Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
    don't fuck with O'Leary
    Nah, Branson is veel knapper.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
      Nah, Branson is veel knapper.
      tmoet ook altijd over poepen gaan hé bij u , een figuurlijke uitdrukking, kendeda

Comment

tmoet ook altijd over poepen gaan hé bij u , een figuurlijke uitdrukking, kendeda
        'k Geef het toe, 'k zie graag een schoon poepke.

Een figuurlijke uitdrukking, is dat een techniek die wordt gebruikt bij figuurzagen?

Comment

'k Geef het toe, 'k zie graag een schoon poepke.
          Een figuurlijke uitdrukking, is dat een techniek die wordt gebruikt bij figuurzagen?
          lees maar eens het ergernis-topic, ik hou niet van die army-mentaliteit

Comment

lees maar eens het ergernis-topic, ik hou niet van die army-mentaliteit
            Heb ik gezien, maar ik ben toch helemaal geen militair.

Comment

Heb ik gezien, maar ik ben toch helemaal geen militair.
              ok, dan weet ik niet meer wat jij bent...

Comment

ok, dan weet ik niet meer wat jij bent...

Het staat nochtans in z'n onderschrift.

Comment

• Als mijn mannen gedemotiveerd zijn metsen ze scheve muren. Als Audi-bouwers gedemotiveerd zijn...?

Comment

• Compromis over 20 procent besparing bij Audi Brussels :

.

Comment

• Personeel Audi Brussel loopt twee keer bonus mis

De werknemers van Audi Brussel, het voormalige VW Vorst, grijpen naast de stevige bonussen die autobouwer Volkswagen en dochter Audi uitbetalen aan hun personeel.
                      Om de fabriek te redden, deed het personeel vorig jaar afstand van de bonus onder Volkswagen, waarop Audi Brussel boven de doopvont werd gehouden.

Dinsdag werd echter duidelijk dat de Brusselse fabriek boekhoudkundig pas sinds januari dit jaar tot Audi behoort, waardoor het personeel voor een tweede keer een bonus misloopt.
                      Dat schrijft De Morgen woensdag. Gemiddeld bedraagt die bij Audi 5.300 euro per werknemer.

Werner Widuckel, voorzitter van Audi Brussel en personeelsdirecteur van de groep Audi, kondigde wel aan dat het personeel in Brussel flexibeler moet worden en langer en meer zal moeten werken op drukke momenten, om later vrije tijd op te nemen als het rustiger is. "Brussel wordt niet gestraft", zegt Widuckel. "We zullen tonen hoe het werkt in Duitsland."

De 2.200 werknemers van Audi Brussel krijgen voor dit jaar wel uitzicht op een bonus van zo'n 1.900 euro. Dat is bescheiden omdat de fabriek nog niet tot de beste van de klas behoort.
                      Bron : http://www.gva.be/nieuws/economie/default.asp?art={4F82542A-FEB6-4A2F-884B-110133C13543}

Comment

• 3.700 euro per werknemer bij VW

Comment

Working...
                        X