Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier ook, Q8 Easy, meestal een van de scherpste prijzen in de buurt, ik heb dan ook nog zo'n Q8 Liberty Card met nog een extra korting van 0,025 euro per liter, en het banden oppompen is er gratis, en extra punten voor de Delhaize kaart
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
meer en meer vragen ze hier geld voor die lucht, niet echt service :-(
Je bedoelt dan dat ze de prijs vd benzine naar omhoog halen omdat er een luchtpomp is? Station waar ik tank is ook een luchtpomp, en prijs is de laagste van de streek Ben wel tevreden over DATS, en heb er ook een tankkaart bij, dus €0,012korting /l. Veel is natuurlijk anders maar het telt op na een tijdje
Hier ook, Q8 Easy, meestal een van de scherpste prijzen in de buurt, ik heb dan ook nog zo'n Q8 Liberty Card met nog een extra korting van 0,025 euro per liter, en het banden oppompen is er gratis, en extra punten voor de Delhaize kaart
Spijtig dat het weer niet voor particulieren is, zo'n kaart
Maar is samen met Total één vd duurste in m'n regio, zitten zo goed als altijd op de maximumprijs.
Spijtig dat het weer niet voor particulieren is, zo'n kaart
Maar is samen met Total één vd duurste in m'n regio, zitten zo goed als altijd op de maximumprijs.
Q8 easy de duurste? Twijfel ik sterk aan, de gewone Q8 pompen misschien wel, dat is bij ons ook zo, geen korting
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Met mijn vroegere benzinewagens altijd super 95 bij Shell
Bij mijn huidige diesel altijd V-Power bij Shell, rijd zuiniger, motor draait beter, ...
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Da's vlak bij mij thuis, maar de Q8 easy op de Kuringersteenweg is goedkoper, ik spreek alleen over de diesel, over de benzine zou ik niet weten wat 'm momenteel kost
vandaag nog eens bij shell express getankt, diesel aan 1.37
ik tank zo goed als altijd bij Q8 Easy of shell express ... meestal de minst dure die ik op mijn gebruikelijke routes tegenkom
Ik kijk niet naar de meer of minder prijs, ga altijd steevast bij dezelfde q8 .
Voorheen altijd shell, maar gezien de q8 vlak om mijn hoek is gekomen en ook kwaliteit brandstoffen aanbied , ga ik nu daar.
Altijd zelfde station, mengen van merken doe ik nooit.
Een witte pomp komt er bij mij niet in,mag die nog 30 cent de liter goedkoper staan,liever brandstoffen waarvan ik weet dat ze goed zijn.
Pas op esso,shell,total zijn ook erg goede pompen,en ik ken er genoeg die lukoil,maes,dats24,avia,oid rijden zonder problemen.
Net als ik ook weet heb van slechtere kwalteit,die injector problemen hebben veroorzaakt .
Spreek over super 95 (tank ik trouwens ook,al zou ik binnenkort mss wel over gaan naar 98 )
Ik kijk niet naar de meer of minder prijs, ga altijd steevast bij dezelfde q8 .
Voorheen altijd shell, maar gezien de q8 vlak om mijn hoek is gekomen en ook kwaliteit brandstoffen aanbied , ga ik nu daar.
Altijd zelfde station, mengen van merken doe ik nooit.
Een witte pomp komt er bij mij niet in,mag die nog 30 cent de liter goedkoper staan,liever brandstoffen waarvan ik weet dat ze goed zijn.
Pas op esso,shell,total zijn ook erg goede pompen,en ik ken er genoeg die lukoil,maes,dats24,avia,oid rijden zonder problemen.
Net als ik ook weet heb van slechtere kwalteit,die injector problemen hebben veroorzaakt .
Spreek over super 95 (tank ik trouwens ook,al zou ik binnenkort mss wel over gaan naar 98 )
"Een witte pomp is de benaming van een tankstation waar men doorgaans goedkopere brandstof kan tanken. Een witte pomp koopt zijn brandstof niet slechts bij een oliemaatschappij, maar juist daar waar het goedkoopst kan worden ingekocht. De brandstof komt daarmee vaak toch nog van de grote maatschappijen als Shell of Esso vandaan, maar deze stoppen er dan echter niet de brandstofverbeteraars in die wel in de merkbrandstof wordt toegevoegd. De meeste witte pompen vindt men op het platteland en niet langs de snelweg."
Q8 easy de duurste? Twijfel ik sterk aan, de gewone Q8 pompen misschien wel, dat is bij ons ook zo, geen korting
Ohja nee sorry, is een gewone Q8, geen Easy die zo duur is. De Easy is bij mij 6 cent duurder dan de DATS24 waar ik ga tanken, dus verschil is inderdaad niet zo groot.
Comment