Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
    In deze tijden moet je daar inderdaad voorzichtig mee zijn.

Maar iedereen heeft recht op vrijemeningsuiting...
    iedereen mag z'n mening uiten maar wel op een beleefde manier en niet op een racistische manier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
      8 broden bakken? 'k Zou niet weten wanneer!
      nu bvb ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Gewoon boterhammen zijn inderdaad minder duur dan van die klaargemaakte salades en belegde broodjes.
        Als ik zie hoe graag ons personeel geld geeft aan die zogezegd gezonde 'broodjes', blijkbaar een hype tegenwoordig, dan verschiet ik er idd niet van dat ze op het einde van de maand niets over hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Doe jij de boodschappen of het vrouwtje?
          Ik zou anders eens met haar gaan praten als ik jou was.
          is jouw eten van goud ???

wij (met 2) komen toe met 150€ per maand voor alles van eten en drinken
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik weet niet wat jullie denken, maar ik vind dit uiterst interessant om eens te horen uit eerste hand hoe de Belg leeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
              wij (met 2) komen toe met 150€ per maand voor alles van eten en drinken
              Gaan jullie gratis oud brood gaan halen bij de bakker?

Comment

• ik vreet en drink voor 40 per dag

Comment

8 broden bakken? 'k Zou niet weten wanneer!
                  Mja, m'n moeder is pianiste en studeert zo'n 4-5u per dag. Voor de rest kan zij zich idd volledig toeleggen op het huishouden (en ook wat zakelijke taken).

M'n vader, die werkt 7 op 7, van 9 tot 22u, soms later.

Comment

@Stefanus:

Ik herken mij volledig in jouw situatie.

Gewoon boterhammen zijn inderdaad minder duur dan van die klaargemaakte salades en belegde broodjes.
                    Ook kleine hoeveel heden charcuterie gaan halen ipv de helft te moeten weggooien.

Dat zijn inderdaad kleine dingen die verschillen maken.

Wij hebben tijdens de week 's middags 1 dag dat we belegde broodjes eten en 1 dag dat we gerookte zalm tussen de boterham leggen.. HMMMM...
                    'k heb zelf ook al voorgesteld brood in te vriezen. M'n vrouw is daar om één of andere reden die ik nog steeds niet snap tegen. Tja, dan geef ik maar toe he. Iedere dag hebben we een brood, dus 3 kleine en 4 grote per week. Brood is duur geworden. In 't weekend daar nog is een paar pistoletjes bij (terug, niet vaak koffiekoeken) en je komt toch aan 15 a 20€/week.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                      Gaan jullie gratis oud brood gaan halen bij de bakker?
                      2 grote broden op weekbasis = 3,2€

edith zegt dat ik er niet bijgezegd heb dat ik de weekends er eigenlijk niet bijgeteld heb
                      als studenten eten we niks in de week en vreten ons vol bij de ouders in't weekend

Edith zegt ook nog dat we soms toekomen met 1 brood
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        ik vreet en drink voor 40 per dag
                        je vergeet het paffen.

Comment

• Terug on topic: onze jongens van Vorst gaan staken tot en met 15 december, omdat dan het eerste nieuws uit Duitsland zal arriveren mbt de ontslagpremies
                          De beste manier om de boel direct heel gesloten te krijgen me dunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                            edith zegt dat ik er niet bijgezegd heb dat ik de weekends er eigenlijk niet bijgeteld heb
                            als studenten eten we niks in de week en vreten ons vol bij de ouders in't weekend
                            Zo is het gemakkelijk natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              er is nog nooit zoveel vraag geweest naar bijna ongeschoolde, maar gemotiveerde arbeiders m/v

alleen vind veel volk van zichzelf dat ze gestudeerd hebben
                              Ze willen idd allemaal een bureau, een blad papier en een stylo.

Alleen blokkeren ze als ze met die 2 laatste dingen iets moeten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                Als ik zie hoe graag ons personeel geld geeft aan die zogezegd gezonde 'broodjes', blijkbaar een hype tegenwoordig, dan verschiet ik er idd niet van dat ze op het einde van de maand niets over hebben.
                                Is 't ook van. Een gezond broodje graag....en doe maar dubbel mayo!

Comment

• staken is belachelijk en vakbonden zijn stokers

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                    Ik heb me die vraag gisteren nog gesteld. Er zijn er die elke middag met de auto naar het dorp rijden om fritten, kebab, pizza of een belegd broodje te gaan eten. En dan komen ze voorschot op hun loon vragen.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

je vergeet het paffen.
                                      48 dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                        staken is belachelijk en vakbonden zijn stokers
                                        Zonder vakbonden was het dikwijls ook niet good hoor...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Ik heb me die vraag gisteren nog gesteld. Er zijn er die elke middag met de auto naar het dorp rijden om fritten, kebab, pizza of een belegd broodje te gaan eten.
                                          Je vergeet de cola-light

Comment

Working...
                                          X