Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Megasanering treft VW Vorst
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten8 broden bakken? 'k Zou niet weten wanneer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenGewoon boterhammen zijn inderdaad minder duur dan van die klaargemaakte salades en belegde broodjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDoe jij de boodschappen of het vrouwtje?
Ik zou anders eens met haar gaan praten als ik jou was.
wij (met 2) komen toe met 150€ per maand voor alles van eten en drinken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenwij (met 2) komen toe met 150€ per maand voor alles van eten en drinken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten8 broden bakken? 'k Zou niet weten wanneer!
M'n vader, die werkt 7 op 7, van 9 tot 22u, soms later.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten@Stefanus:
Ik herken mij volledig in jouw situatie.
Gewoon boterhammen zijn inderdaad minder duur dan van die klaargemaakte salades en belegde broodjes.
Ook kleine hoeveel heden charcuterie gaan halen ipv de helft te moeten weggooien.
Dat zijn inderdaad kleine dingen die verschillen maken.
Wij hebben tijdens de week 's middags 1 dag dat we belegde broodjes eten en 1 dag dat we gerookte zalm tussen de boterham leggen.. HMMMM...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenGaan jullie gratis oud brood gaan halen bij de bakker?
edith zegt dat ik er niet bijgezegd heb dat ik de weekends er eigenlijk niet bijgeteld heb
als studenten eten we niks in de week en vreten ons vol bij de ouders in't weekend
Edith zegt ook nog dat we soms toekomen met 1 brood1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vreet en drink voor 40 per dag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenedith zegt dat ik er niet bijgezegd heb dat ik de weekends er eigenlijk niet bijgeteld heb
als studenten eten we niks in de week en vreten ons vol bij de ouders in't weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener is nog nooit zoveel vraag geweest naar bijna ongeschoolde, maar gemotiveerde arbeiders m/v
alleen vind veel volk van zichzelf dat ze gestudeerd hebben
Alleen blokkeren ze als ze met die 2 laatste dingen iets moeten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenAls ik zie hoe graag ons personeel geld geeft aan die zogezegd gezonde 'broodjes', blijkbaar een hype tegenwoordig, dan verschiet ik er idd niet van dat ze op het einde van de maand niets over hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenAls ik zie hoe graag ons personeel geld geeft aan die zogezegd gezonde 'broodjes', blijkbaar een hype tegenwoordig, dan verschiet ik er idd niet van dat ze op het einde van de maand niets over hebben.Ik heb me die vraag gisteren nog gesteld. Er zijn er die elke middag met de auto naar het dorp rijden om fritten, kebab, pizza of een belegd broodje te gaan eten. En dan komen ze voorschot op hun loon vragen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenstaken is belachelijk en vakbonden zijn stokersOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk heb me die vraag gisteren nog gesteld. Er zijn er die elke middag met de auto naar het dorp rijden om fritten, kebab, pizza of een belegd broodje te gaan eten.
Comment
Comment