Ik ben een rustige rijder. Een 5 tal jaar geleden gaf ik ook nog eens graag wat extra gas. Maar nu rijd ik veel liever rustig. Dat is geen bompa stijl, maar gewoon vlot rijden zonder al te hoog te gaan in toeren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
sportief rijden , of niet ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk rij als een moeder, meaning?
Mijn moeder rijdt heel rustig, maar ik ken ook een moeder van een vriend die echt roekeloos rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten, meaning?
Mijn moeder rijdt heel rustig, maar ik ken ook een moeder van een vriend die echt roekeloos rijdtVroeger was dat wel eventjes anders.Maar kheb er de kar nimeer voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk BerichtenIk rij dus als u moederVroeger was dat wel eventjes anders.Maar kheb er de kar nimeer voor.
Mijn moeder (en vader) rijden met Opel Zafira 2.0DTI, en ik met Opel Astra 1.4 GLS ('94).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenMet wat rijd je nu misschien? En vroeger?
Mijn moeder (en vader) rijden met Opel Zafira 2.0DTI, en ik met Opel Astra 1.4 GLS ('94).
Vroeger met een golf V GTI en een E36 M3
De huidige karren geven me ni echt een kick meer.Dus gewoon cruisen in comfortmodus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenIk rijd sportief, maar niet roekeloos. Vnd het gewoon fijn om eens goed door te trekken en hoog in de toeren te gaan, ook al heb ik maar een 60pk auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDan moet je al hoog in de toeren gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenik rijd altijd rustig en ga nooit boven 3000 toeren (bij een benzine) of 2500 bij dieselOorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhard rijden is gewoon m'n ding zo niet.
jammer genoeg dat de jeugd daar in het algemeen anders over denkt, toch knap van u om daar niet aan mee te doen!
Ik 'probeer' hetzelfde te doen. Snelheidslimieten overschreiden is alleen gevaarlijk voor uw rijbewijs, en hard rijden in de bochten.... tsja, vroeg of laat loopt dat toch fout, ik doe daar liever niet aan mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtensar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast) 1 bittere, bijtende spot
als ge toch niets beters te doen hebt...............zin in avondmeet? it's boring here
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat is de mentaliteit!
jammer genoeg dat de jeugd daar in het algemeen anders over denkt, toch knap van u om daar niet aan mee te doen!
Ik 'probeer' hetzelfde te doen. Snelheidslimieten overschreiden is alleen gevaarlijk voor uw rijbewijs, en hard rijden in de bochten.... tsja, vroeg of laat loopt dat toch fout, ik doe daar liever niet aan mee.
Echt hé. Al dat opgehitste haantjesgedrag...Tis belachelijk!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzin wel, auto niet
komaan, cruisen
Zo niet stap ik sffs in m'n dreier en ga ik wat rondbollen in m'n eentje. Zielig, maar beter dan hier zielig achter de pc te plakken
Comment
-
heerlijk topic, ik heb 2 standen:
* rustig met het verkeer mee (= warmrijden)
* open road (meer moet daar niet bij)
ga in het stadscentrum nooit veel te snel rijden, bijna altijd perfect de limiet, maar soms op de autostrade of in the middle of nowhere is't sterker dan mezelf
probleem is dan ook dat ik altijd gestresseerd zit de omgeving af te speuren naar radarcontroles enal uit schrik voor boetes, zou mss beter een manier zoeken om mij te kunnen afreageren op circuit...mss ooit eens een circuitkrel in elkaar jossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenpff had dat 2u geleden gezegd
nuja.... 'nog maar'....
ik zou m'n ritme eigenlijk eens moeten opschuiven. Maar dat lukt niet echt als er ene zeker Roughneck je opbelt om naar de ring te gaan, en hij om half9 's avonds wil vertrekken
Comment
Comment