Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Belang 0-100 tijd ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb een xdrive omdat ik daar wel waarde aan hecht en veel gebruik van maak. Automaat en launchcontrol helpt natuurlijk.
    De meeste wagens halen de opgegeven tijden wel niet 9/10keer. 100-200 km/h geeft een veel betere indicatie van prestaties daar je minder last hebt van wielspin .

Comment

100-200 is niet echt relevant als de vmax 120 is, toch ?
      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
      current : BMW 330D F30

Comment

Is dat belangrijk... . 't Is wel fijn en van 't speelgoed dat hier staat gaan er twee naar de 100 onder de 4sec, de andere net iets meer dan 4 sec en de diesel die doet het sprintje in net iets meer dan 5,5 sec. Nu hernemingen zijn veel leuker en al helemaal fantastisch wanneer een machine die al dik boven de 200 zit dan zelfs nog in staat is van je even een trap voor je kont te verkopen wanneer je de kraan vol open draait.
        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
          100-200 is niet echt relevant als de vmax 120 is, toch ?
          Als uw wereld niet verder dan de landsgrenzen reikt dan misschien ja... . Nu er is veel meer dan België en de openbare weg. (Gelukkig!)
          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

eigenlijk is pas de 250-330 relevant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              Pilletje gepakt Bobo! 😄

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

lol nee, maar zoiets wordt nogal snel een opbod

een smart benzine-turbo had een heel snelle 0 tot 50...hun drivers vonden dat het belangrijkste

Comment

Ja, eigenlijk telt een auto pas echt als je sneller dan 300 kan. Al de rest is voor fags.

Comment

voor mij is dit het belangrijkste

THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES

er moeten zuigers in zitten die groter zijn als een duimspijker
                    Last edited by camaro 68 rs; 03/11/2015, 07:38.
                    Z4 M40i

Comment

Snel van 0-100 naar is tof, rijsensatie is nog toffer en dus voor mij het belagrijkste. Mijn MX5 2.0 is niet traag maar geen sprintbom, maar eens je daarmee op bochtige wegen zit
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                        Snel van 0-100 naar is tof, rijsensatie is nog toffer en dus voor mij het belagrijkste. Mijn MX5 2.0 is niet traag maar geen sprintbom, maar eens je daarmee op bochtige wegen zit
                        dit is idd puur rijgenot
                        Z4 M40i

Comment

zoals een smart, maar daar zit je tenminste deftig in als in een suv
                          die lage dingen zitten mij te laag

Comment

zoals een smart, maar daar zit je tenminste deftig in als in een suv
                            die lage dingen zitten mij te laag
                            Dat is inderdaad een reaktie die je veel hoort, bij mensen die op leeftijd komen...

Comment

oud, nee - bourgondisch - geboren

Comment

Hoeveel kg droog dan Bobo?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Weggedrag. Feitelijk nog iets dat zo overrated is.
                                  Slecht weggedrag breekt je op bij ieder klaverblad.

Comment

Wat, niemand die 250-120 tijd belangrijk vindt? Voor aan de flitscameras?
                                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                                      voor mij is dit het belangrijkste

THERE IS NO SUBSTITUTE FOR CUBIC INCHES

er moeten zuigers in zitten die groter zijn als een duimspijker
                                      bwa, met een turbo kan je toch al veel doen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                        bwa, met een turbo kan je toch al veel doen hoor.

Toch een groot verschil tussen atmosferische power en turbo vind ik persoonlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Toch een groot verschil tussen atmosferische power en turbo vind ik persoonlijk.
                                          Geef mij toch maar atmosferisch, dat gevoel is nog altijd leuker alhoewel je in het verkeer beter af bent met turbo.

Comment

Working...
                                          X