Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ook aanwezig met nog volk
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• kom jij morgen ni mee wandelen in het militair domein ?

Comment

• Ook aanwezig, met een su-per-vui-le kar

Comment

• Ik ben er woensdag en donderdag,in de hoop dat het er wat rustig is.

Angus steak op een hete steen am Pistenklause.

Comment

• onverwacht iets tussengekomen... anders was ik er vandaag ook met de R1
            2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
            2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Was zeer moe vandaag mag toch zeer geslaagde trip

Veel Autoforumers gezien.

Schitterende ronde op het einde met Koen had normaal gezien op film moeten staan maar is spijtig genoeg verdwenen.
              Last edited by ; 01/11/2011, 20:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichten
                Was zeer moe vandaag mag toch zeer geslaagde trip

Schitterende ronde op het einde met Koen had normaal gezien op film moeten staan maar is spijtig genoeg verdwenen.
                Ik was met de M5 en heb je tegengekomen op het circuit! Had nog mijn 4 pinkers opgezet maar je deed wat rare gebaren

Heb je het niet op film?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                  Ik was met de M5 en heb je tegengekomen op het circuit! Had nog mijn 4 pinkers opgezet maar je deed wat rare gebaren

Heb je het niet op film?
                  Ja ik probeerde terug te wuiven

Spijtig niet op film want ik had dit keer geen filmcamera van mijn eigen

Ik reed toen als pacecar voor die Rent4Ring DS3 op dat moment, was een kennis van Australie

Comment

Ja ik probeerde terug te wuiven

Spijtig niet op film want ik had dit keer geen filmcamera van mijn eigen

Ik reed toen als pacecar voor die Rent4Ring DS3 op dat moment, was een kennis van Australie
                    Och, ziet er een toffe kar uit je Clio

Comment

• Je bent me ook voorbij gegaan, shiyan.

Miljaar, wat een zalig dagje was me dit

kar heeft het uit-steek-end gedaan!
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• zalig dagje, alleen veel te weinig rondjes gereden.
                        Moet wel nog serieus gewoon worden aan de nieuwe auto

Comment

• Heel plezante dag met weinig volk, begonnen op een damp track met 9:48 en dat wat verbeterd. Ben ne contente mens.

Tot ik dacht dat ik snel in den bocht ging en Lefty me toch nog gezwind voorbij kwam gevlogen met z'n Frans kot

Comment

• Damp NS

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Leuk dagje ring!!
                              Veel bekende forummers gezien en sommige gesproken, zalig!

Comment

Was zeer moe vandaag mag toch zeer geslaagde trip

Bedankt voor het rondje Shiyan! Zeeeeer knap gereden en uw info was zeer nuttig, tot de volgende!

Comment

• de ring
                                  Captain Turbo
                                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    Je bent me ook voorbij gegaan, shiyan.

Volgende keer idd eens samen rijden zoals je voorstelde, vroeger met Mayo en de 318is was dat super!
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

• Gisteren mijn ringdoop gehad, zalig dagje!

Eerste ronde wel een schuiver gezet waarmee de schrik er toch wel stevig in zat voor de rest van de ronde..
                                      Nog wat ritjes meegepikt met Asserti en Wsam en wat tips gekregen van PJH, om dan tegen het einde van de dag toch nog twee rondjes te rijden. Langzaam opgebouwd, ik heb me super geamuseerd, dit wil ik snel nog eens doen

Op de terugweg eens in België begon het redelijk hard te regenen met nog een dikke 100 kilometer te gaan, en dat op zo goed als kale semi's, toch wel met dichtgeknepen billen!!
                                      Honda S2000 2002
                                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Kennis van Australie heeft me net een sms gestuurd dat de video van mijn ronde met Koen gevonden is, na een heropstart van zijn iPhone. Moet wel wat wachten daarop want hij is aan het rondtrekken rond Europa en blijft vooral in hostels.

Een andere leuke ronde van gisteren, had 10~12 ronden gereden in totaal, wat minder dan ik wou, maar moest ook die kennis een beetje helpen vanuit zijn passagierstoel in de Rent4Ring DS3 dat hij had gehuurd.

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        Last edited by ; 02/11/2011, 09:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                          Och, ziet er een toffe kar uit je Clio
                                          Bedankt!
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Je bent me ook voorbij gegaan, shiyan.

Cool! Ja we waren met veel Belgische wagens daar gisteren
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Bedankt voor het rondje Shiyan! Zeeeeer knap gereden en uw info was zeer nuttig, tot de volgende!
                                          Graag gedaan , tot binnekort

Comment

Working...
                                          X