Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer WINTERBANDEN?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
    Ach zo, wist ik niet, het staat niet in Van Dale.
    Tiens, even mijn Van Dale Groot woordenboek van de Nederlandse taal opgestart:

zoekerig

zoe·ke·rig

bijv. naamw.

1
    ·
    onzeker of onrustig zoekend
    Dat zoekerigheid er niet instaat, dat is waar en was ik me op voorhand van bewust. Maar daar hoopte ik op voldoende inlevingsvermogen van de lezer om het woord juist te interpreteren.

Hoogachtend

Corneel

Comment

• als er hier 1 zeiker is ben jij het,
      daar zijn we het allemaal grondig over eens..;
      behalve jij dan natuurlijk

Ik bedoel wat voor een zeikerige opmerking is dat nu ook:

Ach zo, wist ik niet, het staat niet in Van Dale.

Precies of elk woord dat jij gebruikt 100% van Dale Proof is ???

Overigens de v in van Dale is met kleine v... en niet groot...

Eigen namen moet je wel juist schrijven he.. zeikerdje

Comment

• Ik denk dat ervaringen meer zeggen dan theorieën : wel, de winterbanden onder mijn RS4 bieden mij duidelijk meer grip op de ijskoude wegen, zelfs als die droog liggen, in vgl met sportief zomerrubber (dat inderdaad pas goed moet presteren op hogere temperaturen).

En een meerkost ? In mijn geval kosten winterbanden (18") zelfs minder dan zomerbanden (19").

Nadeel is wel dat je er minder sportief kan mee rijden wanneer het dan wat minder koud is (lees : de limieten van de wagen opzoeken).

Voorheen had ik geen winterbanden en ik heb ze ook niet gemist omdat we hier geen echte winter meer hebben gekend én omdat ik de wagen liet staan bij sneeuwweer...

Comment

• Wanneer nu terug overschakelen op zomerbanden?

Comment

• Laatste week maart, eerste helft april, afhankelijk van de weersomstandigheden, zou ik zeggen.

Comment

• lol, vorig jaar heb ik mijn zomerbanden eind maart teruggestoken en de week erop lag er 20cm sneeuw

ik leg de mijne in augustus er weer op denk ik
              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                lol, vorig jaar heb ik mijn zomerbanden eind maart teruggestoken en de week erop lag er 20cm sneeuw
                Hier hetzelfde . Ze gans de winter niet echt nodig gehad, eind maart de zomerbanden er terug op en een paar dagen erna sneeuw...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Laatste week maart, eerste helft april, afhankelijk van de weersomstandigheden, zou ik zeggen.
                  pff, kan er echt niet meer op kijken op die winterbanden... Maar inderdaad, best nog een zeer lange maand wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                    Hier hetzelfde . Ze gans de winter niet echt nodig gehad, eind maart de zomerbanden er terug op en een paar dagen erna sneeuw...

Ik heb toen écht gevloekt

achterwielaandrijving en bijna kale zomerbanden in 255 breed achteraan
                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                      pff, kan er echt niet meer op kijken op die winterbanden... Maar inderdaad, best nog een zeer lange maand wachten.
                      Wanneer komen de 18"-ers? Die moesten voor eind januari worden besteld hé zeker? Haast u maar!

En als je een krik hebt liggen dan monteer je gewoon uw zomerbanden vanaf dat het een beetje warmer is. Komen de temperaturen dan weer onder de 5°, dan wissel je weer. Af en toe een beetje sleutelen kan geen kwaad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                        same here...
                        4 rings driver

Comment

• Amaaai

Ik heb net winterbanden besteld , er was maar 1 bandenmerk vr mijn 18" velgen in die maat met Runflats zijnde Pirelli!!!!!!

En ga het weten ook als ik factuur krijg amaaai

Heb net de orig. Bmw M-pack laten spuiten maandag ga ik ze halen en vrijdag banden erop

Fotos komen !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door thebeast Bekijk Berichten
                            Ik heb net winterbanden besteld , er was maar 1 bandenmerk vr mijn 18" velgen in die maat met Runflats zijnde Pirelli!!!!!!

En ga het weten ook als ik factuur krijg amaaai

Heb net de orig. Bmw M-pack laten spuiten maandag ga ik ze halen en vrijdag banden erop

Fotos komen !!
                            En als je nu geen Runflats had genomen?

Comment

• Vandaag, samen met mijn vader, de wielen van de Mercedes gewisseld. Die staat nu op stalen velgen (met wieldoppen) voorzien van winterbanden.

Volgend weekend is de Astra aan de beurt.
                              BMW F30 316d Sportline - '13
                              BMW Z3 1.8 -- '97
                              --------------------------------------------------------------
                              2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                              2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

Working...
                              X