Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Megasanering treft VW Vorst

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
    onzin, pure onzin!!
    Tuurlijk dat! Ik zou zelfs niet weten wat een linDje is

Comment

• Misschien kunnen de logo's op alle VW's afgeplakt worden...

Comment

• Amai zenne, wat een discussie hier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
          Amai zenne, wat een discussie hier.
          De man met de toepasselijke nick. Ja, het was tot nu toe best boeiend om te lezen. Ik ben wel benieuwd wat men nog uit de brand kan slepen...
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
            Daarnet in m'n mailbox:
            een blauw lindje, waar koop je dat?

kom zeg, wie heeft die mail opgesteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
              De man met de toepasselijke nick. Ja, het was tot nu toe best boeiend om te lezen. Ik ben wel benieuwd wat men nog uit de brand kan slepen...
              Zeer boeiend inderdaad. Die tomhaas toch, in 3e op de autostrade rijden en dan klagen dat zijn auto rammelt.

Voor de werknemers van vorst vrees ik het ergste. Met de autosector in ons land gaat het al niet zo goed, en nu staat er weer 4000 man op straat. Of die allemaal ergens anders aan de slag kunnen, dat betwijfel ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                Ahaaaaa, dé man van de ervaring, ziehier. Wat een geluk dat we jou hebben hier op 't forum.

Kan je effe verklaren hoe je 't rijgedrag van de cee'd al kent en zodoende kan vergelijken met een overjaarse corsaB? Volgens mijn bronnen is de Cee'd pas binnen 3 weken verkrijgbaar in België. Raar hé?

Ik spreek over de Yaris II 1.4D4D

Comment

• wat een heerlijk off-topic-geleuter.

Comment

• De man met de verjaardagskaart

Foto: belga

Comment

• triest eigenlijk dat ze dingen hebben kapot gemaakt

ze=arbeiders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                        Zeer boeiend inderdaad. Die tomhaas toch, in 3e op de autostrade rijden en dan klagen dat zijn auto rammelt.

|
                        hij rammelt in de stad ook zenne. Pardon we hebben niet over MIJN auto. Daar heb ik te veel zelfrespect voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                          triest eigenlijk dat ze dingen hebben kapot gemaakt

ze=arbeiders
                          een slechte reactie is ook een reactie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door THOMaas Bekijk Berichten
                            hij rammelt in de stad ook zenne.
                            Rij hem dan in de Zenne en stop met zagen over Toyota.

Comment

• ik denk dat ik al voor minder een ban heb gekregen. 'k ben er niet geheel zeker van.

Comment

hij rammelt in de stad ook zenne. Pardon we hebben niet over MIJN auto. Daar heb ik te veel zelfrespect voor.
                                Dus andermans wagen rij je zonder probleem naar de kloten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                  Rij hem dan in de Zenne en stop met zagen over Toyota.
                                  iK wil eerst weten hoe de garantie bij Toyota in real-life verloot als de motor in de soep ligt.

We mogen toch eens wat spelen hé

Comment

We mogen toch eens wat spelen hé
                                    doe maar, maar niet hier. ik mag dat ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                      ik denk dat ik al voor minder een ban heb gekregen. 'k ben er niet geheel zeker van.
                                      Wat heb ik gezegd?
                                      Dan is hij toch van die zogenaamde rammelbak vanaf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                        Wat heb ik gezegd?
                                        deze keer had ik 't niet over jou. even geduld, jouw beurt komt wel.

Comment

• Dit vind ik serieus fout,THOMaas. Ik denk dat ik dat toch eens ga moeten zeggen.

Voor beider goed.

Comment

Working...
                                          X