'k ben precies niet echt fan van de manier waarop je het stuur vasthoudt. :/
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten'k ben precies niet echt fan van de manier waarop je het stuur vasthoudt. :/
idd, valt me ook op!
hoe je bv snelle bochten gewoon simpeltjes met 1 hand stuurt en de andere hand op been/pook houdt...
toch beter, in't vervolg met de beide handjes opt stuur
Comment
-
awel ik heb ook altijd de neiging om zo te rijden, afleren is moeilijk, voelt normaal aan.
Wel goed gereden en die swiftekes rijden precies wel vlot, wel last van onderstuur lijkt me.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
-
Ja die swiftjes rijden wel aardig op de nordschleife! Soms wat last van onderstuur richting de limiet, dat wel. Banden waren ook maar 195 breed..
Het voelt idd natuurlijk aan om zo te rijden. Als ik constant met 2 handen aan het stuur rijd, voelt het zeer raar aan. Ik zal hier gewoon proberen aan werken. Maar ik denk niet dat ik nu gevaarlijker gereden heb op deze manier. Wss hebben anderen hier een andere kijk op maar so be it voor nu
Comment
-
Ik was zondag om 6u terug in Belgie na 3 weken China. Om 8u bijna besloten om naar de Ring te rijden. Gelukkig niet gedaan dus.
Dinsdag schitterende dag op Spa gehad
Mijn vorige keer op Spa, 3 jaar geleden, reed ik 3:35 in de Z4 3.0i, toen was het droog, dinsdag reed ik met de Clio 3:25 in het nat, 3:13 toen het droog werd tegen het einde van de dag, maar het kan nog beter. Was nog jetlagged en was zeer moe tegen het einde van de dag.
Zeer tevreden met de Yokohama AD08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenIk was zondag om 6u terug in Belgie na 3 weken China. Om 8u bijna besloten om naar de Ring te rijden. Gelukkig niet gedaan dus.
Dinsdag schitterende dag op Spa gehad
Mijn vorige keer op Spa, 3 jaar geleden, reed ik 3:35 in de Z4 3.0i, toen was het droog, dinsdag reed ik met de Clio 3:25 in het nat, 3:13 toen het droog werd tegen het einde van de dag, maar het kan nog beter. Was nog jetlagged en was zeer moe tegen het einde van de dag.
Zeer tevreden met de Yokohama AD08.
Comment
-
Videos van Dinsdag
Meest spectaculair was dit - zeer snelle CLS AMG dat veel vonken uitwerpte bij het remmen, and ik werd later bijna van het baan afgeduwd.
1:00 voor de vonken, 2:00 voor het incident
+ YouTube Video
Enkele ronden in het nat, 3:25 op 2e ronde. Een witte 996 GT3 RS met blauwe velgen van een mede Autoforummer die niet veel post.
+ YouTube Video
Enkele ronden toen het droger werd, 3:13 maar ik was toen nogal moe, moet beter kunnen volgend keer. Was mijn eerste keer op Spa met de Clio. Vorig keer was 3 jaar geleden in de Z4 3.0i en toen reed ik 3.35
+ YouTube Video
meer fotos en videos: http://autoforum.be/showthread.php?p...58#post4749358
Comment
-
fuck yeah
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan
Ik heb net gezien dat Dale Lomas 3:24 reed in het nat in zijn turbo MX5 (waarmee hij 8 minuten Bridge to Gantry kan rijden!). Dus ik mag wel blij zijn met mijn 3:25!
Dale in zijn turbo MX5
+ YouTube Video
Mijn 3:25 in de 2e ronde: http://www.youtube.com/watch?v=0h9LNBcJeVk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk Berichtenfuck yeah.
Mijn snelste tijd in het droog (in de regen was ik vreselijk traag ) was 2.52
Video is overbelicht , laatste rondje is het snelste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk BerichtenNice to meet you.
Mijn snelste tijd in het droog (in de regen was ik vreselijk traag ) was 2.52
Video is overbelicht , laatste rondje is het snelste
http://vimeo.com/30039353
Ja ik herriner toen het droger werd was je VEEL VEEL sneller dan ik. Nu weet ik het dus, meer dan 20s per ronde, een wereld van verschil
De Clio is zeer goedkoop dus in de regen durf ik dichter bij de limiet te rijden dan mensen met duurdere autos, plus FWD is ook makkelijker. Alleen had ik vreselijk last van Bus Stop. Snelheid was te laag om met lastwissel de achterkant te gebruiken en dus vreselijk veel onderstuur bij het uitaccelereren.
Ik heb ook ooit Pilot Sport Cups gebruikt en ik herriner dat ze niet veel vertrouwen geven als het regent. Ten minste dat was het geval op de Ring. De AD08s gaven veel vertrouwen in Spa.
Nice to meet you too!
edit: wow spannend moment na Pouhon met die CLS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenHet voelt idd natuurlijk aan om zo te rijden. Als ik constant met 2 handen aan het stuur rijd, voelt het zeer raar aan. Ik zal hier gewoon proberen aan werken. Maar ik denk niet dat ik nu gevaarlijker gereden heb op deze manier. Wss hebben anderen hier een andere kijk op maar so be it voor nu
Op de Nordschleife kan je met de meeste auto's alle bochten doen met beide handen op kwart-na-negen. Dat wil zeggen zo ver mogelijk uit mekaar, en horizontaal.
Al wat geavanceerder: http://www.youtube.com/watch?v=lLw4N5V7DrQ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiyan Bekijk BerichtenWow
Ja ik herriner toen het droger werd was je VEEL VEEL sneller dan ik. Nu weet ik het dus, meer dan 20s per ronde, een wereld van verschil
De Clio is zeer goedkoop dus in de regen durf ik dichter bij de limiet te rijden dan mensen met duurdere autos, plus FWD is ook makkelijker. Alleen had ik vreselijk last van Bus Stop. Snelheid was te laag om met lastwissel de achterkant te gebruiken en dus vreselijk veel onderstuur bij het uitaccelereren.
Ik heb ook ooit Pilot Sport Cups gebruikt en ik herriner dat ze niet veel vertrouwen geven als het regent. Ten minste dat was het geval op de Ring. De AD08s gaven veel vertrouwen in Spa.
Nice to meet you too!
edit: wow spannend moment na Pouhon met die CLS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk zit met een kennis van u in de groep op GroepT ! Volgende keer als ik u zie, spreek ik je aanIk zit in de groep Intelligent Mobility.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk BerichtenDit is een filmpje dat ik maandag heb gemaakt. Ik heb nog veel te leren maar alle begin is moeilijk he ..
enjoy :
+ YouTube Video
Alleen lossen om te schakelen ;-)Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
en dat is niet alleen voor op de ring maar ook in dagelijkse verkeer. Als ik bij iemand instap die met de houding rijdt zoals die mens in dit filmpke heb ik al redelijk veel zin om uit te stappen.
Je moet mij eens vertellen hoe jij een onvoorzien hindernis langs rechts gaat voorbij gaan; door die houding ga je altijd instinctief naar links aan uw stuur rukken. Op het linkerbaanvak staat daar dan meestal een vangrail.
Comment
Comment