Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk tankstation tank jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• daarstraks gezien dat VDV een tijdje terug is opgekocht door GULF. wist ik niet

Comment

• @ trx78: Wel interessante info
      Je weet toevallig niet of DATS24 wat deftig is in z'n onderhoud?

Comment

• Wij tanken meest bij Avia en Octa+, total is toch wel een stukje duurder die hier ook op de route ligt.
        1986 Audi 90 2.2
        1990 Audi 90 2.3 USA
        1990 Audi coupé 2.3
        1991 Audi 90 2.0
        2002 Audi A4 1.9 TDI

Ex: Audi 80 TDI, Audi 90 2.3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          @ trx78: Wel interessante info
          Dat is een van de enige waar wij niet komen, dus geen idee hoe het daar zit...

Comment

• Bij mijn weten hebben die van Dats24 hun eigen team voor het onderhoud van hun pompen.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag eens overgestapt van Dats24 naar Shell. Hier liggen er 2 in de buurt met een prijsverschil van 1 cent per liter tvv Dats24.
              Ben eens benieuwd wat het doet aan het verbruik. Al maak ik mij geen illussies.
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Bij mijn weten hebben die van Dats24 hun eigen team voor het onderhoud van hun pompen.
                klopt, kom ze heel regelmatig tegen

Comment

• Power in Lichtervelde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                    Je kan dat alleen maar te weten komen als je op dezelfde baan rijdt , dezelfde weersomstandigheden hebt en een motor die even warm is....anders lijkt me dit niet merkbaar . Ook de wind die net van de andere kant komt die week kan over een halve liter/100 km beslissen.
                    Vanaf vandaag met m'n stop-start rondgereden en toevallig zakte m'n gem. verbruik reeds met 0.1 liter......
                    't was op dezelfde baan en dezelfde omstandigheden en motor die even warm is grote toer gedaan

Comment

• Ik tank steeds bij Q8 easy in Kuringen (Hasselt) omdat ik daar een tankkaart van heb.

De onbemande pompen op die baan staan meestal op dezelfde prijs (bijv. shell express) maar de shellpompen werken de helft van de tijd niet.
                      Ik merkte onlangs wel dat er een prijsverschil zat op twee lukoil-stations, elk aan een andere kant van de stad...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                        @ trx78: Wel interessante info
                        Wordt door DATS zelf onderhouden. Er zijn diverse regio techniekers die dit doen.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                        X