Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik bel naar nog 'n andere bandencentrale, voor 'n prijs voor van die dingen waarover 't topic hier gaat. "Is 't veur weint'rban'n?" Euh, ja. "Oeioeioei, vee te loate! Me zin ut!" Euhm, 't is voor 18 inch exemplaren. "Ahtiene? Ah, kom mor of ton!"
Ik rij ook het ganse jaar met zomerbanden, Dunlop SP Sport Fastresponse.
Winterbanden hebben in België niet veel nut in mijn ogen, voor die paar dagen dat het hier vriest of sneeuwt per jaar...
Agreed, hier komen er ook geen onder. In België imo echt nutteloos. Voor die week dat het eens goed door sneeuwt 'k Vind het zelfs leuk zo!
Ik ging je net vragen of je vandaag het nut ervan hebt kunnen merken.
Vandaag op de ongestrooide wegen was je niet veel beter met winterbanden. Spijkerbanden waren wel zinvol geweest.
Ze hebben hun werk gedaan, wel niet zo héél overtuigend (hebben ook nog maar 3 à 4 mm profiel, te weinig om echt efficiënt te zijn in de sneeuw) maar ik ben ze toch dankbaar geweest.
wel kijk, vandaag was zo één van die 5 dagen in een jaar dat winterbanden misschien wel eens hun nut zouden kunnen hebben.
Maar toch kon ik op mijn potenza's voor en sportcontacts 3 achter vrij vlot de 40 km/u aanhouden die iedereen blijkbaar reed.
dus winterbanden, nee dank u. ik spendeer die 600€ liever aan iets anders.
En al die bullshit van7°C kan me ook aan mijn reet roesten. Das marketinggelul
Zefs bij -3 op een droge baan heb ik een veel kortere remweg dan dezelfde wagen op eender welke winterbanden.
Wat me wel mateloos irriteerd is die lul in zijn opel astra die op 2 meter van mijn achterbumper zat
wel kijk, vandaag was zo één van die 5 dagen in een jaar dat winterbanden misschien wel eens hun nut zouden kunnen hebben.
Maar toch kon ik op mijn potenza's voor en sportcontacts 3 achter vrij vlot de 40 km/u aanhouden die iedereen blijkbaar reed.
dus winterbanden, nee dank u. ik spendeer die 600€ liever aan iets anders.
En al die bullshit van7°C kan me ook aan mijn reet roesten. Das marketinggelul
Zefs bij -3 op een droge baan heb ik een veel kortere remweg dan dezelfde wagen op eender welke winterbanden.
Wat me wel mateloos irriteerd is die lul in zijn opel astra die op 2 meter van mijn achterbumper zat
Dat van die 7°, da's imo ook bullshit, en ik ben nochtans winterbandenvoorstander.
Maar dat van die 600€ is imo evenzeer bullshit
Tenzij bij mensen die sneller van auto wisselen dan dat ze een set winterbanden en 2 sets zomerbanden oprijden, die kan ik daarin nog enigszins gelijk geven.
Comment