Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 5:08

Toch slecht aangegeven.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Schoon filmpje. En dan verbaasd zijn als iedereen op mekaar klapt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
        Er zijn er te veel die denken dat ze god zijn op de Nordschleife.
        Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
        deze opmerking dit is niet alleen van toepassing op de Nodschleife, maar kan je gerust veralgemenen naar ieder circuit ==>
        zelfs te veralgemenen ... er zijn er die denken dat ze god zijn zo snel ze achter een stuur zitten, of dat nu op circuit of openbare weg is

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
        5:08
        Toch slecht aangegeven.
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        inderdaad! geen vooraankondiging en mooi achter de bocht.

Comment

• Normaal gebruiken ze wel hun led-bord aan de ingang om aan te duiden waar er eventueel werkzaamheden zijn.. Daarmee kan de nurburgring zich mogelijks indekken.

Comment

• De ring mag in eerste instantie niet opengaan als er werken zijn . Wie opent er nu een circuit voor onervaren touristen die samen met ervaren chauffeurs moeten rijden als er werken aan de gang zijn ?

Imo werken ze ongelukken zoals deze in de hand .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
              5:08

Toch slecht aangegeven.

+ YouTube Video
              Hmm, ik krijg de melding 'deze video is privé' en kan het dus niet bekijken
              2012 Renault Megane RS

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Vandaag toegekomen om half 3 ... Ring gesloten ...
                  De ene na de andere takelwagen die van het circuit kwam

Moet er nog eens bijkomen dat ik geen benul had van een duitse feestdag vandaag + scuderia testdays ofzo?

Was niet te doen vant volk... rond kwart na 4 dan toch nog opengegaan en de eerste 2 ronden was het precies filerijden ... 10 auto's voor u en achter u. Komen er dan nog porsches etc heel roekeloos iedereen van de baan duwen terwijl je probeert met 10 door dezelfde bocht te gaan. Kan begrijpen dat er zoveel ongevallen gebeuren!

Bewogen gevoel bij dit dagje ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                    Normaal gebruiken ze wel hun led-bord aan de ingang om aan te duiden waar er eventueel werkzaamheden zijn.. Daarmee kan de nurburgring zich mogelijks indekken.
                    Dat klopt maar ik vergeet ook wel eens op dat bord te kijken en meestal ga ik halverwege de baan op en daar staat niet zo'n bord.
                    Het grote ongeval was tussen de oprit halfverwege en de hoofdingang dus..................
                    De Ring GMBH weet dat de snellen op dat punt 200+ om de bocht komen dus er had vantevoren uitgebreid gevlagd moeten worden.
                    De werken waren nodig na een vorig ongeval die dag daar en ze wilden de Ring waarschijnlijk niet langer sluiten vanwege de inkomsten plus dat "hoe langer de baan dicht blijft des te meer frustreerden gaan daarna de baan weer op".
                    Dan houd ik het meestal voor gezien voor die dag of ik kijk even van de zijkant hoe de sfeer op de baan is, dit zie je meestal snel genoeg aan de rijstijlen van de rijders.
                    Op het tijdstip van het ongeval was ik in de omgeving een rondje met een auto van een kennis aan het rijden.
                    Ondertussen was mijn vriendin een rondje mee met een vriend en ze vertelden dat de werken inderdaad heel slecht/ te laat aangegeven stonden. Aangezien mijn vriendin heel snel wagenziek wordt, reden hun heel rustig en dat is hun geluk geweest.
                    Het ongeval moet net na hun passage daar gebeurd zijn.

Toen hebben we maar besloten even bij een pizzeria te eten om daarna om 17u naar huis te vertrekken.

Comment

• + YouTube Video

Kijk wat een chaos (9:55)...

Comment

• op 10:33 ziet ge hoe de ringtaxi in de file knalt

Comment

• miljaar
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• shit man

Comment

• ongelofelijk ook hoe alle filmpjes één na één van utube verwijderd worden.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• na het zien van het filmke, toch even stil van geworden hoor...
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• rijden er nu, anno 2011 nog bussen en mensen met caravans op de ring ?

Comment

• Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      rijden er nu, anno 2011 nog bussen en mensen met caravans op de ring ?
                                      Verleden weekend en het weekend daarvoor reed er nog een reisbus rond....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        rijden er nu, anno 2011 nog bussen en mensen met caravans op de ring ?
                                        Bussen , mobilhomes, bestelwagens,...
                                        Eéne met een caravan heb'k zelf nog niet gezien

Comment

• Dit is een filmpje dat ik maandag heb gemaakt. Ik heb nog veel te leren maar alle begin is moeilijk he ..

enjoy :

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X