Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk tankstation tank jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welk tankstation tank jij?

Aangezien ik hier niet echt een topic over terugvond (of toch niet recent alleszins) dacht ik om deze vraag eens te stellen. Waarom? Omdat ik vanalles al heb gehoord dat het één tankstation al beter zou zijn dan het ander... Dus daarom hoop ik dat iedereen hier post waar + wat hij tankt, en eventueel welke reden dat bepaald station

Ikzelf tank Super95 voor m'n Corsa C bij DATS24.

ik tank meestal bij Total Vansevenant goedkoopste die ik toch tegenkom,
    ben ik in de buurt van een DATS dan tank ik daar wel eens.

Wat ik soms niet snap is waarom mensen nog steeds aan Power tanken, deze zijn meestal de duurste.

Comment

Ons 2 leasings -> Total (tankkaart)
      Onze Polo -> Avia en Total

Comment

De Shell V-power 98

Comment

Dats of shell. De andere zijn altijd duurder hier.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Een Total die goedkoop is?
            Meestal zijn dit één van de duurste? Toch in mijn regio. Vandaag nog moeten tanken, €1,562 /l (bij DATS24 dus) en bij Total 500 meter verder stond de 95 daar €1,724 /l. Kan eventueel ook iemand dat grote verschil verklaren? Heb al veel gehoord dat het aan bv services ligt (zoals een shop, luchtpomp enz...) of aan bv additieven die bij de brandstof worden gekapt...

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
            De Shell V-power 98
            En merk je dan een verschil misschien tov de 95?
            Das ook zoiets, heb me laten wijsmaken dat de 98 enkel "nuttig" is bij performantere motoren, en de 95 goed voor doorsnee motoren.

Comment

Ik tank steeds bij Gabriëls (Sint-Martens-Latem in mijn geval). Zou ook bij Makro kunnen tanken want daar kom ik ook steeds langs maar die pompen zijn altijd smerig. Gabriëls is heel netjes en proper.
              Slecht kan de brandstof ook niet zijn want Vandenberghe tankt daar ook hun Aston Martins en SLR's voor testritten
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                Een Total die goedkoop is?
                Meestal zijn dit één van de duurste? Toch in mijn regio. Vandaag nog moeten tanken, €1,562 /l (bij DATS24 dus) en bij Total 500 meter verder stond de 95 daar €1,724 /l. Kan eventueel ook iemand dat grote verschil verklaren? Heb al veel gehoord dat het aan bv services ligt (zoals een shop, luchtpomp enz...) of aan bv additieven die bij de brandstof worden gekapt...
                Waar is er in onze buurt een Dats24 met 500 meter verder een Total?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Waar is er in onze buurt een Dats24 met 500 meter verder een Total?
                  Dendermonde, ik passeer daar elke dag om naar Mechelen te gaan:

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Slecht kan de brandstof ook niet zijn want Vandenberghe tankt daar ook hun Aston Martins en SLR's voor testritten
                  Ja, passeerde daar af en toe toen ik nog in Sint-Denijs werkte. Daar dierf ik af en toe wel eens wat trager rijden Maar van Makro heb ik, natuurlijk ook weer van horen zeggen, gehoord dat de diesel daar van mindere kwaliteit is?
                  Last edited by ; 28/02/2013, 22:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                    Ik tank steeds bij Gabriëls (Sint-Martens-Latem in mijn geval). Zou ook bij Makro kunnen tanken want daar kom ik ook steeds langs maar die pompen zijn altijd smerig. Gabriëls is heel netjes en proper.
                    Heb toch al veel klachten gehoord van bij Gabriels.

Comment

Dendermonde, ik passeer daar elke dag om naar Mechelen te gaan:

http://brandstofprijzen.vroom.be/ind...hlY2tlZD10cnVl
                      St gilis, juist!

Comment

Aangezien ik hier niet echt een topic over terugvond (of toch niet recent alleszins) dacht ik om deze vraag eens te stellen. Waarom? Omdat ik vanalles al heb gehoord dat het één tankstation al beter zou zijn dan het ander... Dus daarom hoop ik dat iedereen hier post waar + wat hij tankt, en eventueel welke reden dat bepaald station

Ikzelf tank Super95 voor m'n Corsa C bij DATS24.
                        95 bij DAT24, laatste half jaar in Ninove, op maandag morgen

vorig jaar in Dendermonde op dinsdagmiddag

zelden moet ik tussendoor nog eens tanken, en dan meestal bij DAT24 op Brusselsesteenweg Merelbeke/Melle

alles in functie van werk!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          St gilis, juist!
                          Is eerder naar Baasrode op hé St gilis ligt toch wat naar de andere kant van Dendermonde toe, richting Lebbeke.

En klachten van Gabriëls, welke dan zoal? Heb zelf geen ervaring met Gabriëls, daarmee dat ik het vraag

Comment

Lukoil of Shell, altijd 98..
                            Waarom? Omdat ik het gevoel heb dat ik meer km'ers kan per tankbeurt.

Verder staat er ook op mn tankklep: "Minimum 95". Dus met 98 heb ik marge

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                              Lukoil of Shell, altijd 98..
                              Waarom? Omdat ik het gevoel heb dat ik meer km'ers kan per tankbeurt.

Verder staat er ook op mn tankklep: "Minimum 95". Dus met 98 heb ik marge
                              Haha ja da's waar
                              Heb zelf ook al eens geprobeerd om te zien of het verschil gaf met 98 (ook bij Shell). Heb dit ongeveer een 6tal tankbeurten volgehouden (weet natuurlijk niet of dit lang genoeg is), maar gaf mij niet echt verschil... Zal van motor tot motor afhangen veronderstel ik?

Comment

Total tankkaart. Bijna altijd in Wevelgem.

Sent from my iPad using Tapatalk
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Q8 Easy, deze zit altijd bij de 2-3 goedkoopste regio Brugge wat betreft de 95.
                                  Die pluspunten zijn ook mooi meegenomen, zo heb ik al 15 euro uit die automaat gekregen.

De prijs is er 11-12 cent goedkoper dan de maximumprijs, samen met die pluspunten is dat al eens de moeite vind ik.

Er is ook mogelijkheid om de banden gratis op te blazen, dus om de 2 maand check ik de druk als ik er toch ben.
                                  2018 BMW X1 18d

Comment

meer en meer vragen ze hier geld voor die lucht, niet echt service :-(

Comment

Bij mij , makro, esso of Luxemburg
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Ik tank altijd super 98 (voor mijn moto). En ik ga altijd tanken bij een van volgende vijf stations, Dats24 Wetteren of Merelbeke, Avia Wetteren, Gabriëls Oosterzele of Kalken.

De Dats in Merelbeke is de goedkoopste van de 5, Gabriels in kalken de duurste.

Comment

Working...
                                        X