Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk tankstation tank jij?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWelke problemen dan? En geeft de Vpower zoveel meer rijbereik of eventueel performance?
Ook de indruk dat met 98 rijbereik beetje meer is (+/- 40km).
Bij FifthGear deze week testten ze de verschillen in brandstof op een Golf GTI editie 35.
tov een "witte pomp" merk en Vpower gaf dit 5pk verschil en een beetje meer sportiever geluid zeiden ze... Maar in dagelijks gebruik zal dat beetje "extra" toch verwaarloosbaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk BerichtenBij 95 geeft dit bij koudstart beetje gestotter... Met 98 nooit problemen.
Ook de indruk dat met 98 rijbereik beetje meer is (+/- 40km).
Bij FifthGear deze week testten ze de verschillen in brandstof op een Golf GTI editie 35.
tov een "witte pomp" merk en Vpower gaf dit 5pk verschil en een beetje meer sportiever geluid zeiden ze... Maar in dagelijks gebruik zal dat beetje "extra" toch verwaarloosbaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenWat is dat juist witte pomp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk BerichtenShell, is de goedkoopste in de regio.
Bij Total mag ik eigenlijk niet gaan tanken want krijg dan foutmeldingen op mijn dashboard van motorstoring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenJij rijd met een Toyota zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtennog nooit een toyota gehad manHad wel al vernomen dat bepaalde Toyota's last krijgen met Total diesel.
Weet je dan hoe het komt dat je die storing hebt?
Comment
-
nee geen idee van. Het is de 1.3MJET motor die in oa de punto en corsa liggen die er problemen mee hebben...
op beide forums lees ik exact dezelfde problemen. Als de tank (bijna) leeg is gereden en elders wordt getankt is de storing weg. Het dealergamma is er blijkbaar ook van op de hoogte als ik mijn garagist moet geloven.
Comment
-
Een beetje overal, heb niet echt een vast tankstation. Probeer wel altijd bij de goedkopere te gaan. Ben ook nog wat aan het uitproberen want mijne nieuwe (oude) daily lust blijkbaar niet elk merk
Q8 komt er zo bv. al niet meer in (motor liep niet goed opeens, net na de tankbeurt) . Gulf is wel al goed bevonden net als het goedkope Oeral
Als ik in het Geelse ben ga ik bij Van Raak.
Mijne Lancia verbruikte bv. ook meer als ik bij Dats24 ging tanken, vond ik.
Enz enz enz...Last edited by Tigra; 01/03/2013, 11:42.
Comment
Comment