Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk tankstation tank jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik tankte 2.5 jaar altijd bij dats 24 en op het einde van de leon toch paar x bij texaco gaan tanken om het verschil te merken.
    Viel me wel op dat de motor minder schokte bij stationair draaien en iets beter draaide. Ook verbruikte hij iets minder bij een zelfde rijstijl.
    Maar of het zen meerprijs van 7€ op een volle tank waard was...

Nu twijfel ik waar ik met de volvo zou gaan, 10€ nu op een tank tikt toch wel aan.
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Benzine: Shell 95 of Makro 95 (als ik passeer langs de Makro probeer ik altijd daar te tanken, hoewel ze daar ook al boven de €1,5 zitten ). Ik tankte vroeger wel bij Gabriëls maar door de negatieve geruchten, en het feit dat de Shell Express er maar een boogschot vandaan ligt en de prijzen dus hetzelfde zijn, naar Shell overgeschakeld (ook al is het met een gemengd gevoel want eigenlijk zijn het smeerlappen).

Diesel: Gabriëls of Makro, of de goedkoopste die ik tegenkom (nu, tank zelden diesel want hebben nu maar 1 diesel hier thuis)

LPG: Q8, Power Harelbeke of Total Harelbeke. Hangt ervan af waar ik ben. Dichtst bij huis is de Q8, al denk ik dat je ook de Esso hier LPG kan tanken (nog niet echt op gelet). Power en Total in Harelbeke doe ik vaak op terugweg van school (Roeselare). Ook al langs autostrade gaan tanken uit noodzaak, maar probeer ook hier de goedkoopste te vinden. Laatste keer gaan tanken bij Total (dat verder ligt, tegen Kortrijk, naast autokeuring Harelbeke), en op terugweg zag ik dat het dan goedkoper was bij Power (die anders wel kampioen zijn in om ter duurste brandstofprijzen). Dus volgende keer wss bij Power (scheelt me dan ook 5 km rijden).

Waar is de tijd dat de benzine 'maar' €1,3/L kostte.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Shell

Comment

• Op het werk: Q8 (momenteel de goedkoopste leverancier)
          Tankkaart: Avia
          Privéwagen: Esso

Mvg,
          =================
          2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Ik tankte vroeger wel bij Gabriëls maar door de negatieve geruchten, en het feit dat de Shell Express er maar een boogschot vandaan ligt en de prijzen dus hetzelfde zijn, naar Shell overgeschakeld (ook al is het met een gemengd gevoel want eigenlijk zijn het smeerlappen).
            Je tankt niet meer bij Gabriëls vanwege de negatieve geruchten, maar tankt wel bij Makro?
            Als eens gelezen wat er op internet geschreven wordt over de benzine/diesel van Makro?
            Dat zijn voor mij pas negatieve geruchten.

Comment

• Ik probeer het meest te tanken bij Gulf. Het tankstation dat voor mij het dichtst gelegen is, kwaliteit biedt (voor zover men dat kan meten), gemiddelde prijsstelling (niet de duurste en niet de goedkoopste in de streek) en een redelijk snelle pomp. Sommige tankstations die ik uit noodzaak moet aandoen, durven een stuk trager mijn tank vullen :p

En oh ja, 't is 95 dat ik tank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Je tankt niet meer bij Gabriëls vanwege de negatieve geruchten, maar tankt wel bij Makro?
                Als eens gelezen wat er op internet geschreven wordt over de benzine/diesel van Makro?
                Nope, tot nu toe ook nog geen problemen gehad ermee.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Seg, fcapri: ge weet toch dat de Shell in Ninove (aan de Carrefour) voor 95 en (basis)diesel dezelfde prijzen hanteert als Gabriëls he?

Mijn redenering is dat als je voor dezelfde prijs A-merk brandstof kan hebben, je niet moet twijfelen.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Allemaal larie & apekool.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                      Seg, fcapri: ge weet toch dat de Shell in Ninove (aan de Carrefour) voor 95 en (basis)diesel dezelfde prijzen hanteert als Gabriëls he?

Mijn redenering is dat als je voor dezelfde prijs A-merk brandstof kan hebben, je niet moet twijfelen.

A-merk die een paar dagen geleden in zelfde "tank" zat in de haven van Antwerpen ?

DATS24, er ook vlakbij, zelfde prijs aan de pomp - korting via tankkaart ;-)

Comment

• tegenwoordig altijd Cepsa of Repsol

Comment

• Als ik in Spanje zit is het ofwel BP ofwel Repsol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                            A-merk die een paar dagen geleden in zelfde "tank" zat in de haven van Antwerpen ?

DATS24, er ook vlakbij, zelfde prijs aan de pomp - korting via tankkaart ;-)
                            zijn dat speciale tankkaarten voor zelfstandigen/firma's?

Ik heb zo'n dats kaart dat ik mee tank en elke keer begin vd maand brief krijg thuis met overzicht vorige maand en dat het dan vd rekening gaat.
                            maar daar krijg je toch geen extra korting nog eens mee?
                            2013- Volvo V60 D3 R-Design
                            2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Allemaal larie & apekool.
                              zoals bijna alles op internet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten

Ik heb zo'n dats kaart dat ik mee tank en elke keer begin vd maand brief krijg thuis met overzicht vorige maand en dat het dan vd rekening gaat.
                                op factuur staat er een regeltje met een "-" ervoor
                                bij aanvraag kaart moet je een code overmaken, code kan je krijgen via werk, mutualiteit, vereniging, ...

Comment

• Er staat 95 op het tankklepje dus dat tank ik dan ook. Meestal Shell maar als ik geen zin heb om een omweg te doen ga ik bij G&V of Power. Geen idee of de kwaliteit minder is bij die stations. Veel verschil voel ik toch niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten

Heb ook zo'n kaart. Normaal krijg je standaard (was toch zo toen ik m'n kaart bestelde, goei 2 jaar geleden) €0,013 / liter korting. Staat juist onder je overzicht van je tankbeurten (terhoogte van kolom "Prijs").

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                    bij aanvraag kaart moet je een code overmaken, code kan je krijgen via werk, mutualiteit, vereniging, ...
                                    Zelfs dat was bij mij niet eens nodig. Er is ook nergens op de site een vakje voor zo'n code te vinden. Denk dat dit een tijdje geleden misschien zo was?

Wel weet ik dat mijn huidige werkgever dit ook aanbood, maar is niet meer noodzakelijk, aangezien ze het nu standaard geven.
                                    Last edited by ; 05/03/2013, 21:42.

Comment

zoals bijna alles op internet
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Vrijwel altijd Avia en soms eens Dats24

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

voor de volledigheid, enkel met DATS-kaart
                                          niet met BC op een DATS24 pomp !

Comment

Working...
                                          X