Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bon : hij stond geparkeerd tussen twee andere wagens en eigenlijk is die kar best wel groot. Impressionant. Er stonden wel maar kleine wieltjes onder. That's a no-go. Een monster als de Brera moet op grote voeten leven.
Tevens was 't een saaie zilveren, een kleur die niet past bij 't frivole sportieve dat de Brera uitdraagt. Er waren door die lichte kleur, ook wel wat niet-goed-aansluitende koetswerkonderdelen te bespreuren...
Ik blijf 't voorlopig een lelijke kar vinden. En ik zou 't niet moeten hebben, al gaven ze mij eentje.
Maar 't is wel iets waarvoor ik op 't linkse baanvak snel opzij zou gaan. Al is 't maar voor z'n kwade snoet, en z'n kont die sneller lijkt te gaan dan de wereld eromheen
Bon : hij stond geparkeerd tussen twee andere wagens en eigenlijk is die kar best wel groot. Impressionant. Er stonden wel maar kleine wieltjes onder. That's a no-go. Een monster als de Brera moet op grote voeten leven.
Tevens was 't een saaie zilveren, een kleur die niet past bij 't frivole sportieve dat de Brera uitdraagt. Er waren door die lichte kleur, ook wel wat niet-goed-aansluitende koetswerkonderdelen te bespreuren...
Ik blijf 't voorlopig een lelijke kar vinden. En ik zou 't niet moeten hebben, al gaven ze mij eentje.
Maar 't is wel iets waarvoor ik op 't linkse baanvak snel opzij zou gaan. Al is 't maar voor z'n kwade snoet, en z'n kont die sneller lijkt te gaan dan de wereld eromheen
Gisteren in Nijvel of all places ook voor de eerste keer eentje in het wild gespot ( Alfa meetings tellen niet
mee ) . Ze had een prachtig blauw kleurtje en zag er toch superbruut en breed uit Nu nog bij de Weight Watchers inschrijven en het komt in orde
Inderdaad vreselijk knap. Enkel die stickers er nog af en op een dieet van zo'n 200kg. Dat sommige mensen zeggen dat de kont te dik is vind ik overdreven, je moet 'm gewoon vanuit het juiste perspectief zien.
Inderdaad vreselijk knap. Enkel die stickers er nog af en op een dieet van zo'n 200kg. Dat sommige mensen zeggen dat de kont te dik is vind ik overdreven, je moet 'm gewoon vanuit het juiste perspectief zien.
De eerste persoon die nu nog zegt dat dà t lelijk is, krijgt een flinke rammeling!
Bwaahhhh wat is die lelijk Neen, ik vind hem mooi, maar wel niet 100% geslaagd. De voorkant en de lijn van opzij en schuin-vooraan is enorm sterk. Beeld je daar een andere achterkant, bijv. met een klein wipkontje en je hebt een gigantisch mooie wagen.
Bwaahhhh wat is die lelijk Neen, ik vind hem mooi, maar wel niet 100% geslaagd. De voorkant en de lijn van opzij en schuin-vooraan is enorm sterk. Beeld je daar een andere achterkant, bijv. met een klein wipkontje en je hebt een gigantisch mooie wagen.
gta, ik denk dat je de verkeerde versie getest hebt.
als ik je verslag zo lees denk ik terug aan mijn rit in de 159 jtd van 200 dieselpony's wat betreft de rijeigenschappen dan. ik heb de brera in 3.2 v6 versie eens de sporen mogen geven en die laat toch een veel sportievere indruk na. niet ultrasportief, maar sportief op een aanvaardbaar confortabel niveau. zonder duikvluchten te nemen met een zeer snedig onderstel. en een best fijne motor.
kwalitatief kon hij mij ook niet helemaal bekoren, en de bediening viel mij ook wat tegen maar het enige echte minpunt, zijn gewicht, werd ook hier iets minder nadrukkelijk. net als de 159 sportwagon q4 3.2 v6 die ik reed.
les van de dag: deze kar heeft vierwielaandrijving en een zware benzinemotor nodig.
Comment