Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij mijn weten hebben die van Dats24 hun eigen team voor het onderhoud van hun pompen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vandaag eens overgestapt van Dats24 naar Shell. Hier liggen er 2 in de buurt met een prijsverschil van 1 cent per liter tvv Dats24.
Ben eens benieuwd wat het doet aan het verbruik. Al maak ik mij geen illussies.
Je kan dat alleen maar te weten komen als je op dezelfde baan rijdt , dezelfde weersomstandigheden hebt en een motor die even warm is....anders lijkt me dit niet merkbaar . Ook de wind die net van de andere kant komt die week kan over een halve liter/100 km beslissen.
Vanaf vandaag met m'n stop-start rondgereden en toevallig zakte m'n gem. verbruik reeds met 0.1 liter......
't was op dezelfde baan en dezelfde omstandigheden en motor die even warm is grote toer gedaan
Ik tank steeds bij Q8 easy in Kuringen (Hasselt) omdat ik daar een tankkaart van heb.
De onbemande pompen op die baan staan meestal op dezelfde prijs (bijv. shell express) maar de shellpompen werken de helft van de tijd niet.
Ik merkte onlangs wel dat er een prijsverschil zat op twee lukoil-stations, elk aan een andere kant van de stad...
@ trx78: Wel interessante info
Je weet toevallig niet of DATS24 wat deftig is in z'n onderhoud?
Wordt door DATS zelf onderhouden. Er zijn diverse regio techniekers die dit doen.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment