Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer WINTERBANDEN?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Ik bel naar nog 'n andere bandencentrale, voor 'n prijs voor van die dingen waarover 't topic hier gaat. "Is 't veur weint'rban'n?" Euh, ja. "Oeioeioei, vee te loate! Me zin ut!" Euhm, 't is voor 18 inch exemplaren. "Ahtiene? Ah, kom mor of ton!"

Comment

• ik zie het nut niet, zoals de meeste belgen rijd ik rond met een allround-band

Comment

• Nu geen overbodige luxe
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Nu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
            Nu
            gisteren is beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dino737 Bekijk Berichten
              Als je het nut er wel van in ziet mag ik dan vragen waarom je er toch geen legt?
              Winterbanden is geen verplichte optie ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                Nu
                laat ik de auto staan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  laat ik de auto staan
                  Ik ging je net vragen of je vandaag het nut ervan hebt kunnen merken.

Vandaag op de ongestrooide wegen was je niet veel beter met winterbanden. Spijkerbanden waren wel zinvol geweest.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ik kan U verzekeren dat ik geen beetje grip had met de Pirelli zomerbanden onder mijn RS4

Comment

• zelfs niet bij het lossen van de koppeling ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                        Ik rij ook het ganse jaar met zomerbanden, Dunlop SP Sport Fastresponse.
                        Winterbanden hebben in België niet veel nut in mijn ogen, voor die paar dagen dat het hier vriest of sneeuwt per jaar...
                        Agreed, hier komen er ook geen onder. In België imo echt nutteloos. Voor die week dat het eens goed door sneeuwt 'k Vind het zelfs leuk zo!
                        -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Vandaag op de ongestrooide wegen was je niet veel beter met winterbanden. Spijkerbanden waren wel zinvol geweest.
                          Ik kon moeiteloos de (vrij steile) helling op naar mijn garage. Was eigenlijk wel aan het twijfelen of ik het zou proberen.

Comment

• zonder quattro ?

Comment

• Ja nog net van iemand gehoord dat de winterbanden het vandaag zo goed deden
                              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                zonder quattro ?
                                Ja, met de Passat op winterbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Ze hebben hun werk gedaan, wel niet zo héél overtuigend (hebben ook nog maar 3 à 4 mm profiel, te weinig om echt efficiënt te zijn in de sneeuw) maar ik ben ze toch dankbaar geweest.

Comment

• wel kijk, vandaag was zo één van die 5 dagen in een jaar dat winterbanden misschien wel eens hun nut zouden kunnen hebben.
                                    Maar toch kon ik op mijn potenza's voor en sportcontacts 3 achter vrij vlot de 40 km/u aanhouden die iedereen blijkbaar reed.
                                    dus winterbanden, nee dank u. ik spendeer die 600€ liever aan iets anders.
                                    En al die bullshit van7°C kan me ook aan mijn reet roesten. Das marketinggelul
                                    Zefs bij -3 op een droge baan heb ik een veel kortere remweg dan dezelfde wagen op eender welke winterbanden.

Wat me wel mateloos irriteerd is die lul in zijn opel astra die op 2 meter van mijn achterbumper zat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                                      wel kijk, vandaag was zo één van die 5 dagen in een jaar dat winterbanden misschien wel eens hun nut zouden kunnen hebben.
                                      Maar toch kon ik op mijn potenza's voor en sportcontacts 3 achter vrij vlot de 40 km/u aanhouden die iedereen blijkbaar reed.
                                      dus winterbanden, nee dank u. ik spendeer die 600€ liever aan iets anders.
                                      En al die bullshit van7°C kan me ook aan mijn reet roesten. Das marketinggelul
                                      Zefs bij -3 op een droge baan heb ik een veel kortere remweg dan dezelfde wagen op eender welke winterbanden.

Wat me wel mateloos irriteerd is die lul in zijn opel astra die op 2 meter van mijn achterbumper zat
                                      Dat van die 7°, da's imo ook bullshit, en ik ben nochtans winterbandenvoorstander.

Maar dat van die 600€ is imo evenzeer bullshit

Tenzij bij mensen die sneller van auto wisselen dan dat ze een set winterbanden en 2 sets zomerbanden oprijden, die kan ik daarin nog enigszins gelijk geven.

Comment

• naar mijn part heb jij gelijk in belgie, als het nit te lang duurt

Comment

• ik heb met mooie doppen bij 190 betaald
                                          das minder als een kwart van de nieuwaprijs van zomerbanden

Comment

Working...
                                          X