Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk tankstation tank jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
    Hier meestal Q8 (dichtste bij) of Shell (voor de Vpower). Steeds 98, bij 95 merk ik soms problemen...
    Witte pomp of een Lukoil etc komt er nooit in.
    Welke problemen dan? En geeft de Vpower zoveel meer rijbereik of eventueel performance?

Comment

DATS24 in geluwe of izegem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Welke problemen dan? En geeft de Vpower zoveel meer rijbereik of eventueel performance?
        Bij 95 geeft dit bij koudstart beetje gestotter... Met 98 nooit problemen.
        Ook de indruk dat met 98 rijbereik beetje meer is (+/- 40km).

Bij FifthGear deze week testten ze de verschillen in brandstof op een Golf GTI editie 35.
        tov een "witte pomp" merk en Vpower gaf dit 5pk verschil en een beetje meer sportiever geluid zeiden ze... Maar in dagelijks gebruik zal dat beetje "extra" toch verwaarloosbaar zijn.

Comment

Esso Super Diesel
          prijs is gelijk met benzine, maar dubbele dosis reiniger injectoren en vooral een propere pistool wegens weinig gebruik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
            Bij 95 geeft dit bij koudstart beetje gestotter... Met 98 nooit problemen.
            Ook de indruk dat met 98 rijbereik beetje meer is (+/- 40km).

Bij FifthGear deze week testten ze de verschillen in brandstof op een Golf GTI editie 35.
            tov een "witte pomp" merk en Vpower gaf dit 5pk verschil en een beetje meer sportiever geluid zeiden ze... Maar in dagelijks gebruik zal dat beetje "extra" toch verwaarloosbaar zijn.
            Ja bij jouw Scirocco (met moderne motor) zal dit inderdaad dan wel een klein verschil in loopcultuur kunnen geven veronderstel ik. Hoor ik toch in wat garages, dat ze op 98 iets "smoother" lopen. Maar denk niet dat 98 in m'n Corsa een betere loopcultuur zal bezorgen, of denk je van wel?

Comment

Waarom is Lukoil/Maes eigenlijk af te raden? Wij tanken daar al jaren en nooit problemen met gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                Wat is dat juist witte pomp?
                dat is waar ze zich in het zwart bevoorraden. ;-))

Comment

Shell V-power in Geel ofwel in Rillaar

Comment

Met de tankkaart tank ik bij Shell, als ik zelf tank is het meestal bij de Esso aan de Makro. is de goedkoopste in de buurt.
                    BMW X5 45e

Comment

Shell, is de goedkoopste in de regio.
                      Bij Total mag ik eigenlijk niet gaan tanken want krijg dan foutmeldingen op mijn dashboard van motorstoring

Comment

Shell / Esso
                        U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                          Shell, is de goedkoopste in de regio.
                          Bij Total mag ik eigenlijk niet gaan tanken want krijg dan foutmeldingen op mijn dashboard van motorstoring
                          Jij rijd met een Toyota zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                            Jij rijd met een Toyota zeker?
                            nog nooit een toyota gehad man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                              nog nooit een toyota gehad man
                              Raar van die motorstoring dan Had wel al vernomen dat bepaalde Toyota's last krijgen met Total diesel.
                              Weet je dan hoe het komt dat je die storing hebt?

Comment

nee geen idee van. Het is de 1.3MJET motor die in oa de punto en corsa liggen die er problemen mee hebben...
                                op beide forums lees ik exact dezelfde problemen. Als de tank (bijna) leeg is gereden en elders wordt getankt is de storing weg. Het dealergamma is er blijkbaar ook van op de hoogte als ik mijn garagist moet geloven.

Comment

Diesel bij Gabriels, Dats24 of Avia. Ook al eens Shell V-power getankt om een eventueel kwaliteitsverschil proberen waar te nemen. Ik merk totaal geen verschil dus tank ik waar het goedkoopst is.

Comment

Een beetje overal, heb niet echt een vast tankstation. Probeer wel altijd bij de goedkopere te gaan. Ben ook nog wat aan het uitproberen want mijne nieuwe (oude ) daily lust blijkbaar niet elk merk Q8 komt er zo bv. al niet meer in (motor liep niet goed opeens, net na de tankbeurt) . Gulf is wel al goed bevonden net als het goedkope Oeral

Als ik in het Geelse ben ga ik bij Van Raak.

Mijne Lancia verbruikte bv. ook meer als ik bij Dats24 ging tanken, vond ik.

Enz enz enz...
                                    Last edited by Tigra; 01/03/2013, 11:42.

Comment

Makro, DATS24, VDV,... . Enfin, waar 't goedkoop is gooi ik m'n bak vol. Nooit problemen mee gehad.

Comment

Power

op 200 m van mijn deur

Comment

Dats24 ... gemakkelijk factuur op het einde van de maand...

Comment

Working...
                                          X