Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk tankstation tank jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    A-merk die een paar dagen geleden in zelfde "tank" zat in de haven van Antwerpen ?
    Idd, en er worden regelmatig stalen genomen bij alle tankstations, dus...

Tank trouwens zelf 98 bij VDV of Keupers (goedkoopste hier in de buurt)

Comment

• Sinds kort op 98 overgegaan bij q8, en er is zeker wel merkbaar verschil,bij mijn *lege snelweg bij goed weer snelheid* verbruikt hij minder.
      En hij zit net wat sneller op zijn gewenst stationair toerental,ik denk dat deze momenteel er in blijft gaan, zeker gezien ik niet erg veel rijd.
      Uitgez afgelopen 2 dagen ( 2 x heen en weer nederland goed voor 400 km) dus ik merkte het verschil wel.

Comment

• In tank bij de Makro, meestal 95

Comment

• Hangt ervan af: Texaco,Total,Pollet,...heb geen vast merk,enkel voor de ZT en de 75 probeer in Texaco diesel
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Tank altijd 98 bij esso.
            Tank daar omdat er via het werk een tankkaart geregeld is die voor een kleine korting zorgt.
            Vroeger was de kaart via fina geregeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
              Had wel al vernomen dat bepaalde Toyota's last krijgen met Total diesel
              Dat zal dan toch al van een tijdje geleden zijn ? Er is hier ergens een topic waar indertijd zo'n 75 ? % van de Clio's van 1 bepaald bedrijf in "panne" stond door een tankkaart van...........Total
              Was vooral de 1.5 dci-motor en ik vermoed dat dit vooral met de stoffen te maken had die erbij geflikkerd werden door dit merk.
              Om die reden tank ik NOOIT bij Total , hoewel er volgens mij geen nadelige stoffen meer (of minder ) in die diesel zit.

OT : ik tank zo goed als altijd bij Shell of Esso , tenzij in het buitenland er geen op m'n route ligt . Het zit volgens mij vooral tussen de oren ivm meer- of minder verbruiken door bij A of B te tanken .
              Heb ook al gelezen dat het niks uitmaakt of je nu bij de grotere merken voor de V-power oid gaat of voor de "gewone" .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                Dat zal dan toch al van een tijdje geleden zijn ? Er is hier ergens een topic waar indertijd zo'n 75 ? % van de Clio's van 1 bepaald bedrijf in "panne" stond door een tankkaart van...........Total
                Is inderdaad al even geleden.
                Stukje van autoblog:

"Het gaat om de RAV4, de Previa, de Avensis en de Corolla met een D4D-dieselmotor en die gebouwd zijn tussen 1999 en 2006. Opvallend is dat het probleem alleen geconstateerd is bij diesel van Total. In Belgie gaat het om ongeveer 30.000 auto’s."

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                  OT : ik tank zo goed als altijd bij Shell of Esso , tenzij in het buitenland er geen op m'n route ligt . Het zit volgens mij vooral tussen de oren ivm meer- of minder verbruiken door bij A of B te tanken .
                  Heb ook al gelezen dat het niks uitmaakt of je nu bij de grotere merken voor de V-power oid gaat of voor de "gewone" .
                  Ik hoor ook vaak zeggen dat het geen verschil uitmaakt, maar heb toch al het tegendeel kunnen ervaren!
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                    Heb ook zo'n kaart. Normaal krijg je standaard (was toch zo toen ik m'n kaart bestelde, goei 2 jaar geleden) €0,013 / liter korting. Staat juist onder je overzicht van je tankbeurten (terhoogte van kolom "Prijs").

Zelfs dat was bij mij niet eens nodig. Er is ook nergens op de site een vakje voor zo'n code te vinden. Denk dat dit een tijdje geleden misschien zo was?

Wel weet ik dat mijn huidige werkgever dit ook aanbood, maar is niet meer noodzakelijk, aangezien ze het nu standaard geven.

