Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de vakbonden bemoeien zich veel te veel, soms een helpende hand en eens wat druk uitoefenen op de werkgever dat moeten ze doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten

Terug on topic
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
        Is 't ook van. Een gezond broodje graag....en doe maar dubbel mayo!
        Idd

Ik vind dit een rare evolutie. Het is denk ik gestart in de scholen. Veel van m'n medestudenten in de humaniora kochten zich ook elke middag een 'broodje' van 80 frank (?)

Persoonlijk vond ik dit een gigantisch bedrag, zeker als je dat een heel jaar zou volhouden (dan was het dus 80*4*30 = 9600). Terwijl ik gewoon met m'n brooddozeke en boterhammekes content was

Comment

• Comment

• 't is inderdaad stil in Vorst. 'k Was daar deze avond, wat rondgerden en gekeken naar de overvolle parking met Golf's maar geen enkel stakingspikket gezien.

Comment

• Ok, we zijn misschien wat afgedwaald van het onderwerp, maar de oorzaak heeft er wel rechtstreeks verband mee. We wilden eens aantonen wat het leven kost om eens te zien hoe groot de impact van werkverlies is.
              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                iedereen mag z'n mening uiten maar wel op een beleefde manier en niet op een racistische manier
                Dat is een term die te veel en te makkelijk gebruikt wordt, heden ten dage. Maar je hebt gelijk, we moeten het op een beschaafde manier doen.

Comment

• ik moet dringend m'n huis kuisen, je weet nooit, de impact

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Ok, we zijn misschien wat afgedwaald van het onderwerp, maar de oorzaak heeft er wel rechtstreeks verband mee. We wilden eens aantonen wat het leven kost om eens te zien hoe groot de impact van werkverlies is.
                    Dit is dan ook interessant, vandaag op snelnieuws De Standaard:

Belgen consumeren almaar meer bereide gerechten

(Belga) De Belgen consumeren almaar meer bereide gerechten en dat gaat ten koste van de zelfgemaakte maaltijden. Dat blijkt donderdag uit een studie van het OIVO (Onderzoeks- en Informatiecentrum van de Verbruikersorganisaties) over de percepties en gewoonten van consumenten in verband met bereide gerechten.
                    Dat de consumptie van bereide gerechten omvangrijk en regelmatig is in ons land, hoeft niet te verbazen. Vier op vijf consumenten verklaren dat ze bereide gerechten kopen en vijf op zes zeggen ervan te eten en dit gemiddeld 1,2 keer per dag, wat betekent dat sommige consumenten meer dan één bereid gerecht per dag eten. De dagen met de frequentste consumptie van bereide gerechten zijn vrijdag, zaterdag (meer 's avonds) en in mindere mate ook in het begin van de week (meer als middagmaal, gebruikt buitenshuis). Op weekdagen staan de (diepgevroren of verse) pizza en de belegde sandwich bovenaan het lijstje. In het weekend grijpen consumenten vaker terug naar de warm geleverde gerechten van traiteurs en restaurants. De grootste liefhebbers van kant-en-klaarmaaltijden zijn welstellende en Vlaamse jongeren. (HOA)

Comment

Ok, we zijn misschien wat afgedwaald van het onderwerp, maar de oorzaak heeft er wel rechtstreeks verband mee. We wilden eens aantonen wat het leven kost om eens te zien hoe groot de impact van werkverlies is.
                      'k ben vooral blij te lezen gekregen te hebben dat ik niet marginaal leef
                      Of anders gesteld, dat we beiden even marginaal leven. Al heb jij geen Toyota

Comment

• Aan eten wordt er inderdaad veel geld aan uitgegeven maar kijk eens hoeveel van die spullen je eigenlijk niet nodig hebt -> chips, koekjes,...

Comment

• sla, water

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                            Al heb jij geen Toyota
                            Tja, ik moet het met een kwalitatief minder goede auto stellen...
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                              Dit is dan ook interessant, vandaag op snelnieuws De Standaard:
                              Dat keert terug hoor. 't Is een hype momenteel en de media en reclamejongens spelen daar graag op in. Ze laten 'n druk gezinnetje zien, weinig tijd, veel sport en spel, huppelen van 't ene naar 't andere en dan snel een bereidde maaltijd kopen in de supermarkt.

Was net als cocoonen, iedereen dacht dat dat de toekomst was, gezellig samen met 't gezinnetje kasje kijken. Ondertussen kom 't verenigingsleven terug helemaal op en daar hoort ook samen in groep koken bij, zoals vroeger.

Comment

Tja, ik moet het met een kwalitatief minder goede auto stellen...
                                Zoals ik dus zei, lekker marginaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  sla, water

sla heb je nodig om te dromen !
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• er zijn alternatieven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      er zijn alternatieven
                                      selder en oesters?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                        is jouw eten van goud ???

wij (met 2) komen toe met 150€ per maand voor alles van eten en drinken

ja, dat lijkt me ook normaal. ik spendeer in mijn eentje 70-80€ per maand aan eten. en ik ben niet bepaald een kleine eter.

dus maal 4 zou dat uitkomen op om en rond de 300 €. dus ik vraag me ook af hoe ze aan deze bedragen komen. dit effe terzijde.

Comment

• En wat kost het als je met 2 rookt in een gezin?
                                          OO 00 OO

Comment

Working...
                                          X