Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welk tankstation tank jij?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• das een half pak saffen !!

Comment

• Aah 't is op de officiële prijs
      Staat momenteel €1,659/l (95), en zaterdag getankt aan €1,497/l. Dus 16 cent verschil. Spijtig dat ik hem juist heb volgegooid.
      't Zal morgen dan aanschuiven worden denk ik voor wie moet tanken

Comment

• Ik tank gewoonlijk altijd hier:
        PA191776.jpg[/img]

als ik op vakantie ben...
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
          Ik tank gewoonlijk altijd hier:
          [ATTACH=CONFIG]95886[/ATTACH][/img]

als ik op vakantie ben...
          Mogen we hier nog niet klagen

Comment

• Nee zeker en vast niet!

Foto is weer niet zichtbaar, zie ik nu
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
              Nee zeker en vast niet!

Foto is weer niet zichtbaar, zie ik nu

(Die retrieve file enz... gewoon uitvinken? )

Comment

• je hebt foto op aw opgeladen, beter is account maken op www.photobucket.com

Comment

• ok, tis gelukt blijkbaar

Comment

• Of hier:

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Als ge weet dat 1 euro ongeveer 2,30 Turkse Lira is, kan dat toch ook al tellen. 1,50 voor diesel en 1,75 voor benzine. En de prijzen zijn er ondertussen nog gestegen, heb ik onlangs gehoord van een vriend die terugkwam van ginder.

Op de autosnelweg bijna €2 voor diesel...
                      Last edited by timothy; 19/03/2013, 11:50.

Comment

• Hoeveel verschillende soorten brandstof hebben die mannen daar zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                          Hoeveel verschillende soorten brandstof hebben die mannen daar zo?
                          Bij ons aan de grotere Shell-pompen is dat ook hoor. LPG, euro 95, V-Power, Diesel en V-Power Diesel. In Duitsland hebben ze vaak ook nog octaan 100.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Bij ons aan de grotere Shell-pompen is dat ook hoor. LPG, euro 95, V-Power, Diesel en V-Power Diesel. In Duitsland hebben ze vaak ook nog octaan 100.
                            Da's waar, maar hier bij ons snap ik tenminste wat er allemaal in zit
                            De diesel & eurodiesel zal wel zoiets als de shell v-power zijn, maar benzine, is er daar nu super (98 veronderstel ik?), 95 & 97?
                            97 heb ik nog nooit geweten?

Comment

• Zal inderdaad octaan 97 zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                Let wel: dit is op de officiële prijs.
                                Ja éj!
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  (Die retrieve file enz... gewoon uitvinken? )
                                  Bedankt, zullen we volgende keer eens proberen.

Comment

• Tank altijd V-power 98 van Shell en vorige week eens een volle tank 98 van Avia genomen, die was merkelijk sneller op dan de V-power! Dus ik merk wel verschil..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Tank altijd V-power 98 van Shell en vorige week eens een volle tank 98 van Avia genomen, die was merkelijk sneller op dan de V-power! Dus ik merk wel verschil..
                                      Je kan dat alleen maar te weten komen als je op dezelfde baan rijdt , dezelfde weersomstandigheden hebt en een motor die even warm is....anders lijkt me dit niet merkbaar . Ook de wind die net van de andere kant komt die week kan over een halve liter/100 km beslissen.
                                      Vanaf vandaag met m'n stop-start rondgereden en toevallig zakte m'n gem. verbruik reeds met 0.1 liter......

Comment

• Ik herstel de pompen op een benzinestation, dus ik kom nog al eens op een 'nafstation' (understatement van de maand ).

Qua prijzen weet ik dat die onbemande stations bij elkaar in de buurt elkaar in de gaten houden, de 'watchman' (of vrouw) doet iedere dag de ronde, noteert de prijzen, mailt ze door en indien nodig passen ze de prijzen van op afstand aan. Dus een Esso express zal nooit veel schelen van den shell express of Dats24 of q8 easy in de buurt.
                                        Regionaal zijn er wel verschillen merk ik. Zo kan den esso express in Geluveld duurder/goedkoper zijn dan die in Izegem.

Qua 'betrouwbaarheid' merk ik dat een aantal merken wel beter hun installaties onderhouden dan andere merken.
                                        Bij bijvoorbeeld Esso gene zever, moet in orde zijn, hebben elektronische peilingen op hun tanks, detecteren ook water en pompen worden automatisch uitgeschakeld als het waterniveau te hoog komt of het brandstofniveau te laag. Beide zijn uiteraard goed voor klant, geen risico op water en minder vuil die meekomt (filters houden heel veel tegen maar niet alles)....

Ik vind de kritiek op Gabriëls wel vreemd want zijn hebben hun zaken toch ook goed op orde zunne, nette stations, goed onderhouden (door ons ), peilingen, ....

De shell expressen varieert nog al, bv Shell epxress Ronse ben ik -tig keer naar toe gereden omdat de pompen niet werken. Blijkt de tank gewoon leeg te zijn. Als ze dan beginnen te vullen en gij tankt 2 minuten later is al het vuil van de bodem van de tank aan het rondzweven, komt in de pompgroepen en tja... als de filters dan niet goed zijn (wegens gebrek aan onderhoud)....

Algemeen gezien vallen alle merken wel goed mee zunne, ik werk voor Total, Esso, Shell, Texaco, Power, G&V, Gabriëls, Maes, noem maar op... En voor de eindgebruiker zal dat meestal niet veel verschil maken. Die mannen kunnen het zich niet permiteren dat er veel klachten komen hé.

Ge zou eens moeten weten wat een molen dat er in gang schiet als er 1 (één) klant belt dat em stilgevallen is door water in de diesel of bv diesel ipv benzine.
                                        Helft van de keren is dat vals alarm (vergissing of oplichting!!) maar wij mogen wel uitrukken, stalen nemen, naar labo rijden, pompen buiten dienst zetten (en achteraf in dienst zetten) enzo voort...

Comment

• Wel wegblijven van die witte pompen, wat ik daar al gezien heb .
                                          Zijn ook helft van de keren niet in orde met de VLAREM, hebben dus investeringen van vele tienduizenden €'s niet gedaan en kunnen dus goedkoper verkopen dan bv de Power een beetje verder maar daar loop je pas risico op miserie .

Aja, staar je ook niet blind op het merk of naam die op de luifel staat hé.

Veel Esso expressen in Brussel en Wallonië zijn eigendom van G&V om maar iets te zeggen.
                                          Pomp van volk idem, overgenomen door G&V.
                                          Vansevenant rijdt nu voor total, maar zijn station in Staden en Poelkapelle staan wel nog als Esso...

Comment

Working...
                                          X