Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eerste ronde wel een schuiver gezet waarmee de schrik er toch wel stevig in zat voor de rest van de ronde..
Nog wat ritjes meegepikt met Asserti en Wsam en wat tips gekregen van PJH, om dan tegen het einde van de dag toch nog twee rondjes te rijden. Langzaam opgebouwd, ik heb me super geamuseerd, dit wil ik snel nog eens doen
Op de terugweg eens in België begon het redelijk hard te regenen met nog een dikke 100 kilometer te gaan, en dat op zo goed als kale semi's, toch wel met dichtgeknepen billen!!
Kennis van Australie heeft me net een sms gestuurd dat de video van mijn ronde met Koen gevonden is, na een heropstart van zijn iPhone. Moet wel wat wachten daarop want hij is aan het rondtrekken rond Europa en blijft vooral in hostels.
Een andere leuke ronde van gisteren, had 10~12 ronden gereden in totaal, wat minder dan ik wou, maar moest ook die kennis een beetje helpen vanuit zijn passagierstoel in de Rent4Ring DS3 dat hij had gehuurd.
Comment