Afgelopen week terug men overzicht gekregen via de post en daar staat gewoon de prijs die aan de pomp vermeld is.
                    Particulieren krijgen dus geen kortingen neem ik aan?
                    Kan die kaart ook nergens linken met men werk daar deze 100% privé km's zijn.
                    2013- Volvo V60 D3 R-Design
                    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                      Afgelopen week terug men overzicht gekregen via de post en daar staat gewoon de prijs die aan de pomp vermeld is.
                      Particulieren krijgen dus geen kortingen neem ik aan?
                      Kan die kaart ook nergens linken met men werk daar deze 100% privé km's zijn.
                      Dan zou ik gewoon eens naar DATS24 bellen hoor om te vragen hoe het zit met die korting, aangezien ik die gewoon standaard kreeg. Mijn vriendin die sinds een jaar haar eigen wagen heeft, heeft ook een kaart bij DATS24, en krijgt ook gewoon de korting.

Comment

• ik tank met de moto gewoon 95, bij gabriëls of bij dats24. Idem met de 'gewone' wagens.

Mijn GTI ging en draaide duidelijk beter op excellium 98 van total en was er ook zuiniger mee, dus ik tankte die altijd daarmee vol.
                        2015 BMW S1000R
                        2010 Renault Clio RS Cup
                        1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Met de civic tank ik 95 van Total, omdat het 400m van mijn deur is
                          Met S3 meestal Shell V-Power. Met de FR altijd Shell V-Power diesel.
                          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                          Audi S3 '02 sold => topic
                          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Q8 easy op de Antwerpsesteenweg in Mechelen

Comment

• De Lukoil aan de afrit van St. Denijs Westrem, omdat dat quasi op mijn baan ligt en qua prijs nog doenbaar is. Maar als ik in de buurt ben verkies ik toch de DATS of Makro; scheelt al vlug enkele euro's. Helaas gemerkt dat de DATS aan de Rooigemlaan verbouwd wordt. Weet iemand daar meer van? (reden en wanneer ze terug open zijn)

Comment

• Veel plezier als je daar binnenkort nog wilt gaan tanken:

http://www.nieuwsblad.be/article/det...ction_ref_map=[]

Comment

• ik denk niet dat het deze is : http://www.dats24.be/dats/static/agenda_maart_n.shtml

maar ik vind er daar geen andere op hun site

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                    De Lukoil aan de afrit van St. Denijs Westrem, omdat dat quasi op mijn baan ligt en qua prijs nog doenbaar is. Maar als ik in de buurt ben verkies ik toch de DATS of Makro; scheelt al vlug enkele euro's. Helaas gemerkt dat de DATS aan de Rooigemlaan verbouwd wordt. Weet iemand daar meer van? (reden en wanneer ze terug open zijn)
                                    Vorige week is het mij opgevallen dat de Q8 dichter naar Gent toe enkele centen goedkoper is dan de LukOil daar. (althans voor Super95).

Met de 924 tank ik op het thuisfront bij "De Wijnkelder" omdat ze daar MLV hebben (is wel duurder dan super 98 ) Anders liefst bij een Esso Express, Q8 Easy,...
                                    Enigste tankstations die ik echt mijdt zijn de Q8's langs de N60 tussen Nazareth en Oudenaarde. Pokkeduur zijn die altijd :/
                                    1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                                    2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                                    2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                                    -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

• Hier in de regio: Avia, Lukoil, Esso Express. (Afhankelijk van bij dewelke ik net in de buurt ben)
                                      Prijzen liggen zeer dicht bij elkaar in de buurt.

Comment

• Ik mag van mijn KBC lease tanken bij TOTAL, ESSO, SHELL en Q8.. Tank altijd bij Q8 voor de Delhaise puntjes .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                          Vorige week is het mij opgevallen dat de Q8 dichter naar Gent toe enkele centen goedkoper is dan de LukOil daar. (althans voor Super95).

Met de 924 tank ik op het thuisfront bij "De Wijnkelder" omdat ze daar MLV hebben (is wel duurder dan super 98 ) Anders liefst bij een Esso Express, Q8 Easy,...
                                          Enigste tankstations die ik echt mijdt zijn de Q8's langs de N60 tussen Nazareth en Oudenaarde. Pokkeduur zijn die altijd :/

Comment

Working...
                                          X