de vakbonden bemoeien zich veel te veel, soms een helpende hand en eens wat druk uitoefenen op de werkgever dat moeten ze doen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Megasanering treft VW Vorst
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
Terug on topicOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenIs 't ook van. Een gezond broodje graag....en doe maar dubbel mayo!
Ik vind dit een rare evolutie. Het is denk ik gestart in de scholen. Veel van m'n medestudenten in de humaniora kochten zich ook elke middag een 'broodje' van 80 frank (?)
Persoonlijk vond ik dit een gigantisch bedrag, zeker als je dat een heel jaar zou volhouden (dan was het dus 80*4*30 = 9600). Terwijl ik gewoon met m'n brooddozeke en boterhammekes content was
Comment
-
Ok, we zijn misschien wat afgedwaald van het onderwerp, maar de oorzaak heeft er wel rechtstreeks verband mee. We wilden eens aantonen wat het leven kost om eens te zien hoe groot de impact van werkverlies is.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichteniedereen mag z'n mening uiten maar wel op een beleefde manier en niet op een racistische manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOk, we zijn misschien wat afgedwaald van het onderwerp, maar de oorzaak heeft er wel rechtstreeks verband mee. We wilden eens aantonen wat het leven kost om eens te zien hoe groot de impact van werkverlies is.
Belgen consumeren almaar meer bereide gerechten
(Belga) De Belgen consumeren almaar meer bereide gerechten en dat gaat ten koste van de zelfgemaakte maaltijden. Dat blijkt donderdag uit een studie van het OIVO (Onderzoeks- en Informatiecentrum van de Verbruikersorganisaties) over de percepties en gewoonten van consumenten in verband met bereide gerechten.
Dat de consumptie van bereide gerechten omvangrijk en regelmatig is in ons land, hoeft niet te verbazen. Vier op vijf consumenten verklaren dat ze bereide gerechten kopen en vijf op zes zeggen ervan te eten en dit gemiddeld 1,2 keer per dag, wat betekent dat sommige consumenten meer dan één bereid gerecht per dag eten. De dagen met de frequentste consumptie van bereide gerechten zijn vrijdag, zaterdag (meer 's avonds) en in mindere mate ook in het begin van de week (meer als middagmaal, gebruikt buitenshuis). Op weekdagen staan de (diepgevroren of verse) pizza en de belegde sandwich bovenaan het lijstje. In het weekend grijpen consumenten vaker terug naar de warm geleverde gerechten van traiteurs en restaurants. De grootste liefhebbers van kant-en-klaarmaaltijden zijn welstellende en Vlaamse jongeren. (HOA)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOk, we zijn misschien wat afgedwaald van het onderwerp, maar de oorzaak heeft er wel rechtstreeks verband mee. We wilden eens aantonen wat het leven kost om eens te zien hoe groot de impact van werkverlies is.
Of anders gesteld, dat we beiden even marginaal leven. Al heb jij geen Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenAl heb jij geen ToyotaOO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk BerichtenDit is dan ook interessant, vandaag op snelnieuws De Standaard:
Was net als cocoonen, iedereen dacht dat dat de toekomst was, gezellig samen met 't gezinnetje kasje kijken. Ondertussen kom 't verenigingsleven terug helemaal op en daar hoort ook samen in groep koken bij, zoals vroeger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenTja, ik moet het met een kwalitatief minder goede auto stellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensla, water
sla heb je nodig om te dromen !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenis jouw eten van goud ???
wij (met 2) komen toe met 150€ per maand voor alles van eten en drinken
ja, dat lijkt me ook normaal. ik spendeer in mijn eentje 70-80€ per maand aan eten. en ik ben niet bepaald een kleine eter.
dus maal 4 zou dat uitkomen op om en rond de 300 €. dus ik vraag me ook af hoe ze aan deze bedragen komen. dit effe terzijde.
Comment
Comment