
                Alfa wilde gewoonweg weer iets dat uiterlijk erg aansloeg, een luxecoupe, die zwaar moest verkopen.

Trouwens bovenstaande vergelijking vind ik trouwens kant noch wal raken. Een Z4 vgl met een Brera

Een Z4 is een zuivere sportwagen, zuivere roadster, die Brera, straalt mijn inziens uit dat hij dat niet wil zijn. jammer maar tis zo.

Comment

• Mijn droomwagen

Comment

• Wat een lijn

Comment

• Inderdaad vreselijk knap. Enkel die stickers er nog af en op een dieet van zo'n 200kg. Dat sommige mensen zeggen dat de kont te dik is vind ik overdreven, je moet 'm gewoon vanuit het juiste perspectief zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura
                        Inderdaad vreselijk knap. Enkel die stickers er nog af en op een dieet van zo'n 200kg. Dat sommige mensen zeggen dat de kont te dik is vind ik overdreven, je moet 'm gewoon vanuit het juiste perspectief zien.
                        Och die bak is zo al snel genoeg

Miljaarde ik ben verliefd

Comment

Och die bak is zo al snel genoeg

Miljaarde ik ben verliefd
                          Maar het feit is dat bijna 1700kg toch wat veel is voor een 2+2 coupé.

Comment

• nutteloze achterzetels eruit smijten = gewichtswinst + extra bagageruimte

+ bevestigingspunten dicht laten solderen en inschrijven als lichte vrachtwagen

Comment

• De eerste persoon die nu nog zegt dat dàt lelijk is, krijgt een flinke rammeling!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                De eerste persoon die nu nog zegt dat dàt lelijk is, krijgt een flinke rammeling!
                                Bwaahhhh wat is die lelijk Neen, ik vind hem mooi, maar wel niet 100% geslaagd. De voorkant en de lijn van opzij en schuin-vooraan is enorm sterk. Beeld je daar een andere achterkant, bijv. met een klein wipkontje en je hebt een gigantisch mooie wagen.

Alfa heeft hier toch een steekje laten vallen, hij had véél mooier gekund!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JayJay
                                  Bwaahhhh wat is die lelijk Neen, ik vind hem mooi, maar wel niet 100% geslaagd. De voorkant en de lijn van opzij en schuin-vooraan is enorm sterk. Beeld je daar een andere achterkant, bijv. met een klein wipkontje en je hebt een gigantisch mooie wagen.

Alfa heeft hier toch een steekje laten vallen, hij had véél mooier gekund!
                                  Bah bah, kvind die kont best wel knap, past in de huidige huisstijl.

De Brera is en blijft voor mij een wagen met een een van de sterkste lijnen heden ten dage.

Comment

Bah bah,
                                    kvind die kont best wel knap, past in de huidige huisstijl.

De Brera is en blijft voor mij een wagen met een een van de sterkste lijnen heden ten dage.
                                    Ik ga hier volledig mee akkoord!
                                    Ik vind de Brera een héérlijke wagen, met een zalige snoet, een een sexy kont! De dynamiek druipt er vanaf. Ik vind de achterlichten iets uitsralen zoals het logo van No Fear (met die ogen)
                                    Leker agressief

En ondanks zijn mindere kwaliteiten als échte wagen (qua rijdynamiek etc.), zou ik liever deze hebben dan één van zijn concurrenten.
                                    Zéker in zijn heerlijk rode jasje.

Comment

• Nog even een leuk filmpje .

" You can have a Diesel if you're the sort of person who thinks that the Mona Lisa should have a moustache ... "

Kristal
                                      Grote boot

Kleine boot

Dagelijks brood

Comment

• ik vind zo'n dikke kont super

Comment

• gta, ik denk dat je de verkeerde versie getest hebt.
                                          als ik je verslag zo lees denk ik terug aan mijn rit in de 159 jtd van 200 dieselpony's wat betreft de rijeigenschappen dan. ik heb de brera in 3.2 v6 versie eens de sporen mogen geven en die laat toch een veel sportievere indruk na. niet ultrasportief, maar sportief op een aanvaardbaar confortabel niveau. zonder duikvluchten te nemen met een zeer snedig onderstel. en een best fijne motor.
                                          kwalitatief kon hij mij ook niet helemaal bekoren, en de bediening viel mij ook wat tegen maar het enige echte minpunt, zijn gewicht, werd ook hier iets minder nadrukkelijk. net als de 159 sportwagon q4 3.2 v6 die ik reed.

les van de dag: deze kar heeft vierwielaandrijving en een zware benzinemotor nodig.

gto plaatste hem naast de 407 coupé, dat was best een bruikbare test.

Comment

Working...
                                          X