Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat bordeaux/zwart/beige interieur met alu inleg trekt inderdaad op niks, het is een kleurenkakafonie van jewelste. Dat samen met de toch benepen interieurfeeling maakt dat je waarschijnlijk snel die wagen beu wordt.
Ik ben benieuwd om het compleet zwarte interieur te zien met rood leder (in de deuren en op de zetels).
Mjah, de Brera, 't zal ook nooit m'n favoriete Italiaan worden. En ik heb nochtans een cuore sportivo ...
Hij zegt toch niet dat het geen aluminium is, hij zegt dat het eruit ziet als geverfde plastiek.
Da's nu echt eens een typische alleen-dat-merk-en-niets-anders reactie. Doe die paardekleppen eens af!
Ik denk dat ge tegen de verkeerde boom staat te blaffen. Believe me, ik weet heus wel wat er allemaal mis is òf kan gaan bij Alfa. Anders zou ik ens voorstellen dat je eens op wat Alfa-gerelateerde fora gaat kijken. Dan zul je zien dat de meeste Alfisti net helemaal geen paardenkleppen hebben. Maar dat "afbreken om af te breken" is iets waar mijn tenen gaan krullen...
Me like! De Brera heeft een sterke indruk op me achtergelaten. Ik zou in geuren en kleuren kunnen uitleggen waarom, maar het heeft geen zin om iemand daarvan te overtuigen hiero. Deze mag best exclusief blijven.
Je vraagt om wat objectievere andere forumleden, maar jij gaat zelfs nog verder : naast compleet subjectief te zijn, vind je 't ook nodig om de mening van anderen als geveinsd of opzettelijk negatief te omschrijven ... omdat die niet met die van jou strookt !?
Ikzelf ben een pure Alfa Romeo liefhebber, ik ben er als het ware in geboren, heb m'n jeugdjaren in wel 10 verschillende Cuori Sportivi gespendeerd, en heb er zelf ook eentje gehad.
't Verwondert me een beetje van je, ik kende je tot nu toe als een erg aangename forummer, inderdaad met een zwak voor het merk van de Scudetto, en ik zag je als een gelijkgezinde. Maar dit had ik niet verwacht ...
En ik vind die Brera hoogstens een dubieus ding. Zeg maar "ronduit lelijk", eigenlijk.
Hoe dikwijls ga je dat blijven herhalen? Dit is geen overmacht, maar spam.
Mijn mening wat de Brera betreft kan niet haakser op de jouwe staan. Dat een wagen praktisch is, is natuurlijk altijd mooi meegenomen, doch in deze categorie helemaal geen vereiste vind ik. Dat je nu net het design niet kan slikken, is het maar logisch dat de wagen volstrekt zinloos is.
Ik begrijp niet dat je te weinig plaats in de Brera hebt en dat probleem in de GT niet kent. Ik had namelijk meer hoofdruimte in de Brera, terwijl de daklijn van de GT meer naarbinnen buigt en heel wat dichter bij m'n hoofd komt.
Da's een houding die je vaak in de autosport ziet, omdat ze zoveel meer controle biedt over je auto. In 't dagelijks verkeer is dat niet nodig, die extra controle, maar ik zit nu eenmaal graag zo. En dan zit ik met m'n kop tegen 't dak van die Alfa.
Wel erbij vermelden dat ik door m'n zware rugproblemen heb aangeleerd om ook "met de poep naar achter" in de auto te zitten, dus met een holle rug, omdat dat met voorsprong de beste zitpositie is die 't minste last bezorgt.
Doe jezelf een lol en zoek niet achter objectiviteit want die vind je hier niet. Niemand is hier compleet objectief. (zie ik soms iemand over het hoofd?)
).
Wel erbij vermelden dat ik door m'n zware rugproblemen heb aangeleerd om ook "met de poep naar achter" in de auto te zitten, dus met een holle rug, omdat dat met voorsprong de beste zitpositie is die 't minste last bezorgt.
die zware rugproblemen misschien veroorzaakt door het jarenlang rondtsjaffelen in je duitse floot?
Comment